    From: "CHANI" <chani@REBUS: jeden ze stanow skupienia, jedna z liter alfabetu
    greckiego .pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: przekaz srodkow za granice
    Date: Sun, 31 Oct 2004 09:39:29 +0100

    Witam.
    Potrzebuje dokonac niewielkiego (25 EUR) przekazu pieniedzy za granice (a
    konkretnie - do Irlandii).
    Sprzedający okreslil 3 metody platnosci:
    - CASH Online transfer - IBAN and SWIFT- BIC codes to be delivered for
    people within the EC, and Germany.
    - International Money Order
    - Paypal (to odpada, bo niestety ciagle w Polsce nie dziala... chyba ze 2
    powyzsze metody okaza sie zbyt drogie,
    to poprosze jednak zaprzyjaznionego Anglika)

    W kazdym razie moje pytanie jest takie: ktora z metod jest tansza i czym sie
    one w ogole roznia?
    Troche byloby glupio zaplacic za przekazanie pieniedzy prawie drugie tyle,
    co wartosc transakcji.
    (Czy ten I.M.O. to po prostu najzwyklejszy przelew zagraniczny czy cos
    innego, jak mi intuicja podpowiada?)

    Pozdrawiam,
    --
    CHANI