  • 21. Data: 2005-03-29 14:39:58
    Temat: Re: problem z bankiem - zniknely pieniadze z konta
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    >Przecież wszyscy grupowicze wiedzą, że Przemuś ma cholerne problemy z
    >rozumieniem tekstu pisanego;))

    badz laskaw wypowiadac sie w swoim imieniu

    P.

    --
    http://www.love-office.com/forum/
    ... miłość, seks, kłopoty małżeńskie, pamiętnik ...

  • 22. Data: 2005-03-29 18:39:06
    Od: "Marek K" <m...@o...kappa.com.pl>

    Leszek wrote:
    > Użytkownik "Johnson" <j...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Nie musiałeś go poniżać! Przecież wszyscy grupowicze wiedzą, że
    > Przemuś ma cholerne problemy z rozumieniem tekstu pisanego;))

    natomiast trolus Lesio ma ochote przy....c sie do kogos
    co wlasnie robi

    Marek

  • 23. Data: 2005-03-29 22:25:43
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Marek K" <m...@o...kappa.com.pl> napisał w wiadomości

    > natomiast trolus Lesio ma ochote przy....c sie do kogos
    > co wlasnie robi

    Ty oczywiście błysnąłeś kolejnym merytorycznym postem;)))
    I takie coś pisze o trollowaniu.

  • 24. Data: 2005-03-29 22:41:48
    Od: "Marek K" <m...@o...kappa.com.pl>

    Leszek wrote:

    > Ty oczywiście błysnąłeś kolejnym merytorycznym postem;)))
    > I takie coś pisze o trollowaniu.

    Przedmiot zwany trolus Lesio ( a moze lesio ?)
    znowu puscil baka. A fe!

    Marek

  • 25. Data: 2005-03-30 07:07:17
    Od: "MICHALzalucki" <m...@i...pl>

    MÓj kumpel ma na imie lesiek zapytamsie go
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl