  • 1. Data: 2005-04-25 11:47:09
    Temat: skad bank wie o KK?
    Od: #Techdan# <t...@o...pl>

    Szanowni grupowicze, mozecie mi wytlumaczyc jedna rzecz, skad bank wie,
    ze mam karte kredytowa mimo, ze takiej informacji nie ma w BIK ani w KRD?

    Czy bank ma jeszcze jakis rejestr (jaki) w ktorym moze to sprawdzic?

  • 2. Data: 2005-04-25 11:54:30
    Temat: Re: skad bank wie o KK?
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Mon, 25 Apr 2005 13:47:09 +0200, #Techdan# naskrobał(a):

    > Szanowni grupowicze, mozecie mi wytlumaczyc jedna rzecz, skad bank wie,
    > ze mam karte kredytowa mimo, ze takiej informacji nie ma w BIK ani w KRD?

    od pracownika banku którego kartę już masz.

    > Czy bank ma jeszcze jakis rejestr (jaki) w ktorym moze to sprawdzic?

    nie za bardzo

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 3. Data: 2005-04-25 11:55:11
    Od: "Michal 'Amra' Macierzynski" <m...@p...pl>

    #Techdan# <t...@o...pl> wrote:
    > Szanowni grupowicze, mozecie mi wytlumaczyc jedna rzecz, skad bank
    > wie, ze mam karte kredytowa mimo, ze takiej informacji nie ma w BIK
    > ani w KRD?

    A co, Raiffeisen sie do Ciebie zglosil, zeby przejac Citkowa karte? ;)

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski || http://PRnews.pl
    Zadbaj o swoje pieniadze!

  • 4. Data: 2005-04-25 12:00:55
    Od: #Techdan# <t...@o...pl>

    Użytkownik Michal 'Amra' Macierzynski napisał:

    > #Techdan# <t...@o...pl> wrote:
    >

    > A co, Raiffeisen sie do Ciebie zglosil, zeby przejac Citkowa karte? ;)

    eee nie - chodzi o kredyt mieszkaniowy ;P i sie troche zdziwilem, ze to
    wykryli.

  • 5. Data: 2005-04-25 12:01:43
    Od: #Techdan# <t...@o...pl>

    Użytkownik Sebol napisał:

    > Dnia Mon, 25 Apr 2005 13:47:09 +0200, #Techdan# naskrobał(a):
    >

    > od pracownika banku którego kartę już masz.

    czyli rozumiem, ze w niezbyt legalny sposob ;>

  • 6. Data: 2005-04-25 12:28:29
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    #Techdan# said the following On 2005-04-25 13:47:
    > Szanowni grupowicze, mozecie mi wytlumaczyc jedna rzecz, skad bank wie,
    > ze mam karte kredytowa mimo, ze takiej informacji nie ma w BIK ani w KRD?
    >
    > Czy bank ma jeszcze jakis rejestr (jaki) w ktorym moze to sprawdzic?
    Np. widząc wychodzące przelewy z tytułem "spłata karty <numerek>"
    oczywiście to tylko poszlaka, ale ...

    KJ

  • 7. Data: 2005-04-25 12:57:53
    Od: "MrMrooz" <m...@s...gazeta.pl>

    Uzytkownik "#Techdan#" <t...@o...pl> napisal w wiadomosci
    > Szanowni grupowicze, mozecie mi wytlumaczyc jedna rzecz, skad bank wie, ze
    > mam karte kredytowa mimo, ze takiej informacji nie ma w BIK ani w KRD?
    Skad ta pewnosc ze jej nie ma w BIKu? Wydawalo mi sie, i chcialbym sie
    upewnic, ze raczej jest. Chyba, ze sa wyjatki?

    Michal M

  • 8. Data: 2005-04-25 13:30:49
    Od: #Techdan# <t...@o...pl>

    Użytkownik MrMrooz napisał:
    > Uzytkownik "#Techdan#" <t...@o...pl> napisal w wiadomosci
    > Skad ta pewnosc ze jej nie ma w BIKu? Wydawalo mi sie, i chcialbym sie
    > upewnic, ze raczej jest. Chyba, ze sa wyjatki?

    skad ta pewnosc? bo mam przed soba wyciag z BIKu :)

  • 9. Data: 2005-04-25 13:30:57
    Od: Marcin Gondek <d...@N...SPAM.e-utp.net>

    Michal 'Amra' Macierzynski napisał(a):

    > A co, Raiffeisen sie do Ciebie zglosil, zeby przejac Citkowa karte? ;)

    Z tym Raiffeseinem to trafiles, jak kiedys sie staralem o KK w BPH nagle
    (po dniu) dostalem fax z Raif. z ofertą. Jak to można tłumaczyć?

    --
    Marcin Gondek
    http://fido.e-utp.net

  • 10. Data: 2005-04-25 13:39:36
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    #Techdan# <t...@o...pl> wrote:
    > skad ta pewnosc? bo mam przed soba wyciag z BIKu :)

    Ale twoj wyciag nie jest taki sam jak ten co dostaja banki

    Zadbaj o swoje pieniądze!