  • 1. Data: 2021-05-09 22:48:42
    Temat: scamy na youtube
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Nie wiem czy są tu jacyś namiętni oglądacze youtuba.

    Ciekawi mnie czy youtube na terenie Polski też puszcza 40 minutowe
    reklamy z ruskim ziutkiem w ferrari co zachwala jakieś cudowne programy
    do zarabiania na forexie like 3k $ dziennie jak psu zupa.

    Bo z drugiej strony youtube blokuje filmy za byle gówno
    lub demonetyzuje bo dziewczynie się biustonosz odsunął.

    Nie mówiąc już o zablokowaniu grup jako siedliska zła wcielonego
    i wirusów k.j. mać.

    --
    Piotrek

    Grosz do grosza i bedzie kokosza

  • 2. Data: 2021-05-10 12:00:54
    Temat: Re: scamy na youtube
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu niedziela-09-maja-2021 o 22:48, PiteR pisze:
    > Ciekawi mnie czy youtube na terenie Polski też puszcza 40 minutowe
    > reklamy

    Nikt normalny nie ogląda jutubowych reklam ;-)

  • 3. Data: 2021-05-10 16:37:50
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 09.05.2021 o 22:48, PiteR pisze:
> [...]
    > lub demonetyzuje bo dziewczynie się biustonosz odsunął.
    >
    > Nie mówiąc już o zablokowaniu grup jako siedliska zła wcielonego

    Na pewno dorzucają to na Yandexie :-) Jeśli chodzi o YouTube, to
    "Master" ma rację, że większość ludzi ma poinstalowane oprogramowanie
    wycinające te reklamy nawet bez ich wiedzy.

    --
    Robert Tomasik

  • 4. Data: 2021-05-10 22:28:10
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:60990455$0$526$65785112@news.neostrada.pl>
    user _Master_ pisze tak:

    > Nikt normalny nie ogląda jutubowych reklam ;-)

    Odważne stwierdzenie ;)

    https://www.youtube.com/watch?v=rvR80Xpj-jc
    https://www.youtube.com/watch?v=fA87lRmORUU
    https://www.youtube.com/watch?v=FfSnJdpFBb8

  • 5. Data: 2021-05-10 22:47:20
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 09.05.2021 o 22:48, PiteR pisze:

    > Bo z drugiej strony youtube blokuje filmy za byle gówno
    > lub demonetyzuje bo dziewczynie się biustonosz odsunął
    sauce!!1
    tak chyba na 9gagu krzyczą
    dajesz źródło do tego stanika
    :)

    ToMasz

  • 6. Data: 2021-05-11 06:38:12
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2021-05-10 o 22:28, PiteR pisze:
    > in <news:60990455$0$526$65785112@news.neostrada.pl>

    > Odważne stwierdzenie ;)
    >
    > https://www.youtube.com/watch?v=rvR80Xpj-jc
    > https://www.youtube.com/watch?v=fA87lRmORUU
    > https://www.youtube.com/watch?v=FfSnJdpFBb8

    W jaki sposób z tego wynika, ze ktoś normalny to ogląda?
    Nawet jeśli zaczęło by się to komuś odtwarzać,
    to i tak nie oglądałby, tylko szukał opcji pozbycia się tego.

  • 7. Data: 2021-05-11 06:48:30
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    cef <c...@i...pl> writes:

    > W jaki sposób z tego wynika, ze ktoś normalny to ogląda?
    > Nawet jeśli zaczęło by się to komuś odtwarzać,
    > to i tak nie oglądałby, tylko szukał opcji pozbycia się tego.

    Domyślam się, że chodzi o liczbę wyświetleń.
    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

  • 8. Data: 2021-05-11 07:34:16
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:609a0a31$0$507$65785112@news.neostrada.pl>
    user cef pisze tak:

    > W jaki sposób z tego wynika, ze ktoś normalny to ogląda?
    > Nawet jeśli zaczęło by się to komuś odtwarzać,
    > to i tak nie oglądałby, tylko szukał opcji pozbycia się tego

    Ktoś kto mówi, że nie ogląda żadnych reklam i żadna mu się nie spodoba
    na pewno normalny nie jest.

  • 9. Data: 2021-05-11 09:56:25
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2021-05-11 07:34, PiteR wrote:

    > Ktoś kto mówi, że nie ogląda żadnych reklam

    nigdy nie oglądam jeżeli mam możliwość pominięcia, zablokowałem wszystko
    co się dało, tam gdzie widzę sens to płacę żeby reklam uniknąć

    > i żadna mu się nie spodoba

    nie podobają mi się reklamy, mają za zadanie zmanipulować mnie do
    kupienia produktu, najczęściej poprzez wywołanie emocji których dany
    produkt w 99,9% przypadków nie wywołuje i nie ma z nimi nic wspólnego

    zazwyczaj nie mam za to nic przeciwko informacjom handlowym w stylu
    firma x przedstawia nowy produkt y który robi to i to

    > na pewno normalny nie jest.

    owszem, myślę że podobne zachowanie nie jest normą

  • 10. Data: 2021-05-11 11:41:54
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    niedziela, 9 maja 2021 o 22:47:42 UTC+2 PiteR napisał(a):
> [...]
    > reklamy z ruskim ziutkiem w ferrari co zachwala jakieś cudowne programy
    > do zarabiania na forexie like 3k $ dziennie jak psu zupa.

    Przed brexitem teź takie cuda wyskakiwały?
    Cóż, i tak nawet wtedy był Londongrad - a teraz już całe UK wykupią.

    > Bo z drugiej strony youtube blokuje filmy za byle gówno
    > lub demonetyzuje bo dziewczynie się biustonosz odsunął.

    No to gdzie ten link (do biustonosza)? ;>
    Hmmm, można tak się zastanawiać, co będzie gorszą karą, zablokowanie czy
    demonetyzacja?
    Pewnie gorzej zaboli świecenie d4 za darmo - ale w sumie jak za darmo, to nikt takiej
    k5 nie nazwie przynajmniej ;P Odsuwaniem biustonosza to można sobie gdzie indziej w
    necie zarabiać.

    Swoją drogą bardzo mnie zastanawia, jak to możliwe, że jeszcze jakaś konkurencja dla
    youtube nie powstała - google jest aż tak potężne? Może jest potężne, bo jest mądre -
    reklamy wali, zarabia, ale jednocześnie nie przeszkadza w żaden sposób w blokowaniu
    reklam tym użytkownikom, którym się chce coś zrobić, by je zablokować - a takich jest
    pewnie 1% - a z drugiej strony to właśnie wśród tych 1% są zapewne ludzie, którzy
    byliby w tanie tą konkurencję stworzyć.