  • 1. Data: 2009-11-09 08:13:49
    Temat: reklamacje...w BZWBK ;-(
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    w BZWBK pobrali mi opłatę za użytkowanie karty debetowej chociaż
    wykonałem transakcję bezgotówkową w poprzednim miesiącu (warunek
    zwolnienia z opłaty) - wina banku bezsporna, niestety aby to wyjaśnić
    konieczna jest wizyta w placówce ;-(

    3 zł i tyle zachodu, telefonicznie nie da się tego załatwić...pomijam
    stracony czas (mam do oddziału raptem 2 km), ale przecież nie każdy ma
    tak blisko i co wtedy? odpuszcza bankowi takie błędy czy rezygnuje z usług?

    dla porównania jak w Citi pobrali mi podobną opłatę to korekta
    następowała jeszcze w trakcie rozmowy telefonicznej - czyli jednak można!

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 2. Data: 2009-11-09 09:25:39
    Temat: Re: reklamacje...w BZWBK ;-(
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    On 2009-11-09 09:13, RobertS wrote:
> [...]
    > tak blisko i co wtedy? odpuszcza bankowi takie błędy czy rezygnuje z usług?

    Ja robiłem to w ten sposób, że przygotowywałem stosowne pisemko,
    wchodziłem do oddziału na 2 minuty i zostawiałem, żądając
    potwierdzenia na kopii. Ale miałem to szczęście, że po drodze miałem
    oddział z zawsze pustym parkingiem :-)

    witrak()

  • 3. Data: 2009-11-09 15:07:58
    Od: Mariusz <m...@s...org>

    On 2009.11.09 9:13, RobertS wrote:

    > 3 zł i tyle zachodu, telefonicznie nie da się tego załatwić...pomijam
    > stracony czas (mam do oddziału raptem 2 km),

    Wyślij maila.

    > ale przecież nie każdy ma
    > tak blisko i co wtedy? odpuszcza bankowi takie błędy czy rezygnuje z usług?

    Bingo!

    --
    Mar

  • 4. Data: 2009-11-09 17:11:19
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Wyślij maila.

    standardowo napisałem do rzecznika klienta - zawsze reklamacje mi uznaje
    i kasę dostaję z powrotem, ale generalnie to już powinna być ostateczna
    instancja a nie pierwsza

    > Bingo!

    jakoś jestem sentymentalnie z tym bankiem związany, ale wszystko ma
    swoje granice...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2009-11-09 18:20:01
    Od: Jacek Erazmus <j...@g...com>

    On 9 Lis, 18:11, RobertS <b...@x...pl> wrote:

> [...]
    > instancja a nie pierwsza

    > jakoś jestem sentymentalnie z tym bankiem związany, ale wszystko ma

    Właśnie dlatego moja przygoda z ich kartą kredytową trwała 1 dzień ;)

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus

  • 6. Data: 2009-11-09 19:01:24
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Właśnie dlatego moja przygoda z ich kartą kredytową trwała 1 dzień ;)
    >
    > --
    > pozdrawiam,
    > Erazmus

    tak, pamiętam...moja z nimi trwa już lat naście i jakoś nie mogę się
    odzwyczaić

    wysmarowałem emila do rzecznika i czekam na jakiś odzew, szkoda że
    zamiast "normalnie" załatwić reklamację od razu muszę pisać do wyższej
    instancji...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 7. Data: 2009-11-09 19:45:07
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 9 Lis, 09:13, RobertS <b...@x...pl> wrote:
> [...]
    >
    > dla porównania jak w Citi pobrali mi podobną opłatę to korekta
    > następowała jeszcze w trakcie rozmowy telefonicznej - czyli jednak można!

    U mnie dokładnie to samo - a ostrzegali mnie tutaj przed wielkopolską
    bankowością..;-)

  • 8. Data: 2009-11-09 23:14:42
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > U mnie dokładnie to samo - a ostrzegali mnie tutaj przed wielkopolską
    > bankowością..;-)

    to od kilku lat dolnośląska bankowość, jak była z Wlkp. to się takie
    jazdy nie zdarzały ;-))

    --
    pozdrawiam
    RobertS

    ps
    wykonałeś transakcję i też policzyli opłatę za kartę?

  • 9. Data: 2009-11-10 00:55:00
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 10 Lis, 00:14, RobertS <b...@x...pl> wrote:

    > ps
    > wykonałeś transakcję i też policzyli opłatę za kartę?

    Tak. Policzyli. Zadzwoniłem na partyline i dowiedziałem się dokładnie
    tego samego, co Ty. Mam iść do oddziału i wyjaśnić sprawę. W XXI
    wieku...

  • 10. Data: 2009-11-10 06:34:33
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 10.11.09 00:14, RobertS pisze:

    > to od kilku lat dolnośląska bankowość, jak była z Wlkp. to się takie
    > jazdy nie zdarzały ;-))

    Lepiej sprawdź, kto kogo kupił i skąd był/jest prezes :P

    --
    Pete