  • 1. Data: 2005-03-28 13:17:39
    Temat: przyjmowanie wplat via karta kredytowa
    Od: "owp" <o...@p...onet.pl>

    Witam.
    Cały czas się męczę nad rozwiązaniem problemu dużych opłat za przelew
    zagraniczny (tzn. - z zagranicy) małych kwot.
    Czy jest sens umozliwić klientom płatność kartą kredytową przez www ? Czy
    byłoby to opłacalne dla kwot od 20 euro ? Jak to wygląda w praktyce - czy
    muszę mieć jakiś terminal (taki jak w sklepie) i ile to kosztuje ? No i do
    kogo się zwrócić (Polcard) ?
    Pozdrawiam
    owp

  • 2. Data: 2005-03-28 13:20:22
    Temat: Re: przyjmowanie wplat via karta kredytowa
    Od: "Henryk \"Plumski\" Plumowski" <k...@O...fm>

    Pewna osoba, czyli owp
    oświadczyła nam oto tak, jak widać poniżej:

    http://www.allpay.pl/ ?

    --
    Pozdrawiam,
    Heniek http://plumowski.swistak.pl

  • 3. Data: 2005-03-28 17:00:21
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    owp napisał(a):
    > Cały czas się męczę nad rozwiązaniem problemu dużych opłat za przelew
    > zagraniczny (tzn. - z zagranicy) małych kwot. Czy jest sens umozliwić
    > klientom płatność kartą kredytową przez www ?

    Zależy jak wielu klientów obsługuje ten sklep. Ale coraz większa liczba
    sklepów umożliwia dokonywanie płatności przez Internet.

    > Czy byłoby to opłacalne dla kwot od 20 euro ? Jak to wygląda w praktyce
    > - czy muszę mieć jakiś terminal (taki jak w sklepie) i ile to kosztuje ?
    > No i do kogo się zwrócić (Polcard) ?

    Poczytaj informacje na stronie eCard - http://www.ecard.pl/

    K.

  • 4. Data: 2005-03-29 08:09:36
    Od: "owp" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Henryk "Plumski" Plumowski"
    > http://www.allpay.pl/ ?

    Użytkownik "Krystek"
    >Poczytaj informacje na stronie eCard - http://www.ecard.pl/

    Dzięki za odpowiedzi.
    Nie będę prowadził sklepu, tylko sprzedawał usługi - tak więc cena nie jest
    określona tak jak w sklepie (a więc nie może być automatu - kupuję, wpisuję
    dane i płacę). Dopiero po wykonaniu usługi wysyłam fakturę i czekam na
    zapłatę. Jak to wygląda w praktyce ? Czy taki Włoch na przykład zostanie
    (jak? ja wysyłam mu linka?) skierowany na strony ww. serwisów i tam
    uzupełnia wszystkie informacje, a ja dopiero później widzę kto i ile wpłacił
    ? Byłby też problem z językiem - serwisy są tylko po polsku i anigelsku...
    Jesli macie jakieś doświadczenie to podzielcie się, na tych stronach jest
    mało informacji, jeśli ktoś tak jak ja nie miał nigdy do czynienia z
    płatnościami przez interenet, może się pogubić trochę.
    Wysłałem też maile do nich, ale... :)
    Pozdrawiam
    owp

  • 5. Data: 2005-03-29 08:58:26
    Od: "owp" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "owp" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Henryk "Plumski" Plumowski"
    >>
    > Użytkownik "Krystek"
    >>
    > Dzięki za odpowiedzi.
    > Wysłałem też maile do nich, ale... :)

    A jednak bardzo szybka odpowiedź z allpaya.
    Dla zainteresowanych - gdy chcę żeby dokonano płatności po prostu wysyłam
    mailem link taki jak
    https://ssl.allpay.pl/?pid=1JUTY5VP7T91R8QW54NZLUSG3
    N93SMJY
    i już. :)

    owp

  • 6. Data: 2005-03-29 10:49:10
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > A jednak bardzo szybka odpowiedź z allpaya.
    > Dla zainteresowanych - gdy chcę żeby dokonano płatności po prostu
> [...]

    a jak jest generowany ten numerek i skąd wiadomo
    czego konkretna wpłata dotyczy?

    Pix

  • 7. Data: 2005-03-29 11:45:42
    Od: "Henryk \"Plumski\" Plumowski" <k...@O...fm>

    Pewna osoba, czyli pix
    oświadczyła nam oto tak, jak widać poniżej:

    > a jak jest generowany ten numerek i skąd wiadomo
    > czego konkretna wpłata dotyczy?

    Najlepiej tak:
    https://ssl.allpay.pl/index.php?desc=pay
    Sprzedawca podaje Ci swój ID.
    Dalej to chyba wiadomo.

  • 8. Data: 2005-03-29 11:59:56
    Od: "owp" <o...@p...onet.pl>

    N93SMJY

    > a jak jest generowany ten numerek i skąd wiadomo
    > czego konkretna wpłata dotyczy?

    Sam możesz przygotować albo klient wszystko wypełnia, jak podał Henryk.

    owp

  • 9. Data: 2005-03-29 13:36:20
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > Najlepiej tak:
    > https://ssl.allpay.pl/index.php?desc=pay
    > Sprzedawca podaje Ci swój ID.
    > Dalej to chyba wiadomo.

    THX - faktycznie coś jest więc może i warto byłoby
    zainteresować się ich ofertą.
    Szkoda tylko, że nie ma z kim pogadać bo podają
    wyłącznie numer faxu :(

    > Pozdrawiam,
    również,
    Pix

  • 10. Data: 2005-03-29 13:47:10
    Od: "owp" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "pix" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    > THX - faktycznie coś jest więc może i warto byłoby
    > zainteresować się ich ofertą.
    > Szkoda tylko, że nie ma z kim pogadać bo podają
    > wyłącznie numer faxu :(

    Faktycznie na stronie tylko nr faksu. Może to tajemnica handlowa :)
    Mi w odpowiedzi na maila podali nr tel.

    owp