eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankirevolut cd? › Re: revolut cd?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt
    -spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "r...@k...pl" <r...@k...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: revolut cd?
    Date: Fri, 26 Oct 2018 11:06:35 +0200
    Message-ID: <i...@4...com>
    References: <s...@p...org>
    <paljp7$a75$1@node1.news.atman.pl> <palmqr$s4a$1@sunflower.man.poznan.pl>
    <palq7h$gi9$1@node1.news.atman.pl>
    <6...@g...com>
    <pamsbd$mtp$1@sunflower.man.poznan.pl>
    <5...@g...com>
    <pb5hf5$957$1@node2.news.atman.pl> <pb5ifn$2v5$1@sunflower.man.poznan.pl>
    <5ad70215$0$31353$65785112@news.neostrada.pl>
    <5bd21af6$0$494$65785112@news.neostrada.pl>
    X-Newsreader: Forte Agent 1.93/32.576 English (American)
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Antivirus: Avast (VPS 181026-2, 2018-10-26), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 31
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 89.64.48.47
    X-Trace: 1540545031 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 479 89.64.48.47:14696
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:638387
    [ ukryj nagłówki ]

    Thu, 25 Oct 2018 21:35:16 +0200, w <5bd21af6$0$494$65785112@news.neostrada.pl>,
    Akarm <a...@w...pl> napisał(-a):

    > W dniu 2018-04-18 o 10:30, Akarm pisze:
    >
    > > Przestało mi działać zasilanie karty - "Niestety, coś poszło nie tak.
    > > Spróbuj ponownie później". Czyżby wyszło dłubanie w uprawnieniach?
    > >
    >
    > Nagle teraz znowu mogłem normalnie zasilić. Ponad pół roku się nie
    > dawało, co kilka tygodni sprawdzałem, i nic. Przez pół roku byłem
    > zmuszony do korzystania tylko z kantoru Aliora.
    > I nie wiem, co mogło być przyczyną, pomoc od Revoluta też nic nie wiedziała.

    Nie chcę pisać, że to dziadostwo, ale:
    1) przy skanowanie dokumentu okienko pokazywało zupełnie co innego niż
    rzeczywistość - skończyło się tak, że musiałem skanować podłogę, a na zdjęciu
    był dokument znajdujący się 10cm wyżej
    2) przy pierwszym zasileniu okienko zawiesiło się, przy drugim poszło -- potem
    okazało się, że zrobiłem 2 wpłaty

    Także ta apka Revoluta jakościowo kicha.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1