  • 21. Data: 2018-04-17 21:22:13
    Temat: Re: revolut cd?
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    W dniu 2018-04-12 o 23:06, MrMrooz pisze:

    > Ale używałeś karty wydanej w UK, stąd GBP. I to nie revolut Ci proponował, tylko
    terminal.

    Bardzo pouczający wątek, już mi się ten revolut zaczął podobać, gdyby
    tylko nie ten mały problem z terminalami.
    Dochodzę do wniosku że przynajmniej w przypadku płatności typowo
    urlopowych lepsza będzie jednak gotówka.

  • 22. Data: 2018-04-17 21:25:32
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2018-04-17, MarcinF <m...@i...pl> wrote:

    [...]

    > Dochodzę do wniosku że przynajmniej w przypadku płatności typowo
    > urlopowych lepsza będzie jednak gotówka.

    On się bardziej sprawdza (wg mnie) do płatności internetowych.
    A zagranicą będziesz miał problem z DCC płacąc dowolną kartą :)

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 23. Data: 2018-04-17 21:38:32
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2018-04-17 o 21:22, MarcinF pisze:

    > Bardzo pouczający wątek, już mi się ten revolut zaczął podobać, gdyby
    > tylko nie ten mały problem z terminalami.
    > Dochodzę do wniosku że przynajmniej w przypadku płatności typowo
    > urlopowych lepsza będzie jednak gotówka.

    są jednak sytuacje, w których gotówka nie wystarczy

    revolut ciekawe i potrzebne rozwiązanie, ale wymaga jeszcze dokładnego
    poznania

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 24. Data: 2018-04-18 10:30:12
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2018-04-17 o 21:38, RobertS pisze:

    > revolut ciekawe i potrzebne rozwiązanie, ale wymaga jeszcze dokładnego
    > poznania

    W moim przypadku dokładne poznanie wydaje się bardzo trafne i na dodatek
    priorytetowe.
    Przestało mi działać zasilanie karty - "Niestety, coś poszło nie tak.
    Spróbuj ponownie później". Czyżby wyszło dłubanie w uprawnieniach?

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 25. Data: 2018-04-18 22:44:47
    Od: xbartx <x...@b...net>

    On 18.04.2018 10:30, Akarm wrote:

> [...]
    > Przestało mi działać zasilanie karty - "Niestety, coś poszło nie tak.
    > Spróbuj ponownie później". Czyżby wyszło dłubanie w uprawnieniach?

    Coś w ogóle chyba mają jakieś problemy, bo aktywacja karty też jakoś
    inaczej wygląda i napisane jest że trzeba będzie poczekać.

    Z innych ciekawostek to w news jest napisane, że wprowadzają
    ubezpieczenie podróżne rozliczane co do dnia i z tego co dobrze
    zrozumiałem to jeżeli udostępnia się apce swoją lokalizację, to ona sama
    się ogarnia czy jesteśmy zagranicą czy nie i rozlicza się właśnie z
    dokładnością jednego dnia (i ewentualnie ja są jakieś strefy typu Europa
    i reszta świata). Ache te potrzeby Big data czego to oni nie wymyślą ;)

    Xenocide

  • 26. Data: 2018-04-30 18:53:35
    Od: xbartx <x...@b...net>

    Tak z kronikarskiego obowiązku. Płaciłem kartą Revoult VISA w piątek 31
    GBP i Google pokazało 150.58 a Revoult skasował 150.64 PLN oczywiście.

    Xenocide

  • 27. Data: 2018-10-25 21:35:16
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2018-04-18 o 10:30, Akarm pisze:

    > Przestało mi działać zasilanie karty - "Niestety, coś poszło nie tak.
    > Spróbuj ponownie później". Czyżby wyszło dłubanie w uprawnieniach?

    Nagle teraz znowu mogłem normalnie zasilić. Ponad pół roku się nie
    dawało, co kilka tygodni sprawdzałem, i nic. Przez pół roku byłem
    zmuszony do korzystania tylko z kantoru Aliora.
    I nie wiem, co mogło być przyczyną, pomoc od Revoluta też nic nie wiedziała.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 28. Data: 2018-10-26 11:06:35
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 25 Oct 2018 21:35:16 +0200, w <5bd21af6$0$494$65785112@news.neostrada.pl>,
    Akarm <a...@w...pl> napisał(-a):

> [...]
    > zmuszony do korzystania tylko z kantoru Aliora.
    > I nie wiem, co mogło być przyczyną, pomoc od Revoluta też nic nie wiedziała.

    Nie chcę pisać, że to dziadostwo, ale:
    1) przy skanowanie dokumentu okienko pokazywało zupełnie co innego niż
    rzeczywistość - skończyło się tak, że musiałem skanować podłogę, a na zdjęciu
    był dokument znajdujący się 10cm wyżej
    2) przy pierwszym zasileniu okienko zawiesiło się, przy drugim poszło -- potem
    okazało się, że zrobiłem 2 wpłaty

    Także ta apka Revoluta jakościowo kicha.

  • 29. Data: 2018-10-27 01:29:46
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2018-10-26 o 11:06, r...@k...pl pisze:

> [...]
    > rzeczywistość - skończyło się tak, że musiałem skanować podłogę, a na zdjęciu

    Przecież to nie Revolut winny, że nie potrafisz skanować. :D

    > 2) przy pierwszym zasileniu okienko zawiesiło się, przy drugim poszło -- potem
    > okazało się, że zrobiłem 2 wpłaty

    Hehe, ja za pierwszym razem zasiliłem chyba cztery razy w ten sposób.

    > Także ta apka Revoluta jakościowo kicha.

    Dlaczego uważasz, że także ta apka jest jakościowo kicha? Która apka
    Revoluta jeszcze jest również jakościowo kicha? Wydawało mi się, że
    Revolut to tylko jedna aplikacja.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 30. Data: 2018-10-27 11:10:59

    Sat, 27 Oct 2018 01:29:46 +0200, w <5bd3a36b$0$523$65785112@news.neostrada.pl>,
    Akarm <a...@w...pl> napisał(-a):

    > Przecież to nie Revolut winny, że nie potrafisz skanować. :D

    Czytaj uważnie. Okienko z podglądem pokazuje zupełnie inną przestrzeń niż w
    rzeczywistości fotografowana.

> [...]
    >
    > Dlaczego uważasz, że także ta apka jest jakościowo kicha? Która apka
    > Revoluta jeszcze jest również jakościowo kicha? Wydawało mi się, że

    Wszystkie apki Revoluta są niedopracowane :P