  • 1. Data: 2005-04-25 11:14:31
    Temat: Limit wypłat - mbank - jak zmienić?
    Od: "wykolej" <n...@w...pl>

    Witam, jak zmienić limit wypłat karta z bankomatu?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-04-25 11:15:33
    Temat: Re: Limit wypłat - mbank - jak zmienić?
    Od: Solos <m...@t...pl>

    wykolej wrote:
    > Witam, jak zmienić limit wypłat karta z bankomatu?

    nie mam konta w mBanku, ale mam w Multibanku. na tej podstawie pozwole
    sobie stwierdzic, ze w internetowym serwisie transakcyjnym :)

    pozdrawiam,

    --
    Solos
    GG 3115539

  • 3. Data: 2005-04-25 11:26:41
    Od: _ValteR_ <s...@n...thx>

    *wykolej* wrote in <news:d4ijlk$6q9$1@nemesis.news.tpi.pl> :

    > Witam, jak zmienić limit wypłat karta z bankomatu?

    włożyc kartę do bankomatu paskiem magnetycznym do góry - wtedy
    uaktywni sie menu konfiguracyjne.
    NMSP

    --
    Nie mam żadnych uprzedzeń, wszystkich traktuję tak samo - ŹLE.

  • 4. Data: 2005-04-25 11:31:09
    Od: "Bielcov" <b...@a...pl>

    http://demo.mbank.com.pl/navi_kd1k1.html

    --