  • 1. Data: 2004-10-31 06:55:15
    Temat: przelewy zagraniczne
    Od: "lelaine" <l...@o...pl>

    Wyjeżdżam zagranicę na stypendium. Uczelnia będzie przelewać mi pieniądze na
    rachunek Polsce a ja jakoś muszę z nich skorzystać zagranicą. Wiem że wypłaty z
    bankomatów nie są tanie. Jak najlepiej i najtaniej jest korzystać ze środków w
    Polsce przebywając w moim przypadku we Francji:-) ?

  • 2. Data: 2004-10-31 07:45:52
    Temat: Re: przelewy zagraniczne
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    3...@n...onet.pl,
    lelaine <l...@o...pl>:
> [...]
    > zagranicą. Wiem że wypłaty z bankomatów nie są tanie. Jak najlepiej i
    > najtaniej jest korzystać ze środków w Polsce przebywając w moim

    Placic ta karta, wybrac taka o stosunkowo niskiej oplacie za wyplate z
    bankomatu.

    --
    Robert

  • 3. Data: 2004-10-31 08:08:46
    Od: "Adam S." <d...@p...onet.pl>

    > Placic ta karta, wybrac taka o stosunkowo niskiej oplacie za wyplate z
    > bankomatu.

    Zastanów się nad Deutsche Bank. Według informacji ze strony można wypłacać
    bez opłat z bankomatów Deutsche Banku a we Francji również z BNP
    Parisbank

    pozd
    Adam

  • 4. Data: 2004-10-31 09:28:39
    Od: "Marek J" <markusjNOSPAM@.interia.pl>

    Użytkownik "lelaine" <l...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > środków w
    > Polsce przebywając w moim przypadku we Francji:-) ?

    Możesz się zastanowić nad kartą która ma stałą prowizję za wypłatę z
    bankomatu za granicą, tj. niezależną od wypłacanej kwoty i raz w miesiącu
    pobierać większą gotówkę, a poza tym tak jak napisał Robert - płacić kartą.
    Możesz np. spróbować Visy Electron mBanku do eKonta, jest rozliczana w Euro,
    jest za darmo a wypłata za granicą kosztuje 10zł za transakcję - myślę że
    taką kwotę raz w miesiacu mógłbyś odżałować ;)

    Pozdrawiam

    Marek

  • 5. Data: 2004-11-01 14:54:54
    Od: "Zbyszek" <z...@W...o2.pl>

    ja nie znam aktualnej oferty, alemoże jakiś bank ma konto w EUR + karte do
    niego ?

  • 6. Data: 2004-11-01 17:45:11
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    lelaine <l...@o...pl> wrote:
> [...]
    > zagranicą. Wiem że wypłaty z bankomatów nie są tanie. Jak najlepiej i
    > najtaniej jest korzystać ze środków w Polsce przebywając w moim

    Tylko konto studenckie w DB PBC. 1 zl - pelno bezplatnych bankomatow, karta
    rozliczana w Euro.

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || finansowy wortal public relations:
    http://www.PRnews.pl Najświeższe informacje na temat banków i ich