  • 1. Data: 2004-10-31 08:39:29
    Temat: przekaz srodkow za granice
    Od: "CHANI" <chani@REBUS: jeden ze stanow skupienia, jedna z liter alfabetu greckiego .pl>

    Witam.
    Potrzebuje dokonac niewielkiego (25 EUR) przekazu pieniedzy za granice (a
    konkretnie - do Irlandii).
    Sprzedający okreslil 3 metody platnosci:
    - CASH Online transfer - IBAN and SWIFT- BIC codes to be delivered for
    people within the EC, and Germany.
    - International Money Order
    - Paypal (to odpada, bo niestety ciagle w Polsce nie dziala... chyba ze 2
    powyzsze metody okaza sie zbyt drogie,
    to poprosze jednak zaprzyjaznionego Anglika)

    W kazdym razie moje pytanie jest takie: ktora z metod jest tansza i czym sie
    one w ogole roznia?
    Troche byloby glupio zaplacic za przekazanie pieniedzy prawie drugie tyle,
    co wartosc transakcji.
    (Czy ten I.M.O. to po prostu najzwyklejszy przelew zagraniczny czy cos
    innego, jak mi intuicja podpowiada?)

    Pozdrawiam,
    --
    CHANI

  • 2. Data: 2004-10-31 09:13:12
    Temat: Re: przekaz srodkow za granice
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    cm28cq$ju4$...@a...news.tpi.pl,
    CHANI <chani@REBUS: jeden ze stanow skupienia, jedna z liter alfabetu
    greckiego .pl>:
> [...]
    > tyle, co wartosc transakcji.
    > (Czy ten I.M.O. to po prostu najzwyklejszy przelew zagraniczny czy cos

    Nie sluchaj intuicji ;), akurat ten pierwszy to przelew, drugi bardziej jak
    przekaz pocztowy. Najtanszy przelew w MultiBanku, ale trzeba miec konto. Bez
    konta najtaniej w PKO BP, Eurotransfer, koszt cos ok. 10 EUR.
    Najtansza bedzie chyba jednak metoda trzecia.
    IMOrder mozna chyba wyslac przez jakies serwisy on-line, placac karta
    kredytowa - zerknij do archiwum, niestety nie pamietam, ale niedawno cos
    bylo.

    --
    Robert

  • 3. Data: 2004-10-31 10:43:09
    Od: "D. Kostrzewski" <d...@m...toya.net.pl>

    CHANI wrote:
    > Witam.
    > Potrzebuje dokonac niewielkiego (25 EUR) przekazu pieniedzy za
    > granice (a konkretnie - do Irlandii).
    > Sprzedający okreslil 3 metody platnosci:

    I.M.O mozna wyslac przez bidpay.com, sprawdz tez www.smartransfer.pl (metoda
    nr 3)

    --
    Daniel

  • 4. Data: 2004-10-31 12:14:38
    Od: "CHANI" <chani@REBUS: jeden ze stanow skupienia, jedna z liter alfabetu greckiego .pl>

    Użytkownik "D. Kostrzewski" <d...@m...toya.net.pl> napisał w wiadomości

    > sprawdz tez www.smartransfer.pl (metoda nr 3)

    Brzmi kuszaco :).
    Czy ktos jeszcze korzystal z uslug tej firmy i moze potwierdzic jej
    wiarygodnosc?

    --
    CHANI

  • 5. Data: 2004-10-31 12:20:11
    Od: "CHANI" <chani@REBUS: jeden ze stanow skupienia, jedna z liter alfabetu greckiego .pl>

    Użytkownik "RobertSA" <u...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:cm2aba$9u9$1@opal.icpnet.pl...

> [...]
    > IMOrder mozna chyba wyslac przez jakies serwisy on-line, placac karta
    > kredytowa - zerknij do archiwum, niestety nie pamietam, ale niedawno cos

    Dzieki za naprowadzenie mnie na trop :).

    --
    CHANI