  • 11. Data: 2009-11-10 07:43:47
    Temat: Re: reklamacje...w BZWBK ;-(
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Tak. Policzyli. Zadzwoniłem na partyline i dowiedziałem się dokładnie
    > tego samego, co Ty. Mam iść do oddziału i wyjaśnić sprawę. W XXI
    > wieku...

    to może też spróbuj do nich napisać korzystając z tego formularza:
    http://indywidualni.bzwbk.pl/kontakt/rzecznik-klient
    a/rzecznik-klienta.html
    (na dole link wypełnij)

    zgłosiłem (już kolejną) reklamację w ten sposób + napisałem co myślę o
    każdorazowych odsyłaniu do placówki!

    odpisują 2x (już to przerabiałem):
    1. że zajęli się tematem, a na odwrocie listu, że sposób reklamacji
    powinien wyglądać tak i tak
    2. polecony, że przepraszają etc...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

    ps
    kiedyś widziałem jakieś forum innowacji bzwbk lub coś w tym stylu -
    ludzie tam mogli zgłaszać swoje uwagi odnośnie oferty...kojarzycie pod
    jakim adresem można to znaleźć?

  • 12. Data: 2009-11-10 07:45:06
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Lepiej sprawdź, kto kogo kupił i skąd był/jest prezes :P

    był z Poznania, a (Mate) jest już z Wrocka, centrale są 3: Poznań,
    Wrocław i Wawa

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 13. Data: 2009-11-10 08:30:15
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 10 Lis, 08:43, RobertS <b...@x...pl> wrote:

> [...]
    > każdorazowych odsyłaniu do placówki!
    >
    > odpisują 2x (już to przerabiałem):
    > 1. że zajęli się tematem, a na odwrocie listu, że sposób reklamacji

    Spróbuję. A za chwilę i tak wpadnę do oddziału, bo mam po drodze...;-)

  • 14. Data: 2009-11-10 10:38:25
    Od: MattS <M...@m...ms>

    RobertS wrote:

    > to od kilku lat dolnośląska bankowość, jak była z Wlkp. to się takie
    > jazdy nie zdarzały ;-))

    To od kilku lat jest irlandzka bankowość.

    Matt

  • 15. Data: 2009-11-10 12:32:56
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > To od kilku lat jest irlandzka bankowość.
    >
    > Matt

    tak, i czy kogoś to dziwi? ;-D
    ciekawe czy w irish aib również reklamacje TYLKO w placówce?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 16. Data: 2009-11-10 18:40:17
    Od: " jk" <j...@g...pl>

    https://bankpomyslow.bzwbk.pl/

  • 17. Data: 2009-11-10 20:11:10
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > https://bankpomyslow.bzwbk.pl/

    dzięki wielkie - tego właśnie szukałem

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 18. Data: 2009-11-10 20:22:36
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    RobertS pisze:

    > dzięki wielkie - tego właśnie szukałem

    gdyby ktoś chciał poprzeć moją "krucjatę"
    to tutaj jest link:
    https://bankpomyslow.bzwbk.pl/i/1025-reklamacja-prze
    z-telefon-lub-internet

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 19. Data: 2009-11-11 00:06:44
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 10 Lis, 21:22, RobertS <b...@x...pl> wrote:

    > gdyby ktoś chciał poprzeć moją "krucjatę"
    > to tutaj jest link:https://bankpomyslow.bzwbk.pl/i/1025-reklamacja
    -przez-telefon-lub-int...

    Strasznie się rozpisałeś..:-) Mniej więcej to samo odręcznie w
    oddziale zawarło się w trzech zdaniach. Po prostu doszedłem do
    wniosku, że apelowanie do uczuć wyższych władz banku nie ma
    najmniejszego sensu.

  • 20. Data: 2009-11-11 08:25:10
    Od: Jacek Erazmus <j...@g...com>

    On 10 Lis, 00:14, RobertS <b...@x...pl> wrote:

    > to od kilku lat dolnośląska bankowość, jak była z Wlkp. to się takie
    > jazdy nie zdarzały ;-))
    >
    > --
    > pozdrawiam
    > RobertS
    >
    > ps
    > wykonałeś transakcję i też policzyli opłatę za kartę?

    Koledze naliczają opłaty za darmowe 5 przelewów - ma konto >30.

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus