eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki › Macie wyciągi z Citibanku?
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 19

  • 1. Data: 2018-04-09 21:17:49
    Temat: Macie wyciągi z Citibanku?
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Witam,

    Moje wyciągi z Citibanku mają się generować na siódmego każdego
    miesiąca. Dostałem email, że jest w systemie transakcyjnym a tu lipa
    :-(. Na stronie głównej jest i owszem kwota minimalna, ale w wyciągach
    mogę pobrać tylko te ze stycznia, lutego i marca.
    A jak u was?

    pozdrawiam,
    Bogdan B.

    ---
    Ta wiadomość została sprawdzona na obecność wirusów przez oprogramowanie antywirusowe
    Avast.
    https://www.avast.com/antivirus


  • 2. Data: 2018-04-09 22:06:05
    Temat: Re: Macie wyciągi z Citibanku?
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    ,
    >
    > Moje wyciągi z Citibanku mają się generować na siódmego każdego
    > miesiąca. Dostałem email, że jest w systemie transakcyjnym a tu lipa
    > :-(. Na stronie głównej jest i owszem kwota minimalna, ale w wyciągach
    > mogę pobrać tylko te ze stycznia, lutego i marca.
    >
    A jak u was?

    Moje generują się 4-tego. Był jak zawsze.


  • 3. Data: 2018-04-10 09:59:59
    Temat: Re: Macie wyciągi z Citibanku?
    Od: p...@g...com

    W dniu poniedziałek, 9 kwietnia 2018 21:17:52 UTC+2 użytkownik Bogdan B. napisał:
    > Witam,
    >
    > Moje wyciągi z Citibanku mają się generować na siódmego każdego
    > miesiąca. Dostałem email, że jest w systemie transakcyjnym a tu lipa
    > :-(. Na stronie głównej jest i owszem kwota minimalna, ale w wyciągach
    > mogę pobrać tylko te ze stycznia, lutego i marca.
    > A jak u was?
    >
    > pozdrawiam,
    > Bogdan B.
    >
    > ---
    > Ta wiadomość została sprawdzona na obecność wirusów przez oprogramowanie
    antywirusowe Avast.
    > https://www.avast.com/antivirus

    Sam piszesz, że masz dostęp do wyciągu z marca, więc nie rozumiem pytania.
    Czyżbyś się spodziewał, że 8 kwietnia dostaniesz wyciąg za kwiecień???


  • 4. Data: 2018-04-10 10:54:25
    Temat: Re: Macie wyciągi z Citibanku?
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu wtorek, 10 kwietnia 2018 10:00:02 UTC+2 użytkownik p...@g...com
    napisał:

    > Sam piszesz, że masz dostęp do wyciągu z marca, więc nie rozumiem pytania.
    > Czyżbyś się spodziewał, że 8 kwietnia dostaniesz wyciąg za kwiecień???

    Spodziewał się prawidłowo.
    Ja miałem do tej pory ustawione na 10. dzień miesiąca i po wybraniu roku 2018 mam
    dostępne wyciągi z 10/01/2018, 11/02/2018 i 11/03/2018.
    Gdybym nie zmienił na 25. dzień miesiąca, to jutro powinienem mieć dostępny z
    10/04/2018.
    W citku wyciągi zawsze były dostępne następnego dnia po dniu zamknięcia cyklu (bo np.
    w db trzeba czekać zwykle do drugiego dnia - jak mam koniec na 25. dzień to wyciąg
    jest do pobrania w pdf zwykle dopiero 27. po południu - choć sumę minimalną itp.
    widać w ST już 26.).

    A z tą moją zmianą to też jestem ciekawy, jak będzie - w poczcie wewnętrznej mam
    zapewnienie, że zmiana jest zrobiona i następny wyciąg będzie z datą 25 kwietnia -
    ale w ST w "Zarządzaj kartą" wciąż widnieje "Data wyciągu 2018-04-10". Pewnie
    niedoróbka, bo cykle zmieniałem już kilka razy (i to nawet dwa razy w roku) - jedynym
    zonkiem była konieczność wcześniejszej spłaty karty jak zmieniałem z bodajże 27. dnia
    na 10. dzień - kazali spłacić do 9., bo nie mogą być "dwa wyciągi na raz aktywne",
    choć na wyciągu z 27. dnia data spłaty była oczywiście dopiero ok. 23.


  • 5. Data: 2018-04-10 15:05:09
    Temat: Re: Macie wyciągi z Citibanku?
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 2018-04-10 o 10:54, Dawid Rutkowski pisze:

    > - jedynym zonkiem była konieczność wcześniejszej spłaty karty jak zmieniałem z
    bodajże 27. dnia na 10. dzień - kazali spłacić do 9., bo nie mogą być "dwa wyciągi na
    raz aktywne", choć na wyciągu z 27. dnia data spłaty była oczywiście dopiero ok. 23.

    Gdybym taką zmianę planował w mBanku to zmianę zrobiłbym między 24 a 26.
    Co do Citka to nie chce się wymądrzać, bo może są jakieś przeciwwskazania.

    W ogóle jak na razie to ich system oceniam kiepsko.
    P.G.


  • 6. Data: 2018-04-10 16:06:05
    Temat: Re: Macie wyciągi z Citibanku?
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu wtorek, 10 kwietnia 2018 15:05:12 UTC+2 użytkownik Piotr Gałka napisał:
    > W dniu 2018-04-10 o 10:54, Dawid Rutkowski pisze:
    >
    > > - jedynym zonkiem była konieczność wcześniejszej spłaty karty jak zmieniałem z
    bodajże 27. dnia na 10. dzień - kazali spłacić do 9., bo nie mogą być "dwa wyciągi na
    raz aktywne", choć na wyciągu z 27. dnia data spłaty była oczywiście dopiero ok. 23.
    >
    > Gdybym taką zmianę planował w mBanku to zmianę zrobiłbym między 24 a 26.
    > Co do Citka to nie chce się wymądrzać, bo może są jakieś przeciwwskazania.

    O, a skąd taki wybór daty? Co dałaby w ramach "inżynierii finansowej" czy
    "oscylatorków"? Czy też może jest to jakaś po prostu dla Ciebie wygodna data?

    > W ogóle jak na razie to ich system oceniam kiepsko.

    A jaki jest obecnie dobry po ostatniej fali "modnych" zmian?
    citkowy jest jaki jest, w miarę działa - choć np. posiadaczom kart dodatkowych
    pokazuje bzdury co do dostępnych środków.
    Przeładowanie graficzne - jak niestety obecnie wszędzie, choć - pewnie nie widziałeś
    - w porównaniu z poprzednim potworkiem (którego przebijał chyba tylko VW bank) -
    można nawet powiedzieć, że jest poprawa...


  • 7. Data: 2018-04-10 18:31:49
    Temat: Re: Macie wyciągi z Citibanku?
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 2018-04-10 o 16:06, Dawid Rutkowski pisze:
    > W dniu wtorek, 10 kwietnia 2018 15:05:12 UTC+2 użytkownik Piotr Gałka napisał:
    >> W dniu 2018-04-10 o 10:54, Dawid Rutkowski pisze:
    >>
    >>> - jedynym zonkiem była konieczność wcześniejszej spłaty karty jak zmieniałem z
    bodajże 27. dnia na 10. dzień - kazali spłacić do 9., bo nie mogą być "dwa wyciągi na
    raz aktywne", choć na wyciągu z 27. dnia data spłaty była oczywiście dopiero ok. 23.
    >>
    >> Gdybym taką zmianę planował w mBanku to zmianę zrobiłbym między 24 a 26.
    >> Co do Citka to nie chce się wymądrzać, bo może są jakieś przeciwwskazania.
    >
    > O, a skąd taki wybór daty? Co dałaby w ramach "inżynierii finansowej" czy
    "oscylatorków"? Czy też może jest to jakaś po prostu dla Ciebie wygodna data?

    OIDP dwa razy zmieniałem termin wyciągów KK w mBanku i zawsze przy tej
    okazji uzyskiwałem jednorazowe wydłużenie okresu spłaty.

    Zasugerowałem się tym co pisałeś, że dwa nie mogą być aktywne - więc jak
    spłacony to już nie aktywny i wtedy zmieniam - ale to jest błąd -
    pospieszyłem się.
    Zakres dobrych terminów zmiany terminu jest szerszy.
    Jak wyciąg 27 chcemy zmienić na wyciąg 10-go to trzeba to zrobić między
    10 (może 11) a 26.
    Czyli np: wyciąg 27 marca (spłata 23 kwiecień).
    Zmieniam 11 kwietnia, że wyciągi 10-go.
    Następny wygeneruje się 10 maja (spłata np. 4 czerwca).
    Płatność kartą z 28 marca będzie kredytowana przez bank do 4 czerwca
    czyli 68 dni.

    >> W ogóle jak na razie to ich system oceniam kiepsko.
    >
    > A jaki jest obecnie dobry po ostatniej fali "modnych" zmian?

    Nie znam wielu systemów.
    Dobry był dla mnie stary mBanku.
    Nowy jest gorszy, ale chyba lepszy od Citi.
    W nowym podoba mi się wykres tego co się będzie działo w przyszłości.

    Pierwsze co mi się w Citi nie spodobało, że jak definiowałem przelewy
    (na razie tylko kilka i wszystkie na moje konta w innych bankach) to w
    jakiś całkiem automatyczny sposób stały się one 'zaufane' w
    nomenklaturze mBankowej (nie wiem jak tu się to nazywa) - wykonanie nie
    wymaga potwierdzenia kodem jednorazowym. Na pewno nie było żadnego
    pytania czy ma być zaufany, czy nie.
    Ale może to co mi się nie spodobało, to wyższa od oczekiwanej
    inteligencja systemu i może on domyślił się, że to są przelewy ode mnie
    do mnie więc z klucza mogą być zaufane. Ale nawet jak jest tak mądry to
    nie lubię jak systemy wiedzą lepiej co ja chcę.

    Drugie co mi się nie spodobało, że jak próbowałem przesłać im skan
    dowodu to system nagle zaczął generować serię kodów jednorazowych -
    telefon nie zdążył pokazać jednego, a już przychodził następny.

    Trzecie co mi się nie podoba, to, że po przepisaniu z komórki kodu
    jednorazowego na klawiaturę komputera nie mam już szansy sprawdzić na
    ekranie, czy się nie pomyliłem (nie wykluczam, że ta seria kodów to było
    np. po błędnym przepisaniu jednego kodu).

    Czwarte - włączyłem wysyłanie do mnie sms-ów przy zmianie stanu konta.
    Dałem im miesiąc na zadziałanie i nie udało się. Dopiero po interwencji
    pisemnej coś tam poprawili i napisali, że już będzie działać.

    A piąte to numer z ostatnich dni.
    Uwspólniliśmy konto. Żona dostała kartę. Chciała aktywować dostęp do
    konta. Wpisała co trzeba (numer karty i co tam jeszcze system chciał) i
    informacja: Sorry teraz nie można spróbuj kiedy indziej, a jak się nie
    uda to zadzwoń. Spróbowała następnego dnia - znów to samo. Wyglądało, że
    to tak będzie zawsze no to zadzwoniła i z trudem bo z trudem, ale się
    udało. Kilka dni temu odkryłem, że 4 kwietnia szarpnęli 6zł za to.
    Było z trudem, bo konsultant nie mógł przełączyć gdzie chciał i coś
    napomknął, że to przez przetwarzanie danych. Wtedy przyszło mi do głowy,
    że poprzednia próba mogła też być o tej porze (ale tego nie jestem
    pewien). Przyjąłem więc hipotezę, że to z tego powodu system nie mógł.
    Gdyby system napisał, spróbuj w godzinach...., albo że teraz nie bo trwa
    przetwarzanie to nie byłoby całej afery (akcja z konsultantem trwała coś
    koło 20..30 minut). Nie lubię jak informacja od systemu jest niejasna.
    Jak ktoś siadałby do takich rzeczy zawsze po 24 to mógłby 100 razy
    próbować i zawsze mieć "spróbuj kiedy indziej".
    System albo powinien zawsze działać, albo jednoznacznie informować kiedy
    należy próbować.
    Chyba efektem jest to, że żona ma teraz włączone CitiPhone - muszę
    poszukać jak to się wyłącza bo podejrzewam, że co miesiąc będą pobierać 6zł.

    A szóste to zaplanowane transakcje. Jak włączyłem automatyczną spłatę
    KK to chciałem zobaczyć w zaplanowanych czy będzie spłacone. Niestety
    okazało się, że widać tylko 7 dni, a ja wyjeżdżałem na narty i nie
    mogłem być w przedziale 7 dni przed spłatą. Ale teraz w sobotę
    przekonałem się, że i tak bym nic nie zobaczył - termin spłaty kolejnego
    wyciągu był 9.04 a 7-go w zaplanowanych pusto.

    To dodam jeszcze 7-e. Dostaję sms-y o zmianie salda konta - podoba mi
    się. Ale jak z konta spłaciła się KK to żadnej info o zmianie stanu
    konta nie dostałem (może to dlatego, że nie zaznaczyłem pierwszej flagi
    w konfiguracji tych sms-ów, wydawało mi się, że dwie kolejne załatwiają
    wszystkie zmiany - jeszcze się temu kiedyś przyjrzę).
    Tylko, czy jak coś zmienię to zadziała - dotychczasowe doświadczenie
    każe wątpić.

    Jeszcze nigdy z żadnym kontem nie miałem tylu ceregieli zważywszy, że
    mam je dopiero od 30 stycznia.

    > citkowy jest jaki jest, w miarę działa - choć np. posiadaczom kart dodatkowych
    pokazuje bzdury co do dostępnych środków.
    > Przeładowanie graficzne - jak niestety obecnie wszędzie, choć - pewnie nie
    widziałeś - w porównaniu z poprzednim potworkiem (którego przebijał chyba tylko VW
    bank) - można nawet powiedzieć, że jest poprawa...

    Nie widziałem i już się cieszę, że nie widziałem.
    P.G.




  • 8. Data: 2018-04-10 21:29:02
    Temat: Re: Macie wyciągi z Citibanku?
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu wtorek, 10 kwietnia 2018 18:31:50 UTC+2 użytkownik Piotr Gałka napisał:
    > W dniu 2018-04-10 o 16:06, Dawid Rutkowski pisze:
    > > W dniu wtorek, 10 kwietnia 2018 15:05:12 UTC+2 użytkownik Piotr Gałka napisał:
    > >> W dniu 2018-04-10 o 10:54, Dawid Rutkowski pisze:
    > >>
    > >>> - jedynym zonkiem była konieczność wcześniejszej spłaty karty jak zmieniałem z
    bodajże 27. dnia na 10. dzień - kazali spłacić do 9., bo nie mogą być "dwa wyciągi na
    raz aktywne", choć na wyciągu z 27. dnia data spłaty była oczywiście dopiero ok. 23.
    > >>
    > >> Gdybym taką zmianę planował w mBanku to zmianę zrobiłbym między 24 a 26.
    > >> Co do Citka to nie chce się wymądrzać, bo może są jakieś przeciwwskazania.
    > >
    > > O, a skąd taki wybór daty? Co dałaby w ramach "inżynierii finansowej" czy
    "oscylatorków"? Czy też może jest to jakaś po prostu dla Ciebie wygodna data?
    >
    > OIDP dwa razy zmieniałem termin wyciągów KK w mBanku i zawsze przy tej
    > okazji uzyskiwałem jednorazowe wydłużenie okresu spłaty.

    Hmmm, a pamiętasz, jakie dokładnie były te zmiany?
    Bo o ile zgodzę się, że przy zmianie na dzień "późniejszy" - czyli np. tak, jak mam
    teraz, z 10. na 25., wydłuża się okres kredytowania, to przy zmianie na
    "wcześniejszy" - czyli np. z 27. (a jeśli w citku, to był to 28., pomyliłem się) na
    10. - pominąłeś ważną kwestię, czyli brak - dla ustalenia uwagi dalej wg Twojego
    przykładu - wyciągu "kwietniowego".
    Muszę poszukać na "dużym" komputerze (minus nowego ST citka, że trudno szuka się w
    starej poczcie wewnętrznej, muszę pokasować niepotrzebne, a mam tam sporo - w starym
    działało to lepiej - ale stary miał też np. zmianę PIN dk KK w sekcji "plan ratalny"
    ;), kiedy dokładnie zlecałem taką zmianę i kiedy zrealizowali, ale sądzę, że gdyby
    zlecić 11 kwietnia, to najpierw byłby jeszcze jeden wyciąg, ten "kwietniowy" 27 (czy
    28) kwietnia, z krótkim terminem płatności - tylko do 9 maja, a dopiero potem kolejny
    z 10 maja.

    Ciekawy jestem, co mi się jutro zmieni w ST ;)
    A może się wyciąg pojawi" ;> I będą dwa "kwietniowe" ;>
    Taką zmianę na "późniejszy" robiłem na początku z 25. na 28., ale wtedy był jeszcze
    stary ST, gdzie miałem dwa loginy - jeden na kartę główną, drugi na naklejkę - na
    szczęście oba prowadziły do tego samego konta z obydwoma widocznymi kartami. Potem
    tego zabronili i jeden login mi skasowali.


  • 9. Data: 2018-04-11 10:33:32
    Temat: Re: Macie wyciągi z Citibanku?
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 2018-04-10 o 21:29, Dawid Rutkowski pisze:
    >> OIDP dwa razy zmieniałem termin wyciągów KK w mBanku i zawsze przy tej
    >> okazji uzyskiwałem jednorazowe wydłużenie okresu spłaty.
    >
    > Hmmm, a pamiętasz, jakie dokładnie były te zmiany?

    Przejrzałem moje zapiski.
    Wyciąg 32 jest za okres 21.09.2012 do 22.10.2012.
    Wyciąg 33 jest za okres 23.10.2012 do 11.12.2012 (zmiana z 20 na 11).

    Wyciąg 65 jest za okres 14.07.2015 do 11.08.2015.
    Wyciąg 66 jest za okres 12.08.2015 do 23.09.2015 (zmiana z 11 na 23).

    > Bo o ile zgodzę się, że przy zmianie na dzień "późniejszy" - czyli np. tak, jak mam
    teraz, z 10. na 25., wydłuża się okres kredytowania, to przy zmianie na
    "wcześniejszy" - czyli np. z 27. (a jeśli w citku, to był to 28., pomyliłem się) na
    10. - pominąłeś ważną kwestię, czyli brak - dla ustalenia uwagi dalej wg Twojego
    przykładu - wyciągu "kwietniowego".

    Skąd pomysł, że jest jakiś obowiązek aby w każdym miesiącu był wyciąg.
    Zmiana końca cyklu z 20 na 11 - brak wyciągu listopadowego - nie widzę w
    tym żadnego problemu.
    Ale gdybym zmianę z 20 na 11 zażyczył sobie zaraz po 22.10 to wyciąg
    wygenerowałby się 11.11. Dlatego zażyczyłem sobie dopiero po 11.11.
    A jakbym zmianę z 11 na 23 zażyczył sobie zaraz po 11.08 to w sierpniu
    miałbym dwa wyciągi.
    Nie wiem jak w Citku ale w mBanku się dzwoni i od ręki pani przestawia
    termin. Nie ma pojęcia, że jakiś wniosek, który kiedyś zadziała.
    P.G.


  • 10. Data: 2018-04-11 15:00:53
    Temat: Re: Macie wyciągi z Citibanku?
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Hmm, w citku załatwiałem zawsze przez pocztę wewnętrzną - pewnie nawet przez telefon
    bez pobrania 6zł by nie zrobili - choć może to nie jest coś, co można wyklikać i może
    załapałoby się bez opłaty... W każdym razie z odpisywaniem nie są jacyś bardzo szybcy
    i kilka dni mija, zanim się zbiorą.
    Właściwie to teraz prośbę/wniosek wysłałem między 10 a 25 marca (chyba 23) - ale sam
    dopisałem, że jakby miał być jakiś problem, to niech z realizacją poczekają, aż ten
    25 marca minie - odpowiedź o realizacji mam z 27 marca.

    Ale ciekawa ta sytuacja w mBanku - czy dobrze myślę, że przy braku takiego
    zabezpieczenia, że jeden wyciąg w miesiącu musi być - a jak widać w mBanku nie musi -
    teoretycznie można by odsuwać wystawienie wyciągu w nieskończoność?
    Chyba że to jakoś inaczej jest zabezpieczone - w jakimś regulaminie KK, zdaje mi się
    że w db i/lub mBanku, widziałem zapis, że między kolejnymi zmianami końca okresu
    muszą minąć minimum 3 cykle.
    Inne zabezpieczenie to płatna zmiana - tak mam w db oraz w żabie - w żabie udało się
    zmienić bezpłatnie ustawienie domyślne powołując się na rozmowę przy składaniu
    wniosku, w której było zapewnienie o możliwości wyboru okresu - co zrobiłem, a mimo
    to ustawili mi inną datę - a w db wybierałem przy składaniu wniosku w oddziale.
    Citek teoretycznie pozwala zmienić bezpłatnie raz w roku, ale jak poprosiłem o drugą
    zmianę w ciągu jednego roku to też zrobili. Ale nie pozwala wybierać przy wniosku.
    A eurobank ani nie pozwolił wybrać - ani potem zmienić. Jedyna możliwość zmiany to
    zamknięcie KK i wzięcie nowej.

strony : [ 1 ] . 2


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1