  • 1. Data: 2005-04-25 11:02:22
    Temat: Doładowania Simplus z konta Inteligo
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Od dzisiaj klienci Inteligo mogą doładowywać konta Simplus prosto z
    rachunku bankowego. Inteligo jako pierwsze zaoferowało swoim klientom
    tego typu usługę. Już w październiku zeszłego roku klienci otrzymali
    możliwość doładowania kont Era Tak Tak, a w styczniu 2005 kont Heyah.
    http://banki.prnews.pl/index.php/doladowania_simplus
    _prosto_z_konta_inteligo,display,10681

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 2. Data: 2005-04-25 19:36:06
    Temat: Re: Doładowania Simplus z konta Inteligo
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Michał 'Amra' Macierzyński napisał(a):

    > Od dzisiaj klienci Inteligo mogą doładowywać konta Simplus prosto z
    > rachunku bankowego. Inteligo jako pierwsze zaoferowało swoim klientom
    > tego typu usługę.

    Wątpię. Od ponad roku można doładować sobie Simplusa mając np. wypukłą
    debetową kartę do Multikonta i dowolny bankomat Euronetu w pobliżu ;)

    Poza tym Multibank ma swój "multitransfer" też od jakiegoś czasu :)

    ICQ: 79050392
    Tlen: msprungk
    GG:1447098

  • 3. Data: 2005-04-25 20:22:14
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Markus Sprungk napisał:

    > Wątpię. Od ponad roku można doładować sobie Simplusa mając np. wypukłą
    > debetową kartę do Multikonta i dowolny bankomat Euronetu w pobliżu ;)
    >
    > Poza tym Multibank ma swój "multitransfer" też od jakiegoś czasu :)

    Obawiam sie, ze nawet jesli dokladnie przeczytales, to niedokladnie
    zrozumiales.

    Bartol

  • 4. Data: 2005-04-25 21:04:11
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Bartol Partol napisał(a):

    > Obawiam sie, ze nawet jesli dokladnie przeczytales, to niedokladnie
    > zrozumiales.

    Obawiam się, ze nie rozumiesz pojęcia "doładować prosto z rachunku
    bankowego" :>

    ICQ: 79050392
    Tlen: msprungk
    GG:1447098

  • 5. Data: 2005-04-26 07:33:38
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    > Obawiam się, ze nie rozumiesz pojęcia "doładować prosto z rachunku
    > bankowego" :>

    Heh, nie wnikam w marketingowy belkot, ani nie chce mi sie sprawdzac, co
    tak naprawde wymyslili, jednak widze pewna roznice miedzy Place z
    Inteligo, a wyslaniem przelewu z konta. Mimo, ze obie rzeczy ida "prosto
    z rachunku", to znacznie roznia sie "sciezka dojscia". W przypadku Place
    z Inteligo wchodzi sie z zewnetrznego serwisu (sklepu), w przypadku "z
    konta Inteligo" wchodzi sie standardowo, czyli logujac w serwisie
    bankowym i wybierajac usluge, ktora chce sie wykonac. Byc moze w drugim
    przypadku mozna sobie zdefiniowac platnosc i nie trzeba wtedy uzywac
    kodow jednorazowych (i doladowywac simplusa np. za pomoca aplikacji w
    telefonie - tylko niestety nie simplusowym, bo w simplusie nie ma kart
    inteligowych).

    Bartol

  • 6. Data: 2005-04-26 08:27:19
    Od: b...@p...onet.pl

    "Inteligo jako pierwsze zaoferowało swoim klientom
    tego typu usługę."

    ciekawe czy Inteligo tak samo oklamuje klientow np. z odstekami czy oplatami:

    W BZWBK ta usluga jest od dwoch lat... bezposrednio z rachunku bankowego
    W BPH ta usluga jest od roku...bezposrednio z rachunku bankowego