  • 31. Data: 2018-10-27 11:42:16
    Temat: Re: revolut cd?
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2018-10-27 o 11:10, r...@k...pl pisze:

    > Czytaj uważnie. Okienko z podglądem pokazuje zupełnie inną przestrzeń niż w
    > rzeczywistości fotografowana.

    Nic o tym nie wiem, zrobiłem zdjęcie aparatem telefonicznym i wysłałem.
    Ale już nawet nie pamiętam wszystkiego, chyba oprócz zdjęcia dokumentu
    tożsamości trzeba było wysłać siebie w trakcie zakładania konta. Z tymi
    procedurami nie miałem jakichś specjalnych problemów.
    Jedynie pierwsze zasilanie wykonałem kilka razy, bo za każdym razem
    pojawiał się komunikat, że coś poszło nie tak. :D

    > Wszystkie apki Revoluta są niedopracowane :P

    Ja korzystam tylko z jednej.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 32. Data: 2018-10-27 13:03:10
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2018-10-26, Akarm <a...@w...pl> wrote:

    [...]

    > Dlaczego uważasz, że także ta apka jest jakościowo kicha? Która apka
    > Revoluta jeszcze jest również jakościowo kicha? Wydawało mi się, że
    > Revolut to tylko jedna aplikacja.

    Jest jeszcze ta na iOSa. A ona działa bez zarzutu ;p

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 33. Data: 2018-10-28 20:06:56
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Jest jeszcze ta na iOSa. A ona działa bez zarzutu ;p

    dokładnie, mam korzystam i jest ok

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 34. Data: 2018-10-29 09:49:35
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 27 Oct 2018 13:03:10 +0200, w
    <s...@p...org>, Wojciech Bancer
    <w...@g...com> napisał(-a):

    > On 2018-10-26, Akarm <a...@w...pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Jest jeszcze ta na iOSa. A ona działa bez zarzutu ;p

    Tam wszystko działa bezs zarzutu ich uzytkownikom. Musi :P

  • 35. Data: 2018-11-20 17:07:14
    Od: g...@g...com

    Widze, ze juz zaczyna sie psucie Revoluta, bylo to do przewidzenia.
    Dzis na ich stronie w zestawieniu kont i uslug widze zmiany.
    Dawniej bylo standard i premium, teraz przybylo metal, ale z standard ubyla usluga
    ubezpieczenie medyczne za granica.
    Pomalu ubedzie reszta - chcecie miec to płaccie !
    Nic za darmo nalapali jeleni, trzeba zaczac doić !
    W apce widze to ubezpieczenie ale czy bedzie aktywne, zobacze na wiosne.

  • 36. Data: 2018-11-20 21:22:18
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2018-11-20 o 17:07, g...@g...com pisze:
> [...]
    > Dzis na ich stronie w zestawieniu kont i uslug widze zmiany.
    > Dawniej bylo standard i premium, teraz przybylo metal, ale z standard ubyla usluga

    a korzystałeś z tego ubezpieczenia?
    metal to bajer, nic dziwnego, że trzeba płacić

    > Pomalu ubedzie reszta - chcecie miec to płaccie !
    > Nic za darmo nalapali jeleni, trzeba zaczac doić !
    > W apce widze to ubezpieczenie ale czy bedzie aktywne, zobacze na wiosne.

    na razie kursy mają dobre, wygodne narzędzie, jak popsują to do klasera...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 37. Data: 2018-11-20 22:02:02
    Od: g...@g...com

    Jest przydatne, w tej chwili do Rebtela, na wiosne zobaczymy jak z tym bedzie.
    Na razie za oknem sypie snieg.

  • 38. Data: 2018-11-20 22:56:41
    Od: g...@g...com

    Ubezpieczenie, tak w Czarnogorze i Albanii e KUZ nie dziala.
    Na granicy Serbii klikasz i jedziesz spokojnie. Funt za dzien to nie
    majatek. Jest wygodnie nie trzeba chodzic wczesniej podpisywac placic.
    Bylo ale sie zbylo.

  • 39. Data: 2018-11-21 09:16:14
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Weź KK world w santanderze, też będziesz miał, i to za darmo.
    Ew. KK world w lion's.
    Obie, OIDP, mają ubezpieczenie NWW i KL obejmujące sport - a w santanderze do końca
    roku promo ze zwolnieniem z opłaty na zawsze - tylko zamawiaj przez telefon, a nie
    net.
    W lion's będzie za darmo przy odpowiednich obrotach.

  • 40. Data: 2018-11-21 09:24:54
    Od: g...@g...com

    Ostatnio widzialem cos podobnego w Aliorze.
    Musze sie przygladnac warunkom, moze pozegnam wreszcie mBank ?

    Ubezpieczenie jest konieczne. Na wiosne bylismy w Czarnogorze z wycieczka,
    juz w czasie jazdy jedna gruba baba oparzyla sie kawa. W Budvie w szpitalu
    leczenia niet to nie UE, trzeba placic. Druga wlazla w jerzowca, niby tam ich
    nie ma, ale byl - bol podwojny.