  • 1. Data: 2005-03-28 16:54:03
    Temat: problem z bankiem - zniknely pieniadze z konta
    Od: " franek" <v...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam,

    Moj brat ma problem z bankiem, 3 tygodnie temu poszedl do banku zeby wyplacic
    pieniadze i sie okazalo ze stan jego konta jest 0zl. (9tys zniknelo). Nic
    wczesniej nie wyplacal i nie robil zadnych przelewow.
    W koncu udalo sie ustalic, ze bank popelnil jakis blad (albo to byla wina
    systemu, dokladnie bank nie odpowiedzial jaka byla wina, ze pieniadze
    zniknely) i ze te pieniadze zostana mu zwrocone.

    Natomiast mam pytanie, czy moze on wystapic o jakies odszkodowanie lub
    zadośćuczynienie do banku? Jezeli tak to o jaka kwote moze sie ubiegac?

    Czy do wykonania czegos takiego musi zglosic sprawe do sadu?

    Prosze o odzpowiedzi,

    Pozdrawiam
    Franek

  • 2. Data: 2005-03-28 17:12:24
    Temat: Re: problem z bankiem - zniknely pieniadze z konta
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > Natomiast mam pytanie, czy moze on wystapic o jakies odszkodowanie lub
    > zado?ćuczynienie do banku? Jezeli tak to o jaka kwote moze sie ubiegac?

    Zasadnicze pytanie: Czy poniosl w zwiazku z tym jakies straty ? Czy
    jednak chce odszkodowania za to, ze sie zdenerwowal przy bankomacie ?

    > Czy do wykonania czegos takiego musi zglosic sprawe do sadu?

    Jesli bank nie pojdzie na ugode, to jedynym wyjsciem jest sąd.

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 3. Data: 2005-03-28 17:30:03
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <k...@n...op.pl> napisał w wiadomości

    > Zasadnicze pytanie: Czy poniosl w zwiazku z tym jakies straty ? Czy
    > jednak chce odszkodowania za to, ze sie zdenerwowal przy bankomacie ?

    no daj spokoj, zostal pozbawiony srodkow do zycia..

    P.

  • 4. Data: 2005-03-28 17:31:59
    Od: styx <n...@i...com>

    KrzysiekPP wrote:

    > Zasadnicze pytanie: Czy poniosl w zwiazku z tym jakies straty ? Czy
    > jednak chce odszkodowania za to, ze sie zdenerwowal przy bankomacie ?

    A sam stres emocjonalny to nie jest szkoda? Nisko cenisz swoje zdrowie
    psychiczne.

    > Jesli bank nie pojdzie na ugode, to jedynym wyjsciem jest sąd.

    Nie znam banku ktory by nie poszedl na ugode nawet przed wniesieniem
    sprawy do sadu. Potencjalne straty wynikajace z upublicznienia straty
    pieniedzy jednego klienta maga isc w miliony. Kazda ugoda jest dla banku
    lepsza niz walkowanie publiczne sprawy.

  • 5. Data: 2005-03-28 17:40:12
    Od: "Szymon" <v...@w...epf.pl>

    > Nie znam banku ktory by nie poszedl na ugode nawet przed wniesieniem
    > sprawy do sadu.

    Znam. PKO BP.

    Potencjalne straty wynikajace z upublicznienia straty
    > pieniedzy jednego klienta maga isc w miliony. Kazda ugoda jest dla banku
    > lepsza niz walkowanie publiczne sprawy.

    Sprawa opisana w gazetach, upubliczniona, a bank i tak miał to gdzieś.

  • 6. Data: 2005-03-28 17:45:25
    Od: styx <n...@i...com>

    Szymon wrote:

    > Znam. PKO BP.

    Takie numery jak i hacki zdarzaja sie codziennie. Banki wola to trzymac
    w tajemnicy, bo przymysl opiera sie na zaufaniu kienta. Jezeli PKO
    odmowil to znaczy ze byly zastosowane niewlasicwe metody "persfazji".

    > Potencjalne straty wynikajace z upublicznienia straty

    > Sprawa opisana w gazetach, upubliczniona, a bank i tak mia? to gdzie?.

    Byla storna internetowa? Upubliczniono liste innych poszkodowanych w
    sieci? Nie ma banku ktory by nie pekl w obliczu skandalu.

  • 7. Data: 2005-03-28 17:47:25
    Od: styx <n...@i...com>

    KrzysiekPP wrote:

    > No to w tym momencie bank z checia zwroci mu odsetki i wszelkie koszty
    > kredytu jaki musial w zwiazku z tym zaciagnac.

    A staty opoznienia wykonania kontraktu? A stracone roboczogodziny na
    wyprostowanie sprawy?

  • 8. Data: 2005-03-28 17:48:36
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

  • 9. Data: 2005-03-28 17:50:35
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > No to w tym momencie bank z checia zwroci mu odsetki i wszelkie koszty
    > kredytu jaki musial w zwiazku z tym zaciagnac.

    a nie uwazasz ze za pogorszenie warunkow zycia(jeszcze stresik) za te dni
    jakies zadosc uczynienie sie nalezy,
    chocby 100 zeta, wkoncu zniknelo 9 tys.

    P.

  • 10. Data: 2005-03-28 17:55:56
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > A staty opoznienia wykonania kontraktu? A stracone roboczogodziny na
    > wyprostowanie sprawy?

    Wszystko trzeba udowodnic ... jak sa dowody to mozna startowac do banku,
    jesli bank sie wypnie to do sądu. To juz napisalem ... Generalnie po
    prostu nasze prawo jest takie, ze musisz poniesc straty i je udowodnic.

    --
    Krzysiek, Krakow