  • 1. Data: 2003-02-06 15:38:50
    Temat: kochany Euronet
    Od: "sanula" <s...@g...pl>

    Witam!

    Jestem od ponad dwoch lat zadowolonym klientem mBanku. Posiadam delfinki i
    czesto korzystam z bezprowizyjnych bankomatow Euronetu. Dotychczas
    narzekalem, ze minimalna suma , ktora mozna wyplacic jest 50zl. Ostatnio
    jednak okazalo sie , ze juz i tego nie mozna....

    O)d kilku tygodni mam problem zeby wyplacic 50zl z Euronetu w centrum
    Krakowa. Praktycznie nigdy nie ma 50-zlotowek ani w bankomacie obok Baru
    "Smok", ani w przejsciu podziemny. Oczywiscie mozna wyplacic tzw.
    wielokrotnosc 50zl, ale dla mnie to zdecydowanie za duzo...

    Czy nie uwazacie, ze Euronet troche przesadzil z ekspansja na polskim rynku?
    Podpisal umowy z tyloma bankami (Inteligo, Pekao SA, BPH PBK, Lukas Bank) i
    chyba poprostu nie nadaza by obslugiwac tylu klientow.

    Czy wy rez macie tego typu problemy?

    Pozdrawiam

    sanula

  • 2. Data: 2003-02-06 15:54:36
    Temat: Re: kochany Euronet
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "sanula" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Czy wy rez macie tego typu problemy?

    Dobrze wiedziec na co mam sie szykowac ;) Ale tak zswoja droga - skoro
    jestes z Krakowa - wykup sobie przedplacona Maestro z ING BSK - w centrum
    maja dosc dobrze rozmieszczone bankomaty.

    --
    JaKi

  • 3. Data: 2003-02-06 15:58:17
    Od: "sanula" <s...@g...pl>

    Ale tak zswoja droga - skoro
    > jestes z Krakowa - wykup sobie przedplacona Maestro z ING BSK - w centrum
    > maja dosc dobrze rozmieszczone bankomaty.

    Szczerze piszac, to zastanawiam sie nad Fortisem....