  • 1. Data: 2009-11-08 21:02:54
    Temat: Re: keep it smile, plus dla opena
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "zlotowinfo" news:hd7ao5$pdi$1@inews.gazeta.pl

    > openowcy wymyślili: "Autoryzacja - Autoryzacja"
    > tylko czemu dwa razy?
    > faktem wreszcie ładnie na jednej stronie widzę wszystkie transakcje kartą
    > 1 Autoryzacja - Autoryzacja - miejsce,miasto kwota Bezgotówkowa data
    > 2 Zakup przy użyciu karty , POZNAN,QXL,POL kwota Bezgotówkowa data

    zloto! Możesz zapodać zrzucik ekranu bo jak mi się spodoba to się bardziej
    tą kartą zainteresuje. Nie ukrywam, że mam na nią chrapcie ;)

  • 2. Data: 2009-11-08 21:17:11
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "Valdi" <V...@v...pl> writes:

    > "zlotowinfo" news:hd7ao5$pdi$1@inews.gazeta.pl

    > zloto! Możesz zapodać zrzucik ekranu bo jak mi się spodoba to się bardziej
    > tą kartą zainteresuje. Nie ukrywam, że mam na nią chrapcie ;)

    Żeby nie było tak (nomen omen) różowo, to u mnie "autoryzacje" pojawiają
    się czasami po 2 dniach (sic!)

    KJ

    --
    Math is like love -- a simple idea but it can get complicated.
    -- R. Drabek

  • 3. Data: 2009-11-08 22:57:15
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    On 2009-11-08 22:17, Kamil Jońca wrote:

    > Żeby nie było tak (nomen omen) różowo, to u mnie "autoryzacje" pojawiają
    To trzeba było wziąć srebrną - lepiej wygląda. A różową wziąć
    dodatkową - dla żony ;-)

    > się czasami po 2 dniach (sic!)

    I owszem. Ale poza tym same zalety (oczywiście po usunięciu cvv2).

    witrak()

  • 4. Data: 2009-11-08 23:19:45
    Od: Homzik <h...@g...com>

    A czy w KeepItSimple jest tak jak w mBanku, ze operacja tego samego
    dnia pojawia sie na liscie blokad, a jest rozliczana dopiero za 1/2/3
    dni? Pytam, bo w skrajnych przypadkach moglem kupic cos drogiego w
    ostatnim dniu okresu rozliczeniowego i splacac to dopiero za
    piecdziesiat kilka dni wiec pytanie czy tak samo dziala to tutaj czy
    lepiej czekac na oficjalny poczatek nowego okresu rozliczeniowego.

    Przepraszam, jesli to infantylne pytanie :)

  • 5. Data: 2009-11-09 06:59:53
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 08.11.09 22:55, zlotowinfo pisze:
    > eurobank to dopiero porażka z KK (siostra ma)
    > tam to wogóle nic nie widać dopoki się nie zaksięguje

    Hehe.
    Proponuję Ci kartę w Polbanku ;)

    --
    Pete

  • 6. Data: 2009-11-09 07:18:49
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    Pete pisze:

    > Hehe.
    > Proponuję Ci kartę w Polbanku ;)

    tak, w systemie widać znacznie "więcej" ;-/

    --
    pozdrawiam
    RobertS