  • 21. Data: 2021-05-11 23:10:52
    Temat: Re: scamy na youtube
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 11.05.2021 o 09:56, m4rkiz pisze:
    > nie podobają mi się reklamy, mają za zadanie zmanipulować mnie do
    > kupienia produktu

    JA do tego nieco inaczej podchodzę. Za reklamy płaci nabywca w cenie
    produktu. Dlatego, jeśli tylko jest możliwość wyboru podobnych
    produktów, to wybieram ten nie reklamowany. Albo będzie tańszy, albo
    lepszy, bo producent nie wydaje na reklamy.

    --
    Robert Tomasik

  • 22. Data: 2021-05-12 10:11:05
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    A ja kupuję to co wiem że jest dobre albo da się zjeść ;-)
    Mimo kombinowania z nowszymi markami/towarami ciągle w moim
    gospodarstwie domowym kupuje się to samo ;-)

    A jak już muszę wybrać coś nieznanego to przekopuję pół internetu żeby
    dojść do wszystkich drobnych druczków ;-)

    Teraz stoję przed wyborem kablówki UPC, Netia, Orane.

    Tu reklama nic nie zmieni. Albo mam ich kabel w bloku albo nie
    (Popatrzyłem na skrzynki w korytarzu)
    albo mają lepsza dla mnie ofertę albo nie. ;-)

    Dziś się dowiedziałem że w neti mają fajną nagrywarkę w "chmurze"

    UPC ma moduły CI+ - tego też z reklamy się nie dowiesz

  • 23. Data: 2021-05-12 10:16:32
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu wtorek-11-maja-2021 o 18:47, Kamil Jońca pisze:

    > 2. filmiki reklamowe wiszące luzem, na które można wejść lub nie. Z
    > WŁASNEJ WOLI. Dlaczego to ma być czyms gorszym niz oglądanie wielu
    > innych filmików?

    To już kwestia dewiacji ;-) nie rozumiem kto wplątał w ten watek taką
    "TFUUUURCZOŚĆ" ;-)

    Mowa jest o reklamach które jak nic nie zrobisz to pojawiają się co 30s.

    To już jest ZWYRODNIENIE i GANGRENA i SKURWYSYŃSTWO ;-)

  • 24. Data: 2021-05-12 13:31:20
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2021-05-11 o 18:12, _Master_ pisze:
    > W dniu wtorek-11-maja-2021 o 07:34, PiteR pisze:

    > PS. W tv mam nagrywarkę i zazwyczaj oglądam z nagrania aby reklamy
    > przewijać.
    > A jak już mi się trafi program online to po planszy reklamowej zmieniam
    > kanał. Jak w następnym reklmama i w następnym to wracam do nagrywarki
    > albo do zblokowanego jutuba.

    Do tego była kiedyś świetna opcja w telewizorach PIP
    (picture in picture) ale teraz widzę znikła z oferty - a szkoda.

    Jeśli akurat moim wyborem jest oglądanie reklam, to oglądam,
    ale raczej większość ludzi to pomija, zmienia kanał,
    przeskakuje czy w jakikolwiek inny sposób unika.

  • 25. Data: 2021-05-12 14:08:58
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 12 May 2021 13:31:20 +0200, cef wrote:

    > Do tego była kiedyś świetna opcja w telewizorach PIP
    > (picture in picture) ale teraz widzę znikła z oferty - a szkoda.

    To wymaga dwoch tunerow, chyba, ze dwa programy przypadkiem na tej
    samej czestotliwosci.

    Teraz ten "tuner" chyba troche drozszy, to moze nie dziwne, ze
    skasowali ... choc z drugiej strony - mozna by oba w jednym scalaku
    zmiescic.

    Nikt nie pomyslal, czy lobby reklamodawcow zalobbowalo?
    A moze nagrywarka stanowi rozwiazanie - nagrac, obejrzec pozniej.

    J.

  • 26. Data: 2021-05-12 15:38:13
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Ja coraz częściej oglądam na kompie. Mogę wtedy nawet 3 okna odpalić ;-)
    UPC horizon GO.

    PS. Właśnie jestem na przedłużaniu umowy a skoro UPC nie chce mi dać
    dobrej ceny skłaniam się ku Orange.

    Orange TV Go to lepsza aplikacja/usługa? Warto wdepnąć w Orange w XXI
    wieku? ;-)

  • 27. Data: 2021-05-12 17:28:53
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2021-05-12 o 14:08, J.F pisze:

> [...]
    > zmiescic.
    >
    > Nikt nie pomyslal, czy lobby reklamodawcow zalobbowalo?

    Nie wiem czego to wymaga i jak wygląda cenowo, ale miałem takie coś w
    starym LG
    (taki lampowy jeszcze) i było to bardzo wygodne
    nie tyle do unikania reklam ale najczęściej do oczekiwania
    na rozpoczęcie programu/transmisji na innym kanale.
    Oglądało się normalnie daną stację a w rogu podgląd innej.
    Choć może badania wykazały, że na czas reklam ludzie
    przerzucali się na coś innego a wracali jak w podglądzie
    zobaczyli koniec reklam :-) i postanowiono ukrócić ten proceder.

  • 28. Data: 2021-05-12 17:47:07
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 12 May 2021 17:28:53 +0200, cef wrote:

    > Nie wiem czego to wymaga i jak wygląda cenowo, ale miałem takie coś w
    > starym LG (taki lampowy jeszcze)

    Kineskopowy chyba masz na mysli, bo lampowe ... to Rubiny byly
    ostatnie :-)

    > i było to bardzo wygodne
    > nie tyle do unikania reklam ale najczęściej do oczekiwania
    > na rozpoczęcie programu/transmisji na innym kanale.

    Taa ... znajomy kupil kiedy podobnie ambitny telewizor i sie zrobil
    problem - czy da sie fonie z glownego programu na glosniki, a z tego
    malego - na sluchawki.
    Zeby dwie osoby mogly ogladac dwa rozne programy :-)

> [...]
    > przerzucali się na coś innego a wracali jak w podglądzie
    > zobaczyli koniec reklam :-) i postanowiono ukrócić ten proceder.

    Byc moze, ale co firmie LG zalezy na nadawcach reklam?
    No - moga to byc reklamy LG :-)

    Jest to nadal
    https://www.euro.com.pl/telewizory-led-lcd-plazmowe,
    d3,pip-obraz-w-obrazie-!pip-2-tunery.bhtml

    i jest tez w wersji "1 tuner"

    J.

  • 29. Data: 2021-05-12 21:54:41
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2021-05-12 o 17:47, J.F pisze:

    > Kineskopowy chyba masz na mysli, bo lampowe ... to Rubiny byly
    > ostatnie :-)

    Być może - taki z dużą "dupą", a na tym ciepłym korpusie
    lubił się kot wygrzewać.

> [...]
    >
    > Jest to nadal
    > https://www.euro.com.pl/telewizory-led-lcd-plazmowe,
    d3,pip-obraz-w-obrazie-!pip-2-tunery.bhtml

    Jakoś się tym nie chwalą i jak kupowałem kolejny telewizor,
    to żaden model kilkanaście lat temu tego nie miał.

  • 30. Data: 2021-05-13 11:53:19
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 12 May 2021 21:54:41 +0200, cef wrote:

    > Być może - taki z dużą "dupą", a na tym ciepłym korpusie
    > lubił się kot wygrzewać.

    Dawno dawno temu, w TV bylo kilka lamp elektronowych, w tym jeden
    kineskop. To sie nazywal "lampowy".
    Potem juz tylko kineskop.

    d3,pip-obraz-w-obrazie-!pip-2-tunery.bhtml

    > Jakoś się tym nie chwalą i jak kupowałem kolejny telewizor,
    > to żaden model kilkanaście lat temu tego nie miał.

    Jak widac - troche tego jest, i nawet mozna wyszukac, wiec widac ktos
    pyta. Ale mam wrazenie, ze drogie te modele, to moze ludzie kupuja
    tansze.
    No i drugi tuner sie przydaje do nagrywania programu w czasie
    ogladania innego, wiec do PIP trzeba by miec trzy :-)

    A teraz jeszcze czesto internet jest zrodlem filmu, wiec pytac sie
    o PIP z Netflixem :-)

    J.