  • 1. Data: 2003-03-01 19:07:25
    Temat: [Lukas] Brak blokady
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Wypłacałam dzisiaj rano pieniądze kartą Lukasa - do tej pory nie ma blokady
    środków - czy to normalne? Pytam, bo rzadko używam VE Lukasa, a przy innych
    kartach blokada pojawiała się niemal natychmiast.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 2. Data: 2003-03-03 06:41:11
    Temat: Re: [Lukas] Brak blokady
    Od: p...@p...onet.pl

    > Wypłacałam dzisiaj rano pieniądze kartą Lukasa - do tej pory nie ma blokady
    > środków - czy to normalne? Pytam, bo rzadko używam VE Lukasa, a przy innych
    > kartach blokada pojawiała się niemal natychmiast.

    Też tak miałem kilka dni temu. Nie martw się, obciążenie przyszło (niestety)
    normalnie czyli po dwóch dniach.

    Piotrek