  • 31. Data: 2021-05-18 17:59:57
    Temat: Re: scamy na youtube
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik _Master_ M...@...pl ...

    > To dalej nie mówi że normalini to oglądają.
    >
    > PS. A te "wyświetlenia" to liczy się jako cała reklama od początku
    > do końca czy tylko wystarczy zaliczyć 1 s. i zamknięcie z
    > WKURWIENIEM?
    >
    > Pytam z ciekawości bo u mnie na chrome z adguardem i jeszcze czymś
    > tam reklam na jutubie nie ma.
    >
    > Z politowaniem patrzę jak komuś na telefonie się włączają co 30s.

    To chyba zalezy od tego jak twórca danego filmu ustawi.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    A świstak siedzi i wyrabia nadgodziny.

  • 32. Data: 2021-05-18 17:59:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik PiteR e...@f...pl ...

    > Nie wiem czy są tu jacyś namiętni oglądacze youtuba.
    >
    > Ciekawi mnie czy youtube na terenie Polski też puszcza 40 minutowe
    > reklamy z ruskim ziutkiem w ferrari co zachwala jakieś cudowne
    > programy do zarabiania na forexie like 3k $ dziennie jak psu zupa.
    >
    > Bo z drugiej strony youtube blokuje filmy za byle gówno
    > lub demonetyzuje bo dziewczynie się biustonosz odsunął.
    >
    > Nie mówiąc już o zablokowaniu grup jako siedliska zła wcielonego
    > i wirusów k.j. mać.

    youtube vanced i macie reklamy z głowy

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Ze wszystkich rzeczy wiecznych - miłośc jest tą, która trwa najkrócej."

  • 33. Data: 2021-05-18 20:12:54
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu wtorek-18-maja-2021 o 17:59, Budzik pisze:
    > To chyba zalezy od tego jak twórca danego filmu ustawi.

    To są tacy twórcy co ustawiają co 30s?
    Nie robi tego jutub?

  • 34. Data: 2021-05-20 01:25:05
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2021-05-18 o 20:12, _Master_ pisze:

    > To są tacy twórcy co ustawiają co 30s?
    > Nie robi tego jutub?

    Jutub. Temu reklamują usługę Premium, która eliminuje te wtryniające się
    reklamy podczas oglądania materiałów wideo.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 35. Data: 2021-05-22 20:14:03
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Ponoć gdy się odtwarza za pomocą urządzenia Chromecast, to reklam nie ma.

    -----