  • 1. Data: 2009-11-09 10:15:57
    Temat: pogarda AllianzBank dla klienta
    Od: z...@o...pl

    pod głupimi pretekstami zablokowali mi dostep
    do kanału internetowego i ponad 2 tygodnie
    nie chcą odblokować, złozyłem obszerną pisemną
    reklamację i bank powinien odpowiedzieć,

    więc zadzwonili do mnie i odczytali mi
    bełkot który zamierzają do mnie wysłać.

    brzmi to, że "będą szczegółowo analizować
    moje zastrzeżenia" itp. okrągłe słówka.

    sens: może kiedyś tam Tobie odpowiemy, ale
    nie powiemy kiedy, ogólnie mamy cię w d... a
    na razie płać za konto z którego nie korzystasz

    mam pytanie: czy taka pogarda dla klienta
    jest w AllianzBanku normą czy wyjątkiem?

  • 2. Data: 2009-11-09 10:18:04
    Temat: Re: pogarda AllianzBank dla klienta
    Od: "kołdunka" <k...@n...pl>

    > pod głupimi pretekstami zablokowali mi dostep

    próbowałeś poprzez VW bank?

  • 3. Data: 2009-11-09 10:32:18
    Od: z...@o...pl

    > próbowałeś poprzez VW bank?

    żaden mBank, VW ani Toyoty czy inne Trabanty :)
    potrzebuję banku z oddziałami i kanałem internetowym

  • 4. Data: 2009-11-09 12:51:47
    Od: "kołdunka" <k...@n...pl>

    > potrzebuję banku z oddziałami i kanałem internetowym
    \VW ma oddział i Niemiecki system tranzakcyjny

    jk

  • 5. Data: 2009-11-09 12:56:58
    Od: Tomasz Chmielewski <m...@n...wpkg.org>

    "ko??????????????????????????" wrote:
    > \VW ma oddzia? i Niemiecki system tranzakcyjny

    Tzn. trzeba znac jezyk niemiecki? Nie da sie wybrac polskiego?

    Latwo tu o pomylke.

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 7. Data: 2009-11-09 13:23:20
    Od: "K.K." <z...@h...oraz.pl>

    > czy taka pogarda dla klienta
    > jest w AllianzBanku normą czy wyjątkiem?

    Niestety w każdym banku nie odblokują konta komuś, kto przez telefon lub
    na piśmie, bez innych zabiegów uwiarygadniających, twierdzi że jest tym,
    za którego się podaje.
    Uprzykrza to życie tym, którym faktycznie pieniądze przydałyby się bardzo
    i nie koniecznie ich własne.

  • 6. Data: 2009-11-09 13:23:20
    Od: "K.K." <z...@h...oraz.pl>

  • 9. Data: 2009-11-09 14:23:00
    Od: "kołdunka" <k...@n...pl>

    > Tzn. trzeba znac jezyk niemiecki? Nie da sie wybrac polskiego?

    tu maż wszystko wyjasnione

    http://www.vwbankdirect.pl/

    jk

  • 10. Data: 2009-11-09 14:27:40
    Od: "ikarek" <l...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl>

    Użytkownik "K.K." <z...@h...oraz.pl> napisał w
    wiadomości news:hd95sh$psr$1@nemesis.news.neostrada.pl...

> [...]
    > za którego się podaje.
    > Uprzykrza to życie tym, którym faktycznie pieniądze przydałyby się bardzo

    Są banki bardziej przyjazne, bo jak sobie zablokowalem konto Inteligo
    (zaćmienie umysłowe na temat hasła), to bez problemu przez telefon
    je odblokowałem (zapomniałem również tzw. hasła telefonicznego,
    ale i to zostało przyjęte ze zrozumieniem ;p).

    Do autora wątku: może właśnie inteligo? W rodzinie mamy kilka
    kont u nich i wszyscy jesteśmy zadowoleni. Jedno "ale" - wydaje
    mi się, że oni nie dają kart kredytowych, ale my akurat nie korzystamy...