  • 1. Data: 2004-10-30 22:11:47
    Temat: prawo: czy wspolwlasciciel moze zatrzec karte ?
    Od: "WaSyL" <w...@r...megapolis.pl>

    Witam,

    Pytanie jak w temacie, czyli czy jeden z wlascicieli rachunku moze zastrzec
    karte innego [np drugi wspolwlasciciel jest w szoku po napadzie czy nie za
    bardzo ma jak dzwonic, czy kontaktowac sie z bankiem w inny sposob. wazny
    jest przeciez czas].

    I co potem ? Czy jako wspolwlasciciel moge wystapic o nowa karte dla innego
    wspolwlasciciela ? Czy wniosek o wydanie karty musi zalatwiac sam ?

  • 2. Data: 2004-10-30 23:16:29
    Temat: Re: prawo: czy wspolwlasciciel moze zatrzec karte ?
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > I co potem ? Czy jako wspolwlasciciel moge wystapic o nowa karte dla innego
    > wspolwlasciciela ? Czy wniosek o wydanie karty musi zalatwiac sam ?

    Pytanie pomocnicze:
    A czy jest współwłaścicielem karty?

  • 3. Data: 2004-10-31 06:44:27
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    S.T. wrote:
    > Pytanie pomocnicze:
    > A czy jest współwłaścicielem karty?

    źle postawione pytanie pomocnicze :)

    KG

  • 4. Data: 2004-10-31 06:54:42
    Od: "Seba" <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

    WaSyL <w...@r...megapolis.pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > I co potem ? Czy jako wspolwlasciciel moge wystapic o nowa karte dla innego
    > wspolwlasciciela ? Czy wniosek o wydanie karty musi zalatwiac sam ?

    u mnie w banku jest to rozwiązane w ten sposób, że na zgłoszenie osoby
    trzeciej karta jest blokowana co uniemożliwia dokonanie jakiejkolwiek
    transakcji, natomiast zastrzec (czyli jednocześnie wydac nową kartę z nowym
    numerem)może tylko właściciel karty (jedynie w przypadku kart dodatkowych do
    KK zastrzec może właściciel karty głównej)

  • 5. Data: 2004-10-31 10:29:15
    Od: "rayen_man" <r...@o...pl>

    W moim banku jest tak:

    -zastrzeżenie
    gdy dzwoni właściciel lub osoba trzecia nieupoważniona, będąca aktualnie w
    jej posiadaniu
    np. karta została zostawiona w sklepie lub zagubiona na ulicy i fakt ten
    zgłosi znalazca

    -blokowanie
    zgłoszenie osoby spokrewnionej lub znajomej która posiada wystarczającą
    liczbę informacji. Po skontaktowaniu się właściciela zostanie zastrzeżona

    W moim banku tylko właściciel karty może wnioskować o nową po zastrzeżeniu.
    Nie wiem jak jest w innych bankach