eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankirevolut cd? › Re: revolut cd?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!peer02.ams1!peer.ams1.xlned.
    com!news.xlned.com!peer03.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-me
    dia.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.ne
    ostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: revolut cd?
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <s...@p...org>
    <paljp7$a75$1@node1.news.atman.pl> <palmqr$s4a$1@sunflower.man.poznan.pl>
    <palq7h$gi9$1@node1.news.atman.pl>
    <6...@g...com>
    <pamsbd$mtp$1@sunflower.man.poznan.pl>
    <5...@g...com>
    <pb5hf5$957$1@node2.news.atman.pl> <pb5ifn$2v5$1@sunflower.man.poznan.pl>
    <5ad70215$0$31353$65785112@news.neostrada.pl>
    <5bd21af6$0$494$65785112@news.neostrada.pl>
    <i...@4...com>
    From: Akarm <a...@w...pl>
    Date: Sat, 27 Oct 2018 01:29:46 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/52.9.1
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <i...@4...com>
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 26
    Message-ID: <5bd3a36b$0$523$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 79.184.194.80
    X-Trace: 1540596587 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 523 79.184.194.80:58706
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2235
    X-Received-Body-CRC: 26623660
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:638400
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2018-10-26 o 11:06, r...@k...pl pisze:
    >
    > Nie chcę pisać, że to dziadostwo, ale:
    > 1) przy skanowanie dokumentu okienko pokazywało zupełnie co innego niż
    > rzeczywistość - skończyło się tak, że musiałem skanować podłogę, a na zdjęciu
    > był dokument znajdujący się 10cm wyżej

    Przecież to nie Revolut winny, że nie potrafisz skanować. :D

    > 2) przy pierwszym zasileniu okienko zawiesiło się, przy drugim poszło -- potem
    > okazało się, że zrobiłem 2 wpłaty

    Hehe, ja za pierwszym razem zasiliłem chyba cztery razy w ten sposób.

    >
    > Także ta apka Revoluta jakościowo kicha.
    >

    Dlaczego uważasz, że także ta apka jest jakościowo kicha? Która apka
    Revoluta jeszcze jest również jakościowo kicha? Wydawało mi się, że
    Revolut to tylko jedna aplikacja.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/
    Nie trawię chamstwa, nieuctwa, bydła wszelakiego

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1