  • 1. Data: 2021-05-11 19:36:08
    Temat: SN I franki
    Od: Pete <n...@n...com>

    "Izba Cywilna podjęła we wtorek postanowienia o zwróceniu się o
    stanowiska w sprawie przedstawionych zagadnień do: Rzecznika Praw
    Obywatelskich, Rzecznika Praw Dziecka, prezesa Narodowego Banku
    Polskiego, Komisji Nadzoru Finansowego i Rzecznika Finansowego."

    Rzecznik praw dziecka to pewnie dlatego, że frankowicze że są jak dzieci
    (mamo, tato ten głupi bank mnie oszukał).

    --
    Pete

  • 2. Data: 2021-05-12 10:20:56
    Temat: Re: SN I franki
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 11 May 2021 19:36:08 +0200, Pete wrote:
> [...]
    >
    > Rzecznik praw dziecka to pewnie dlatego, że frankowicze że są jak dzieci
    > (mamo, tato ten głupi bank mnie oszukał).

    Ale to dzieci sa eksmitowane z domu, a czasem obciazane dlugiem w
    spadku :-)

    Chca odwlec? Chyba nie, i tak musza poczekac na pozostale odpowiedzi.

    J.

  • 3. Data: 2021-05-12 10:22:57
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Rzecznik praw dziecka to pewnie dlatego, że frankowicze że są jak dzieci
    > (mamo, tato ten głupi bank mnie oszukał).

    P.S. A ZBP czy wrecz bankow nie powinni zapytac o stanowiska ?

    J.

  • 4. Data: 2021-05-12 10:29:11
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2021-05-12, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    [...]

    > P.S. A ZBP czy wrecz bankow nie powinni zapytac o stanowiska ?

    W sumie zapytali NBP.
    Myślę, że to dąży do jakiegoś nie-rewolucyjnego orzeczenia, więc
    zbierają podkładki.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 5. Data: 2021-05-12 10:34:01
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Powinni też zapytać mnie jako frankowicza ;-)

    Ale UWAGA! Moja opinia o moim kredycie jest bardzo POZYTYWNA.
    Nie chcę nic zmieniać.

    ALE... Chcę aby karę poniosły osoby/banki za łamanie prawa przez
    podszywanie się pod nazwę kredytu hipotecznego z "towarem czysto
    spekulacyjnym i umieszczanie klauzul niedozwolonych w umowach.

    Takie odwlekanie PROSTEJ SPRAWY świadczy tylko o uległości "niezawisłych
    sadów" wobec lobbingu banksterki.

    Mówiłem że sądy trzeba wypalać GORĄCYM ŻELAZEM ;-)

  • 6. Data: 2021-05-12 13:31:23
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 12 May 2021 10:29:11 +0200, Wojciech Bancer wrote:
    > [...]
    >
    > W sumie zapytali NBP.

    NBP kredytow frankowych nie udzielal :-)

    > Myślę, że to dąży do jakiegoś nie-rewolucyjnego orzeczenia, więc
    > zbierają podkładki.

    Bardzo mozliwe.

    Uniewaznienie kredytu, bo tak TSUE orzekl, z prawem banku do
    odszkodowanie za korzystanie z kapitalu?

    Czy po prostu odwlekaja, dajac bankom czas na dobrowolne ugody ?

    Ale tak nawiasem mowiac ... jak sie uniewazni ... bank moze
    odszkodowanie w tej samej sprawie uzyskac, czy nastepna musi zakladac?

    Bo moze jednak klient powinien uniewaznic, a potem przedluzac sprawe o
    odszkodowanie :-)

    J.

  • 7. Data: 2021-05-12 15:33:28
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Jakie kurwa odszkodowanie?

    W polskim systemie prawnym nie ma wynagrodzenia za bezumowne korzystanie.

    Przypomina że banki też korzystają BEZPRAWNIE z NADPŁACONEGO kredytu

    W dodatku TSUE w podobnej sprawie ale w drugą stronę (klient domagał się
    zapłaty za korzystanie) wydał niekorzystny wyrok i kasa się nawet
    KONSUMENTOWI ;-) nie należy.

    Przestańcie AGITOWAĆ i okłamywać potencjalnych pozywających.

  • 8. Data: 2021-05-12 15:55:44
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    _Master_ <M...@...pl> writes:

    > Jakie kurwa odszkodowanie?
    >
    > W polskim systemie prawnym nie ma wynagrodzenia za bezumowne korzystanie.

    Jak nie ma jak jest?

    KJ

  • 9. Data: 2021-05-12 16:00:00
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2021-05-12, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    [...]

    > NBP kredytow frankowych nie udzielal :-)

    ZBP też nie. :P
    A i jeden, i drugi wypowiadali się dość jednoznacznie.

    > Uniewaznienie kredytu, bo tak TSUE orzekl, z prawem banku do
    > odszkodowanie za korzystanie z kapitalu?

    Myślę że tak.

    > Czy po prostu odwlekaja, dajac bankom czas na dobrowolne ugody ?

    No ale banki czekają z ugodami do orzeczenia. :)

    > Ale tak nawiasem mowiac ... jak sie uniewazni ... bank moze
    > odszkodowanie w tej samej sprawie uzyskac, czy nastepna musi zakladac?

    Z tego co czytałem, to osobno.
    Ale przy znanej wykładni SN, to będzie już wtedy krótka piłka.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 10. Data: 2021-05-12 17:51:39
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 12 May 2021 16:00:00 +0200, Wojciech Bancer wrote:
    > [...]
    >
    > ZBP też nie. :P

    Ale skupia banki, ktore udzielaly.
    Choc ... jesli prosimy banki o opinie, to wypadaloby tez poprosic
    frankowiczow o opinie :-)

    > A i jeden, i drugi wypowiadali się dość jednoznacznie.

    NBP juz za Glapinskiego ?

    > Myślę że tak.

    > No ale banki czekają z ugodami do orzeczenia. :)

    A jak bedzie niepomyslne?

    Choc ... jakby tak proponowaly dobrowolne umowy, np na przejscie kwote
    PLN i odsetki PLN, a potem SN orzekl, ze sie nie nalezy ... oj, wk* by
    sie klienci dwa razy :-)

    > Z tego co czytałem, to osobno.
    > Ale przy znanej wykładni SN, to będzie już wtedy krótka piłka.

    Eee tam, skoro inne sprawy mozna przedluzyc, to i te :-)

    J.