  • 1. Data: 2009-11-08 15:26:17
    Temat: Nieobowiązkowe ubezpieczenie KK alior
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    Ponoć karty wydawane od 1 listopada będą miały taka opcję i wtedy
    cashback 1 %. Czy ktoś wie, ile to cholerstwo kosztuje ? Na ich
    stronie nie widzę info...

  • 2. Data: 2009-11-08 16:54:49
    Temat: Re: Nieobowiązkowe ubezpieczenie KK alior
    Od: Homzik <h...@g...com>

    podobo 0.25% zadłużenia, co dawałoby 0.75% cashback (1% - 0.25%) czyli
    wypadałoby lepiej niż wersja 0.5% bez ubezpieczenia.

  • 3. Data: 2009-11-08 17:19:42
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 8 Lis, 17:54, Homzik <h...@g...com> wrote:
    > podobo 0.25% zadłużenia, co dawałoby 0.75% cashback (1% - 0.25%) czyli
    > wypadałoby lepiej niż wersja 0.5% bez ubezpieczenia.

    Ale z kolei przy przelewach z karty dostajesz w łeb o te 0,25 %..;-)

  • 4. Data: 2009-11-08 17:57:26
    Od: Homzik <h...@g...com>

    > Ale z kolei przy przelewach z karty dostajesz w łeb o te 0,25 %..;-)

    No tak, ale mimo wszystko to jedna z lepszych ofert, choć ja raczej
    zdecyduję się na coś innego, kiedyś starałem się o kartę Aliora 2 razy
    i mi nie dali, więc na gorszych warunkach brać nie będę.

  • 5. Data: 2009-11-08 18:59:08
    Od: Ra <a...@a...com>

    Homzik pisze:

    > No tak, ale mimo wszystko to jedna z lepszych ofert,

    jest dobra ale dopóki nie korzysta się z kredytu poza okresem
    bezodsetkowym, a jak wiadomo są takie osoby, a szcz. w takim hscb bo
    dawali karty każdemu

    >choć ja raczej
    > zdecyduję się na coś innego, kiedyś starałem się o kartę Aliora 2 razy
    > i mi nie dali, więc na gorszych warunkach brać nie będę.
    śmieszne jest że przy swoich super restrykcyjnych procedurach
    przygarneli dużo kredytów z hscb i kk zdaje się też konwertują na swoje
    Stąd też pewnie zmiana %

  • 6. Data: 2009-11-08 19:08:26
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Ra" <a...@a...com> napisał w wiadomości grup

    > jest dobra ale dopóki nie korzysta się z kredytu poza okresem
    > bezodsetkowym, a jak wiadomo są takie osoby, a szcz. w takim hscb bo
    > dawali karty każdemu

    O nie nie, w HSBC wcale tak natrętnie nie rozdawali kart a i limitami nie
    szafowali. Natrętnie to mogli co najwyżej nakłaniać do wypełniania wniosków.

  • 7. Data: 2009-11-08 19:46:05
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    szczurwa pisze:
    > Ponoć karty wydawane od 1 listopada będą miały taka opcję i wtedy
    > cashback 1 %. Czy ktoś wie, ile to cholerstwo kosztuje ? Na ich
    > stronie nie widzę info...

    Ja w zeszłym tygodniu podpisałem umowę o lotniczego golda - wygląda na
    to, że będzie 1,5% cashback i bez żadnych głupich ubezpieczeń. :-)

    --
    MiCHA

  • 8. Data: 2009-11-08 20:04:27
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > jest dobra ale dopóki nie korzysta się z kredytu poza okresem
    > bezodsetkowym, a jak wiadomo są takie osoby, a szcz. w takim hscb bo
    > dawali karty każdemu

    i nie zapomina o spłacie kwoty min. - liczą sobie 45 zł ;-/

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 9. Data: 2009-11-08 20:27:57
    Od: mucher <m...@g...com>

    On Nov 8, 9:04 pm, RobertS <b...@x...pl> wrote:

    > i nie zapomina o spłacie kwoty min. - liczą sobie 45 zł ;-/

    Ale nie zawsze - mnie raz udało się spóźnić o dwa dni (tak to bywa jak
    dzień spłaty wypada w weekend) - w sumie zdążyłbym do oddziału, ale
    przez inne perturbacje nie udało mi się dostać do bankomatu. W każdym
    razie naliczyli odsetki - ale tej opłaty na szczęście nie naliczyli.

    mucher