  • 11. Data: 2008-02-21 23:15:47
    Temat: Re: spłata karty kredytowej ING
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>

    Użytkownik "Parl Dro" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:3d34.00000153.47bdfbf0@newsgate.onet.pl...

    > Uhm. Powiedz to eurobankowi. Swoje z nimi już zjadłem jeśli chodzi o KK i
    > więcej
    > nie chcę. W ogóle system rozpatrywania reklamacji u nich to jedno wielkie,
    > khemm, g***, ale to tak już czysto OT ;)

    Jeżli rzeczywiście Eurobank naliczył jakąkolwiek opłatę z powodu własnego
    opóźnionego księgowania, i w podskokach nie przeprosil po reklamacji, to
    jest to żenujące.

    No ale być może tutaj właśnie uwidoczniła się różnica pomiędzy bankami typu
    hipermarketowego (Sygma, Getin, Lukas, Eurobank, Polbank) a bankami
    poważniejszymi (typu Rajfi, ING, Chryste ciężko mi to powiedzieć ale powiem,
    Pekao, BPH, Citibank, BZWBK).

    Ciężko mi się wypowiadać na temat Eurobanku, bo osobistych doświadczeń z
    nimi nie posiadam. Al;e w ING taka sytuacja raczej byłaby nie do pomyślenia.
    W ING po 19:00 system robi sie off-line'owy więc potencjalnie mogłoby to być
    powodem zaistnienia pierwszego etapu tego problemu dla przelewu
    wewnętrznego, ale reklamacja byłaby formalnością.

    marekz

  • 12. Data: 2008-02-22 16:28:42
    Od: "max" <b...@a...pl>

    i sie pojawilo...

    wyplata z bankomatu innego banku wykonana 20.02.2008
    data transakcji 20-02-2008
    data księgowania 22-02-2008

    tu daja 2 dni kase gratis

    wplata na rach karty wykonana 20.02.2008
    data transakcji 20-02-2008
    data księgowania 20-02-2008

    tu jest ok

    Prowizja od wypłaty gotówki 1zl
    data transakcji 21-02-2008
    data księgowania 22-02-2008

    21.02? dziwne to wyliczenie
    Ogolnie daje kase z KK na 2 dni gratis wiec mozna bezpiecznie
    wyplacic kase i splacic dnia nastepnego bez %