  • 1. Data: 2004-10-31 10:59:27
    Temat: Moneybookers pytanie
    Od: "Maciej Radko" <p...@p...fm>

    Witam,
    to nie do konca dobra grupa ale w maire zblizona.

    Mam problem z przesylem pieniedzy z Anglii do Polski. Pobieraja tam
    kosmiczne prowizje, za przelew SWIFT 20 funtow, za blyskawiczna moneygram 30
    funtow. Troche sporo.

    Pomyslalem wiec o moneybookers, to w koncu taki jakby posrednik.

    Czy mozna mu wplacic kase w UK w funtach i wypalcic w Polsce na konto
    bankowe?

    Innym sposobem jaki jest w miare sprawdzony to wplata do bukmachera
    internetowego na konto angielskie, i wyplata tutaj. ale jesli sie nie
    odczeka miesiaca to potracaja sobie 20 dolcow (sportingbet).

    Moze ktos mi odpowie, albo podpowie inny sposob przelania ciezko zarobionych
    pieniedzy do kraju przodkow :-)

    Pozdrawiam
    psujek

  • 2. Data: 2004-10-31 13:45:02
    Temat: Re: Moneybookers pytanie
    Od: "Macias" <m...@w...pl>

    > Czy mozna mu wplacic kase w UK w funtach i wypalcic w Polsce na konto
    > bankowe?

    Ponoć tak. Ja wykorzystywałem MoneyBookers do transferów z USA.

    Pozdrawiam!

  • 3. Data: 2004-10-31 13:55:34
    Od: "psujek" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Macias" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Ponoć tak. Ja wykorzystywałem MoneyBookers do transferów z USA.

    czy mozesz napisac cos wiecej? Skad miales numer konta amerykanskiego
    oddzialu moneybooekrs?

    w suatwneiach konta jest podany nume rkonta w BRE Bank i tylko to udalo mi
    sie znalesc..

    jakies prowizje ddoatkowe wzieli sobie za to?

    pozdrawiam
    psujek

  • 4. Data: 2004-10-31 14:58:33
    Od: "D. Kostrzewski" <d...@m...toya.net.pl>

    Maciej Radko wrote:
> [...]
    >
    > Pomyslalem wiec o moneybookers, to w koncu taki jakby posrednik.
    >
    > Czy mozna mu wplacic kase w UK w funtach i wypalcic w Polsce na konto

    Chyba potrzebujesz dwa konta: jedno zarejestrowane w Polsce z polskim
    kontem, drugie w UK. Wplacasz kase na to drugie, przelewasz kase z drugiego
    na pierwsze i robisz przelew do Polskiego banku. Nie probowalem, ale mysle
    ze powinno sie udac.

    --
    Daniel

  • 5. Data: 2004-10-31 14:58:34
    Od: "Macias" <m...@w...pl>

    > czy mozesz napisac cos wiecej? Skad miales numer konta amerykanskiego
    > oddzialu moneybooekrs?

    O to martwił się już mój "dłużnik" - kilka razy była to opłata kartą,
    kilka na konto. Rejestrujesz się, podajesz region, w jakim rezydujesz
    i w dziale Upload otrzymujesz dane ich lokalnego konta.

    > jakies prowizje ddoatkowe wzieli sobie za to?

    Wg tego, co pisali - jeden raz zdarzyło się $40, ale tylko dlatego,
    że facet zrobił przelew między państwami.

  • 6. Data: 2004-10-31 15:05:31
    Od: "psujek" <p...@p...fm>

> [...]
    >
    > Wg tego, co pisali - jeden raz zdarzyło się $40, ale tylko dlatego,
    > że facet zrobił przelew między państwami.

    hmm...

    nie wiem czy nadazam, ale przelew miedzy moneybooers angielskim a
    moneybookers polskim chyba nie jest traktowane jak przelew miedzynarodowy?

    ciekawe czy to konto angielskie moglby obslugiwac moj brat z Polski, czy tez
    patrza na to, z jakiego IP sie laczy klient..

    psujek

  • 7. Data: 2004-10-31 15:22:31
    Od: "psujek" <p...@p...fm>

    Użytkownik "D. Kostrzewski" <d...@m...toya.net.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    drugiego
    > na pierwsze i robisz przelew do Polskiego banku. Nie probowalem, ale mysle

    a czy mozna miec dwa konta na ta sama osobe w monweybookers?

    czy to o czym mowimy to najzwyklejsza praktyka, czy swego rodzaju
    kombinowanie, gdzie nie widomo czy nie wkroczy jakis Wielki Dzial
    Bezpieczenstwa Moneybookers i nie zablokuje kont?

    psujek

  • 8. Data: 2004-10-31 15:49:58
    Od: "D. Kostrzewski" <d...@m...toya.net.pl>

    psujek wrote:
> [...]
    > kombinowanie, gdzie nie widomo czy nie wkroczy jakis Wielki Dzial
    > Bezpieczenstwa Moneybookers i nie zablokuje kont?

    Tak jak napisalem, sam tego nie probowalem, ale zawsze przeciez mozesz
    zalozyc konto w PL na kogos z rodziny, a to w UK na siebie.

    --
    Daniel

  • 9. Data: 2004-10-31 15:56:22
    Od: "psujek" <p...@p...fm>

    tylko ze ja juz mam konto w Polsce. niby kogos tam w anglii mogbym znalezc,
    ale zawsze czulbym si epewniej gdybym wplacal a swoje konto.

    psujek

  • 10. Data: 2004-10-31 16:20:49
    Od: "D. Kostrzewski" <d...@m...toya.net.pl>

    psujek wrote:
    > tylko ze ja juz mam konto w Polsce. niby kogos tam w anglii mogbym
    > znalezc, ale zawsze czulbym si epewniej gdybym wplacal a swoje konto.
    >
    > psujek

    No to bedzie problem :/. Moze jest mozliwosc zamkniecia konta i otwarcia
    nowego na dane w UK hehe.

    --
    Daniel