  • 1. Data: 2003-02-06 15:29:19
    Temat: program księgowy
    Od: "sanula" <s...@g...pl>

    Czesc Wszystkim!

    Postanowilem uporzadkowac sprawy ze swoimi wszystkimi kontami. Stwierdzilem
    ze przyalby mi sie jakis program do zarzadzania swoimi finansami. Probowalem
    Skarbnika dostepnego kiedys na plytce dolaczonej do "NIEZBEDNIKA" Komputer
    Swiata, ale niestety nie spelnill moich oczekiwan.

    Prosze wiec was eksperci oporade jaki jest dobry program do obslugi kilku
    kont i ewentualnie o zrodlo gdzie mozna go dostac/sciagnac. Nie bede
    ukrywal, ze najlepszy bylby darmowy ;-)

    Pozdrawiam wszystkich grupowiczow

    sanula

  • 2. Data: 2003-02-06 21:48:03
    Temat: Re: program ksi?gowy
    Od: <j...@o...pl>

    http://www.gnucash.org/en/screenshots.phtml

  • 3. Data: 2003-02-06 22:30:04
    Temat: Re: program księgowy
    Od: MartaW <m...@p...onet.pl>

    "sanula" <s...@g...pl> napisal w news:b1tv0f$t1f$1@inews.gazeta.pl:

    > ...Prosze wiec was eksperci oporade jaki jest dobry program do obslugi
    > kilku kont i ewentualnie o zrodlo gdzie mozna go dostac/sciagnac. Nie
    > bede ukrywal, ze najlepszy bylby darmowy ;-)

    "Moje Konto" (z http://www.jzk.com.pl/) nie jest darmowe (kosztuje chyba
    90zl), ale bardzo pozyteczne, nawet jezeli pare funkcji ciagle jest w
    fazie budowy, a pare innych nalezaloby udoskonalic.

    Marta

  • 4. Data: 2003-02-06 22:35:50
    Od: "sanula" <s...@g...pl>

    > http://www.gnucash.org/en/screenshots.phtml

    Sorry alew nie moge znalezc miejsca skad mozna to sciagnac.prosze o dokladny
    link, albo program na priva.

    Mam jeszcze pytanie: czy jest polskie tlumaczenie?

  • 5. Data: 2003-02-06 23:01:59
    Od: MartaW <m...@p...onet.pl>

    "sanula" <s...@g...pl> napisal w news:b1uob1$mtc$1@inews.gazeta.pl:

    > Sorry alew nie moge znalezc miejsca skad mozna to sciagnac.prosze o
    > dokladny link, albo program na priva.

    Namiary sa po lewej stronie wskazanego ekranu, pod haslem "Download".

    > Mam jeszcze pytanie: czy jest polskie tlumaczenie?

    Hm, jeszcze nie ma, chociaz prace - zdaje sie - trwaja.

    Marta

    PS.1. Nie ma takze jeszcze porta (wersji) na Windows
    PS.2. A w zasadzie to nie jest program ksiegowy. Raczej finansowy lub po
    prostu kasowy.

  • 6. Data: 2003-02-07 07:22:48
    Temat: Odp: program księgowy
    Od: "Damian" <x...@o...PoLand>

    Microsoft Money
    nawet stara wersja bije wszystkie inne na glowe
    uzywam od 1997 roku i jest ok
    pozdrawiam

  • 7. Data: 2003-02-07 09:25:35
    Od: "Fuzzyo" <f...@p...fm>

    > Microsoft Money
    > nawet stara wersja bije wszystkie inne na glowe
    > uzywam od 1997 roku i jest ok
    > pozdrawiam

    To fakt. Jakiś miesiąc temu kupiłem MsMoney2001 na eBayu. Łącznie z
    przesyłką z USA kosztowało mnie to 8 USD.
    Pozdrawiam
    Fuzzyo

  • 8. Data: 2003-02-07 09:29:11
    Od: "Fuzzyo" <f...@p...fm>

> [...]
    >
    > Prosze wiec was eksperci oporade jaki jest dobry program do obslugi kilku
    > kont i ewentualnie o zrodlo gdzie mozna go dostac/sciagnac. Nie bede

    Zaglądałeś może tutaj ?
    http://download.chip.pl/index/download_index_1256.ht
    ml

  • 9. Data: 2003-02-08 14:35:21
    Od: "sanula" <s...@g...pl>

    > Namiary sa po lewej stronie wskazanego ekranu, pod haslem "Download".

    sciagnalem stamtad pliki, ale nie bylo wsrod nich zadnego instalacyjnego
    typu setup itp...

    sanula

  • 10. Data: 2003-02-08 14:37:25
    Od: "sanula" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Damian" <x...@o...PoLand> napisał w wiadomości
    > Microsoft Money
    > nawet stara wersja bije wszystkie inne na glowe
    > uzywam od 1997 roku i jest ok
    > pozdrawiam

    A gdzie to można znaleźć?

    sanula