  • 1. Data: 2005-03-28 10:31:59
    Temat: ankieta - podwyżki w [mbanku]??
    Od: "dominik_s" <d...@k...pl>

    Witam,

    Dostałem przed Świętami ankietę. Większość pytań dotyczy opinii o
    ewentualnym wzroście cen usług w tym przelewów po 1 zł.
    Czy to znaczy że planują podwyżkę? Czy ktoś to też dostał?

    Dominik

  • 2. Data: 2005-03-28 11:00:38
    Temat: Re: ankieta - podwyżki w [mbanku]??
    Od: "Onzo" <b...@w...pl>

    Użytkownik "dominik_s" <d...@k...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    > Dostałem przed Świętami ankietę. Większość pytań dotyczy opinii o
    > ewentualnym wzroście cen usług w tym przelewów po 1 zł.
    > Czy to znaczy że planują podwyżkę? Czy ktoś to też dostał?

    Nie dostałem. Może wysyłają tylko tym z większymi obrotami myśląc, że 1zł w
    tę czy w drugą stronęza wiele nie zmieni...

    Ale czy planują? Niekoniecznie. Raczej badają rynek.

    Pzdr
    Onzo

  • 3. Data: 2005-03-28 11:03:10
    Od: Gree <g...@T...o2.pl>

    *dominik_s* napisał(a):

    > Dostałem przed Świętami ankietę. Większość pytań dotyczy opinii o
    > ewentualnym wzroście cen usług w tym przelewów po 1 zł.
    > Czy to znaczy że planują podwyżkę? Czy ktoś to też dostał?

    Dostałeś ankietę jako komunikat w systemie transakcyjnym?

    Gree

  • 4. Data: 2005-03-28 16:45:03
    Od: "MARKUS" <m...@k...net.pl>

    > Czy to znaczy że planują podwyżkę? Czy ktoś to też dostał?

    Dostałem, ale jak przeczytałem pytanie o 1PLN za przelew to sprawdziłem datę
    i bardzo sie zdziwiłem ze nie był to 1 kwietnia.

    Markus

  • 5. Data: 2005-03-28 17:00:29
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    dominik_s napisał:
    > Dostałem przed Świętami ankietę. Większość pytań dotyczy opinii o
    > ewentualnym wzroście cen usług w tym przelewów po 1 zł.
    > Czy to znaczy że planują podwyżkę? Czy ktoś to też dostał?

    E-mailem czy Pocztą Polską przesłana ta ankieta? Masz konto prywatne czy
    firmowe?

    K.

    P.S. Jak wprowadzą opłątę 1 zł za przelew to będą gorsi od Inteligo ;-)

  • 6. Data: 2005-03-28 21:48:18
    Od: KrzysiekL <k...@w...wp.pl>

    Dnia Mon, 28 Mar 2005 13:00:38 +0200, Onzo napisal/a:

    > Nie dostałem. Może wysyłają tylko tym z większymi obrotami myśląc,
    > że 1zł w tę czy w drugą stronęza wiele nie zmieni...
    >
    > Ale czy planują? Niekoniecznie. Raczej badają rynek.
    ostatnio co jakiś czas pojawiają się tu informacje, ze przelewy w mbank
    zdrożeją. Zawsze nie są prawdziwe i obawiam się, że (niestety hehe:) a
    tym wątku jest taki sam przypadek...

    --
    Krzysztof Lerski

  • 7. Data: 2005-03-29 07:57:03
    Od: "Dave" <d...@o...pl>

> [...]
    > ewentualnym wzroście cen usług w tym przelewów po 1 zł.
    > Czy to znaczy że planują podwyżkę? Czy ktoś to też dostał?

    nie dostalem. Widac dostaja ci co korzystaja z przelewow w mbanku ;-) Ja nie
    widze potrzeby korzystania z nich.

    D.

  • 8. Data: 2005-03-29 10:33:55
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Dostałem przed Świętami ankietę. Większość pytań dotyczy opinii o
    > ewentualnym wzroście cen usług w tym przelewów po 1 zł.
    > Czy to znaczy że planują podwyżkę? Czy ktoś to też dostał?

    Nie dostałem, nie spełniam podstawowego warunku:
    od czasu do czasu pisuję na grupach,
    a takie ankiety dziwnym trafem dostają wyłącznie ci,
    którzy mają dziewiczą historię w usenecie ...

  • 9. Data: 2005-03-29 11:15:34
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Dostałem, ale jak przeczytałem pytanie o 1PLN za przelew to sprawdziłem datę
    > i bardzo sie zdziwiłem ze nie był to 1 kwietnia.

    I tak bardzo się wzruszyłeś,
    że pierwszy raz w życiu napisałeś na grupę?

    Popatrz, reagujesz dokładnie tak samo
    jak 'Domi-nikt' - założyciel wątku.

  • 10. Data: 2005-03-30 07:21:15
    Od: "Paulina Rutkowska" <r...@W...gazeta.pl>

    Witam
    w imieniu mBanku pragnę ponownie podkreślić iż nie planujemy podwyższenia
    opłat za przelewy. W ostatnim czasie Klienci mBanku mogli otrzymać 3 ankiety
    Żadna z nich nie zawierała pytań o przelew 1 zł. Również komunikaty systemowe
    nie zawierały takiej informacji.
    Prosiłabym zatem o nie wprowadzanie w błąd forumowiczów oraz
    obecnych/potencjalnych Klientów mBanku.
    Pozdrawiam
    Paulina Rutkowska
    Rzecznik Prasowy mBanku