  • 1. Data: 2021-05-07 00:35:00
    Temat: Frankowicze 2
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    No i mamy ciag dalszy

    https://www.money.pl/banki/pko-bp-zamieni-kredyty-we
    -frankach-na-zlotowe-klienci-maja-dostac-propozycje-
    ugod-do-konca-czerwca-6636652787505952a.html

    "Osoby, które zaciągnęły kredyt we frankach w banku PKO BP, mają w
    ciągu kilku tygodni otrzymać propozycje ugód. - Ten kredyt rozliczymy
    i potraktujemy go od początku jako kredyt złotowy - mówił niedawno
    wiceprezes PKO BP Rafał Kozłowski. "

    Taa ...
    -zgodzic sie, i zrezygnowac z mozliwych "zyskow",
    -nie zgodzic sie, i ryzykowac, ze w koncu i tak sie zamieni w taki
    kredyt,
    -czy nie zgodzic sie, i ryzykowac, ze zanim sie sprawa zakonczy, to
    frank jeszcze bardziej podrozeje ?

    J.

  • 2. Data: 2021-05-07 15:51:51
    Temat: Re: Frankowicze 2
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Dla mnie przewalutowanie jest nie do przyjęcia

    Ale ja jestem szczęściarzem ;-)

    Czekać.

    To tylko pierwsza propozycja.
    Będą lepsze.

    BETON ZACZYNA KRUSZEĆ ;-)

  • 3. Data: 2021-05-07 16:42:43
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 7 May 2021 15:51:51 +0200, _Master_ wrote:
    > Dla mnie przewalutowanie jest nie do przyjęcia
> [...]

    Watpie.
    Czekanie bardzo bankowi odpowiada. Z przyjemnoscia doczeka do konca
    kredytu :-)
    No, moze im troche zalezy na uregulowaniu sprawy - ale na dogodnych
    dla banku warunkach :-)
    Ewentualnie - czuja juz te zwyzke wiboru, i chca klienta wepchac w
    wysoko oprocentowany kredyt PLN :-)

    A jak za pol roku frank zdrozeje, i zmienisz zdanie, to mozesz w
    sadzie uslyszec "przeciez proponowalismy przewalutowanie, klient nie
    chcial" :-)

    Chyba, ze juz pozew zlozyles, wtedy bankowi moze zalezec na ugodzie
    bez sprawy. Tylko znow - na w miare dogodnych warunkach.
    Zlozyli propozycje i czekaja.
    Czy sie doczekasz lepszej propozycji ... moze, ale nie liczylbym na
    duzo lepsza z inicjatywy banku. Trzeba samemu cos zaproponowac.
    Szczegolnie, ze bank jakby wlasnie zyskal mozliwosc domagania sie
    oplaty za korzystanie z kapitalu - czyli ma szanse przed sadem uzyskac
    to, co proponuje. To czemu ma sie poddawac.

    J.

  • 4. Data: 2021-05-10 00:37:12
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F j...@p...onet.pl ...

> [...]
    > oplaty za korzystanie z kapitalu - czyli ma szanse przed sadem
    > uzyskac to, co proponuje. To czemu ma sie poddawac.

    Biorac pod uwage co orzekaja sady a co zaproponowały banki to trzeba
    powiedziec ze te propozycje ugód sa kilka lat za pozno.
    Pewnie czesc osób sie zgodzi ale czy duzo?

    Niech Pietraszkiewicz dalech chodzi po mediach i opowiada jakie to
    banki sa biedne i jacy to klienci beszczelni ze sobie wymyslili kredyty
    frankowe a banki tylko realizowały te prosby. :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Każde dziecko jest poniekąd geniuszem w oczach swych rodziców,

  • 5. Data: 2021-05-10 11:58:41
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu piątek-07-maja-2021 o 16:42, J.F pisze:
    > "przeciez proponowalismy przewalutowanie, klient nie
    > chcial":-)

    To by był przejaw socjalistycznego relatywizowania winy banku ;-)

  • 6. Data: 2021-05-10 11:59:37
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu poniedziałek-10-maja-2021 o 00:37, Budzik pisze:
    > Niech Pietraszkiewicz dalech chodzi po mediach i opowiada jakie to
    > banki sa biedne i jacy to klienci beszczelni ze sobie wymyslili kredyty
    > frankowe a banki tylko realizowały te prosby.

    CO TO ZA BEZCZEL?

  • 7. Data: 2021-05-10 12:01:58
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 10 May 2021 11:58:41 +0200, _Master_ wrote:

    > To by był przejaw socjalistycznego relatywizowania winy banku ;-)

    Czemu?
    Gdyby tak takie pisemka przyslali w 2008, i jeszcze ostrzegli, ze CHF
    moze wzrosnac ...

    ... taa, a on by dalej spadal, a nie rosl :-)

    J.

  • 8. Data: 2021-05-10 14:13:44
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu poniedziałek-10-maja-2021 o 12:01, J.F pisze:
    > Czemu?
    > Gdyby tak takie pisemka przyslali w 2008, i jeszcze ostrzegli, ze CHF
    > moze wzrosnac ...
    >
    > ... taa, a on by dalej spadal, a nie rosl:-)

    Co to zmienia w kwestii winy banku za umieszczanie niedozwolonych
    klauzul w umowach?

  • 9. Data: 2021-05-10 16:19:38
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 10 May 2021 14:13:44 +0200, _Master_ wrote:

    > Co to zmienia w kwestii winy banku za umieszczanie niedozwolonych
    > klauzul w umowach?

    no np komu sie klauzula nie podobala, to mogl je zmienic, ale nie
    chcial :-)

    J.

  • 10. Data: 2021-05-10 22:08:01
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu poniedziałek-10-maja-2021 o 16:19, J.F pisze:
    > no np komu sie klauzula nie podobala, to mogl je zmienic, ale nie
    > chcial:-)

    95% przegranych procesów a Ty sobie jaja robisz?

    Trochę godności ;-)