  • 1. Data: 2006-11-26 11:24:00
    Temat: praca mgr pytanie
    Od: "rr" <r...@w...edu.pl>

    chcialbym was zapytac jaki polecilibyscie temat pracy mgr z zakresu bankowosci
    elektronicznej..w sensie chodzi mi o rozliczenia platnosci, e faktury, podpis
    elektroniczny....
    cos co byloby na czasie a jednoczesniei spelnialoby warunkipracy mgr..czyli
    jakas analiza lub obronienie lub odrzucenie jakiejs tezy...Proponowano mi
    analize elektr. produktow bankowych w roznych bankach ale nie bardzo mi
    podchodzi a teza ze produkty te usprawniaja dzialanie przedsiebiorstwa tez nie
    jest fascynujaca i odkrywcza...

    pozdr

  • 2. Data: 2006-11-27 11:06:30
    Temat: Re: praca mgr pytanie
    Od: Piotr Zawadzki <p...@f...pl>

    rr wrote:

    > chcialbym was zapytac jaki polecilibyscie temat pracy mgr z zakresu bankowosci
    > elektronicznej..w sensie chodzi mi o rozliczenia platnosci, e faktury, podpis
    > elektroniczny....
    (...)

    Twój promotor niczego Ci nie zasugerował? A możę sam się czymś
    specjalnie interesujesz?

    PWZ

  • 3. Data: 2006-11-28 17:37:58
    Od: "Pen" <p...@g...pl>

    Użytkownik "rr" <r...@w...edu.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > bankowosci
    > elektronicznej..w sensie chodzi mi o rozliczenia platnosci, e faktury,

    może coś z bezpieczeństwem ?
    to zawsze chodliwy temat...

  • 4. Data: 2006-11-28 22:21:11
    Od: s...@v...pl

> [...]
    > podchodzi a teza ze produkty te usprawniaja dzialanie przedsiebiorstwa tez

    proponuje temat e-faktur

    teza: "niekompetencja i złośliwość polskiego ministerstwa finansów sprawia
    że e-faktury przez najbliższych kilka lat nie będą zjawiskiem masowym"

    pozdr
    Aleksander