  • 11. Data: 2019-01-31 17:22:58
    Temat: Re: smartfon Xiaomi Redmi 6a w ofercie na start!!!
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 31 stycznia 2019 16:31:37 UTC+1 użytkownik Dawid Rutkowski napisał:

    > Właśnie dobiłem do 20 - ale to już szczyt, jedna jest na wypowiedzeniu.

    Oj tam. Nie odpuszczaj. 20 to za mało, 25 by się zdało.

    > Pamiętać o czymkolwiek muszę dla 6 z nich:

    Ale płacić musisz kilkoma, pamiętając gdzie jaką, wydać łacznie tez musisz więcej jak
    normalnie. Ale szanujmy i takie hobby.

    > Pozostałe bezwarunkowo za darmo - a są to 3 kredytówki (w tym jedna na
    wypowiedzeniu), 2 naklejki, karta curve, N26 - KD euro, IKA w euro oraz 6 debetówek
    złotówkowych - w tym 2 z darmowymi wszystkimi bankomatami w PL i 3 kolekcjonerskie z
    mBąka.

    Kolekcjonerskie? Do czego to? Karty kolekcjonujesz w sensie plastyki?
    To w miare normalne hobby, jedni zbierają znaczki inni sa filatelistami.

    > Ale chcesz dyskutować w temacie czy wszystko sprowadzić do ekstremum?

    20 kart dla jednej osoby to nie ekstremum?

    > Póki co była dyskusja o wzięciu udziału w jednej promocji, i to w sytuacji, gdy
    ktoś i tak kartą płaci - czyli przede wszystkim kupuje w miejscach, gdzie kartą można
    płacić i wymagany obrót tak czy siak robi.

    Niby promocja jedna ale za chwilę będzie drugo i za niedługo 20 kart w portfelu.
    Sam wyżej pisałeś ze pamiętać musisz o 6.

    > Jeśli za "normalność" masz większość (w sumie tak się to definiuje) to "normalny"
    człowiek w PL nie ma też żadnych oszczędności.

    I 20 KK

    > Normalność nie jest równa pozytywności.

    Każdemu jak kto woli

    > Nie dali i już mi się nie chciał do Rzecznika Finansowego z tym iść.
    > Tu masz rację, zasługuję na ubiczowanie za lenistwo ;P
    > Na usprawiedliwienie napiszę tylko, że RF sam utrudnia - pismo trzeba wydrukować,
    podpisać i dopiero własnoręcznie podpisane zeskanować i wysłać.

    Taki zawodowy reklamacjo skłądacz i podpisu nie masz zeskanowane w jpg?
    Piszesz reklamacje w word, na koniec wstawiasz podpis(wstaw obrazek) w jpg, robisz
    "zapisz jako pdf" i masz gotowy dokument do wysyłki

    > Kochana UE wymusiła na banksterach pisanie regulaminu językiem zrozumiałym dla
    każdego o "normalnym" IQ.
    > Jeśli ktoś tego nie potrafi zrozumieć przy pierwszym czytaniu,

    Albo nie chce mu się kilkanascie/kilkadziesiąt stron pdf czytać

    >niech lepiej w ogóle z usług bankowych nie korzysta.

    Rada całkiem dobra.
    Leniwy jestem dlatego z usług bankowych korzystam w minimalnym zakresie, z KK nie
    korzystam wcale

    > I tym bardziej z promocji - bo to nie są "punkty czerwone", czyli każdemu po równo,
    tylko zielone: "każdemu wg jego możliwości".

    Widocznie stwierdzili ze masz za małe możliwości na obsługe nfc i przysłali fona bez
    nfc
    Pocieszę Ciebie- nawet nie wiem czy mam nfc w telefonie(aktualnie lenovo p2,
    wcześniej huawei p8) bo póki co do niczego mi to potrzebne nie jest

    > Echh, nieśmiały jakiś jesteś?
    > To oni dzwonią, to im zależy i to oni proponują.
    > A Ty się łaskawie zgadzasz ;P

    A jak jednak nie zadzwonią to okazja do reklamacji napisanie będzie;)
    Ale zadzwonią i dadzą 12,5zł moneycośtam(skoro najpierw było 200zł potem 50zł);)

  • 12. Data: 2019-01-31 23:02:02
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > Oj tam. Nie odpuszczaj. 20 to za mało, 25 by się zdało.
    nie wiem czego Ty się czepiasz. Ja się dałem wkręcić w te promocje pół
    roku temu. najpierw wziąłem 2 karty, zyskałem 400zł straciłem 8. teraz
    mam 6 kart i jak się "skapłem" to pomyślałem sobie - nawarzyłeś piwa -
    teraz je musisz wypić. ale jak? Proste. przeciętna polska rodzina ma
    jakieś 5 tys przychodu. ja mam mniej, znacznie mniej. niemniej jednak
    wiekszośc z tego idzie na życie. kaman - ile możesz z 2 wypłat odłożyć
    na konto oprocentowane 0.6%? parę setek miesięcznie? Po za tym, nawet
    jak masz super oferte krótko terminową - 2.5% (ING) to aby zarobić w 3
    miesiące 200zł (które dostałem na promocji) musisz zdeponować jakieś 35
    tysiecy. A na promocji musisz zrobić 3 przelewy i 3 płatności. to 2x3
    razy po 1 minucie. Ale wróćmy do sedna. tak czy siak wydajemy, jako
    rodzina ze 2 tyś złotych. robimy opłaty rodzicom, teściom. prawie
    wszystko można płacić kartą, blikiem, tak jak tego wymaga regulamin
    promocji. Dostosować się - aby zarobić. zmienić nawyki. nie wydajemy
    więcej, nie robimy niczego czego nie robilibyśmy bez promocji, a czasem
    taka płatność jest dużo wygodniejsza - ja za co mogę płacę blikiem.
    Kilka dni temu pytałem jak spłacić 1500zł na tej właśnie promocji.
    pytanie nieaktualne, karta spłacona, jeden problem "z głowy".
    Powiedziałem o tej promocji jednemu młodzianowi w rodzinie. pomyślał i
    powiedział - wujek! ale ja to ogarnę w jeden miesiąc tankując auto
    firmowe!. Ktoś tu się chwalił że poszedł odebrać auto z warsztatu i
    jedną płatnością "załatwił" redmi6a. Z jednej strony - nie wielu jest
    takich którym przez kartę "przelatuje" parę tysięcy obcych pieniędzy.
    ale większość normalnych rodzin wydaje grubo ponad 1500zł na życie, nie
    zdając sobie z tego sprawy. na grupie budowlanej którą czytasz było
    pytanie czy to normalne że opłata za mieszkanie w bloku to 1000zł na
    miesiąc. Dla mnie - nie. ale w Warszawie, Wrocławiu, Krakowie - norma.
    dołóż do tego 2 tankowania - telefon gratis.
    Więc nie wiem o co Ci chodzi.
    ToMasz
    Ps
    właśnie przeczytałem fajny tekst:
    Te! jak by ci ktoś dał 20 dolarów bo jesteś brzydki, wziął byś?
    Jestem brzydki, nie głupi.

  • 13. Data: 2019-02-01 18:14:20
    Od: z <...@...pl>

    A ja taki dziwny jestem że wolę godzinę dziennie więcej popracować i
    mieć parę stówek więcej w miesiącu.
    Mam święty spokój, nie muszę o kartach pamiętać a pieniążki same
    przychodzą na konto. Promocja się nigdy nie skończy a i portfel od kart
    nie pęknie ;-)

  • 14. Data: 2019-02-01 22:33:44
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 01.02.2019 o 18:14, z pisze:
    > A ja taki dziwny jestem że wolę godzinę dziennie więcej popracować i
    > mieć parę stówek więcej w miesiącu.
    1. Mało kto ma taki komfort, żeby mógł sobie zażyczyć godzinkę więcej
    płatnej roboty.
    2. zależy ile dostaniesz za tą godzinę roboty. jak 50zł - to się nie
    dziwię że kręcisz nosem na promocje bankowe, ale....
    3. ...po kija czytasz tą grupę? Żeby się pośmiać z cebulaków?
    > Mam święty spokój, nie muszę o kartach pamiętać a pieniążki same
    > przychodzą na konto. Promocja się nigdy nie skończy a i portfel od kart
    > nie pęknie ;-)
    4. te karty "nosimy" w telefonie
    5. masz 20 godzin w miesiącu z życia mniej. A ja przy okazji marnowania
    czasu na promocje bankowe, dzieci uczę jakie są plusy i minusy kredytówki.

    mało kto może godzinę dziennie

  • 15. Data: 2019-02-02 17:10:57
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-02-01 o 22:33, ToMasz pisze:

    > mało kto może godzinę dziennie

    Mało komu się chce zawracać głowę kolejnymi drobnymi druczkami...
    Albo są na świecie ludzie których to męczy lub mają prostsze zajęcia
    odległe od nowoczesnego marketingu matematycznego.

    A 15 minut nie dasz rady dziennie? ;-)

    Moja godzina to jest powiedzmy 500 zł w miesiącu to nie są wielkie
    zarobki ale...

    /4 = 125 zł.

    Ile wyciągasz na miesiąc z dziadowania na promocjach i ile miesięcy
    potrafisz tak wyciągać?

    PS. A jeśli traktujesz to jako hobby to nie chwal się zajebistym zyskiem
    bo nawet dla zarabiających 2-3 tys./mies. to du... nie urywa.

  • 16. Data: 2019-02-04 11:16:45
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu czwartek, 31 stycznia 2019 17:23:00 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    > Oj tam. Nie odpuszczaj. 20 to za mało, 25 by się zdało.

    Spoko, spoko, znajdzie się i tyle.
    Żona ma jeszcze 5 swoich + 2 dodatkowe do moich, a i na 30 jest potencjał (jedna
    wspólna wizyta w santanderze i będziemy mieli darmowe dodatkowe, po jednej dla
    każdego, i jeszcze w milku - ale tu już by trzeba było pilnować transakcji, w citku
    dodatkowa simplicity płatna, więc nie wliczam).
    Więc musisz wyżej licytować ;P

    > Ale płacić musisz kilkoma, pamiętając gdzie jaką, wydać łacznie tez musisz więcej
    jak normalnie. Ale szanujmy i takie hobby.

    "Ale zmyślasz" (C by czarnoskóry prowadzący teleturniej w tvp dawnej, nie pamiętam,
    jak się nazywał).
    Nic nie muszę płacić więcej niż normalnie.
    I nic nie muszę pamiętać, gdzie płacić jaką - chyba że chcę skorzystać ze zniżek.

    Ponieważ te trzy debetówki, którymi muszę raz w miesiącu zapłacić, dają mi też
    darmowe wszystkie bankomaty, to i tak je ze sobą noszę.
    A zapłatę załatwiam zwykle idąc z wózeczkiem do carrefoura po 3 zgrzewki wody i w
    kasie samoobsługowej, jak nie ma kolejki, płacę za każdą zgrzewkę inną kartą.
    I jakimś specjalnym wyjątkiem nie jestem, bo pani z obsługi sytuacja nie dziwi,
    jeszcze nigdy nikt mnie zapytał, czemu tak robię, jedynie w sobotę o to, czy te dwie
    zgrzewki z drugiej strony kasy już zapłacone.

    > Kolekcjonerskie? Do czego to? Karty kolekcjonujesz w sensie plastyki?
    > To w miare normalne hobby, jedni zbierają znaczki inni sa filatelistami.

    Kolekcjonerskie są w tym sensie, że do konta w mBąku, na którym leży 0zł, mam 4
    debetówki (visa, mc, mc wośp i mc naklejka).

    > 20 kart dla jednej osoby to nie ekstremum?

    Zapewne jest, ale to Ty do normalności aspirujesz, nie ja (ja do ponad przeciętności
    oczywiście ;>
    Mowa była o promo z telefonem, czyli o jednej nowej karcie - a Ty od razu o 20.

    > Niby promocja jedna ale za chwilę będzie drugo i za niedługo 20 kart w portfelu.
    > Sam wyżej pisałeś ze pamiętać musisz o 6.

    Ja sobie z tym radzę bez większego problemu - i przede wszystkim za każdą, o której
    muszę pamiętać, dostaję pieniądze.
    Dodatkowy bonus to opóźnianie sklerozy.

    > Taki zawodowy reklamacjo skłądacz i podpisu nie masz zeskanowane w jpg?
    > Piszesz reklamacje w word, na koniec wstawiasz podpis(wstaw obrazek) w jpg, robisz
    "zapisz jako pdf" i masz gotowy dokument do wysyłki

    W ten sposób Kaczyński dał Jaruzelskiemu medal sybiraka (który mu się jak najbardziej
    należał).
    Ale z RF tak nie pójdzie, wymagają prawdziwego skanu.
    Zaś do "normalnej" reklamacji do banku póki co nigdy jeszcze podpisu skanowanego nie
    potrzebowałem - piszesz normalnie wiadomość w ST, albo maila (tak to tylko w mBanku).

    > Albo nie chce mu się kilkanascie/kilkadziesiąt stron pdf czytać

    "Ale zmyślasz" po raz drugi - regulamin tej promo na 2,5 strony.

    > Pocieszę Ciebie- nawet nie wiem czy mam nfc w telefonie(aktualnie lenovo p2,
    wcześniej huawei p8) bo póki co do niczego mi to potrzebne nie jest

    W obu jest. Nie boisz się? Może chcesz się zamienić na LG K8 Dual Sim?

    > A jak jednak nie zadzwonią to okazja do reklamacji napisanie będzie;)

    Zadzwonić to na pewno zadzwonią, niekoniecznie coś zaproponują - ale jak zaproponują
    to jest się do przodu.

    > Ale zadzwonią i dadzą 12,5zł moneycośtam(skoro najpierw było 200zł potem 50zł);)

    Najpierw było 100, teraz 50, więc jeszcze szansa na 25 ;P

  • 17. Data: 2019-02-04 12:30:07
    Od: z <...@...pl>

> [...]
    jeszcze nigdy nikt mnie zapytał, czemu tak robię, jedynie w sobotę o to, czy te dwie
    zgrzewki z drugiej strony kasy już zapłacone.

    Ja jeszcze jestem na etapie że bym się wstydził.
    Szpaner czy co? :-)

    PS. Ja jak będę chciał zaszpanować to będę chodził ze starą nokią a
    muzyki słuchał z kasety :-)

  • 18. Data: 2019-02-04 12:59:36
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu poniedziałek, 4 lutego 2019 12:30:11 UTC+1 użytkownik z napisał:

> [...]
    zgrzewki z drugiej strony kasy już zapłacone.

    > Ja jeszcze jestem na etapie że bym się wstydził.

    Ale czego tu się wstydzić?
    Kolejki nie ma, więc nikomu nie przeszkadzasz.
    Za zakupy płacisz.
    Sklep nie przepłaci, bo dawno minęły już czasy składowej stałej w opłacie dla
    operatora terminali.
    No jedno - trzy razy paragony drukowane, więc nieekologicznie.

    > PS. Ja jak będę chciał zaszpanować to będę chodził ze starą nokią a
    > muzyki słuchał z kasety :-)

    Masz działającego walkmana na kasety? I kasety?
    Mój pierwszy (i jedyny) sanyo z komunii chyba gdzieś zaginął - w piwnicy się nie
    odnalazł, ale może jeszcze leży w jednej szafce. I spora szansa, że będzie działał -
    pytanie tylko, czy się kasety przez 20 lat leżenia całkowicie nie rozmagnesowały?
    A nokie noszę E51 i 6230 - niestety ukochana 8210 już dawno się popsuła :( Ale trupka
    jeszcze mam, leży za komputerem.
    Kolega z pracy poskładał sobie z trupków (w firmie mieliśmy tego chyba z 10 sztuk)
    działającą i na placu Zbawiciela w pas mu się kłaniają ;P

  • 19. Data: 2019-02-04 14:04:20
    Od: z <...@...pl>

    > Kolejki nie ma, więc nikomu nie przeszkadzasz.

    "Patrz mamo ten pan płaci aż trzema kartami za zakupy.
    My synku na jednej karcie mamy tyle pieniędzy że wystarczy na całe
    zakupy" :-)

    > Masz działającego walkmana na kasety? I kasety?

    W Jula były po 4 zł sztuka nowe maxelle a na szrotach kupujesz porządne
    chromowe po złotówce.

> [...]
    pytanie tylko, czy się kasety przez 20 lat leżenia całkowicie nie rozmagnesowały?

    Rozmagnesowały nie ale lepiej nagrać od nowa z youtuba :-)

    Od kilku lat słucham z kaset na dość dobrych deckach kupionych z allegro
    za grosze. Może nie jest to szczyt jakości ale klimat niepowtarzalny.
    A pamiętasz ledy w Condorze? Widok bezcenny. Człowiek od razy młodszy i
    zdrowszy :-)
    Walkmena też na giełdzie kupiłem za 20 zł i działa

    > A nokie noszę E51 i 6230 - niestety ukochana 8210 już dawno się popsuła :( Ale
    trupka jeszcze mam, leży za komputerem.

    Słyszałem że elyty biznesowe do ważnej korespondencji używają tylko
    staroci :-)

  • 20. Data: 2019-02-04 16:49:17
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 4 lutego 2019 11:16:47 UTC+1 użytkownik Dawid Rutkowski napisał:

    > W ten sposób Kaczyński dał Jaruzelskiemu medal sybiraka (który mu się jak
    najbardziej należał).
    > Ale z RF tak nie pójdzie, wymagają prawdziwego skanu.

    A pdf to nie "prawdziwy skan"? Jeśli chca jpg to co za problem z .doc z wklejonym
    podpisem zrobić .jpg?
    Nie ma szans żeby się pokapowali. Urzędowe pisma, czy wypowiedzenia umów w ten sposób
    wysyłałem i problemów żadnych

    > Zaś do "normalnej" reklamacji do banku póki co nigdy jeszcze podpisu skanowanego
    nie potrzebowałem - piszesz normalnie wiadomość w ST, albo maila (tak to tylko w
    mBanku).

    A to nie wiem, nie miałem potrzeby składać reklamacji do banku jeśli mnie pamięć nie
    zawodzi.

    > "Ale zmyślasz" po raz drugi - regulamin tej promo na 2,5 strony.

    Dodaj do tego pozostałe regulaminy usług z których przecież korzystać trzeba żeby
    warunki promo spełnić i się nazbiera kilkadziesiąt

    > W obu jest. Nie boisz się?

    A czego mam się bać?

    > Może chcesz się zamienić na LG K8 Dual Sim?

    Huawei na olx wystawiłem i za dwie godziny dobry człowiek zabrał a Lenovo P2 póki nie
    rozbiję(bo właśnie przez pękniecie wyświetlaczy najczęściej tel zmieniam) to zostanie
    u mnie. To najlepszy tel jaki był i jest w ostatnich latach w rodzinie. Pomimo ze ma
    ponad 2 lata bateria trzyma u mnie ponad dwa dni, ale ja tylko dużo dzwonię. Przez
    dwa lata żona go apliakcjami itp katowała okrutnie a dawał rade
    Były/są u nas Huawei, Iphony, Xperie, LG w tym czasie a ten P2 wg mnie i żony
    najlepszy. Żona się z niego przesiadła na iphone 7 i mówi że P2 był o klase lepszy.