  • 1. Data: 2006-11-25 21:10:11
    Temat: KK Visa Classic BZWBK Orange Profit
    Od: "Krecik" <k...@p...onet.pl>

    Witam!
    Ma ktos taka karte jak w temacie?
    Jesli tak to chcialem sie zapytac czy za przelew z rachunku karty sa tez
    naliczane punkty profit? Mam karte od miesiaca i zaplacilem za cos przelewem -
    teraz przyszedl wyciag i saldo punktowe = 0 :(((

    Pozdro
    Krecik

  • 2. Data: 2006-11-25 21:41:33
    Temat: Re: KK Visa Classic BZWBK Orange Profit
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:19f3.0000008b.4568b133@newsgate.onet.pl, *Krecik* wrote:
> [...]
    > tez naliczane punkty profit? Mam karte od miesiaca i zaplacilem za
    > cos przelewem - teraz przyszedl wyciag i saldo punktowe = 0 :(((

    Pewnie kluczowy jest tu punkt 5.3
    http://www.mbank.com.pl/download/promocje_konkursy/o
    range_2razy.pdf

    Tu akurat chodzi o promocje podwojne punkty, ale pewnie takie same warunki
    sa dla pojedynczych punktow tylko nie moglem znalesc.

    --
    darnok

  • 3. Data: 2006-11-25 21:46:43
    Od: "Allan" <a...@t...pl>

    > czy za przelew z rachunku karty sa tez
    > naliczane punkty profit?

    Według Regulaminu wydawania i używania Kart kredytowych BZ WBK "Bank przyznaje
    Punkty Profit za transakcje bezgotówkowe dokonane przy użyciu Kart głównych i
    dodatkowych (...)" Z kolei "transakcja bezgotówkowa" w myśl tego samego
    regulaminu to "dokonanie za pomocą Karty głównej lub Karty dodatkowej lub z
    wykorzystaniem przelewu elektronicznego z rachunku karty kredytowej płatności
    za towary lub usługi". Jeśli więc dobrze zrozumiałem owe zapisy, przy
    przelewie z rachunku karty punkty Profit powinny być naliczane.

    Pozdrawiam,
    Allan

  • 4. Data: 2006-11-25 21:48:38
    Od: "Allan" <a...@t...pl>

    > Pewnie kluczowy jest tu punkt 5.3
    > http://www.mbank.com.pl/download/promocje_konkursy/o
    range_2razy.pdf

    To nie ten bank, nie ta karta a więc i nie ten regulamin

    Pozdrawiam,
    Allan

  • 5. Data: 2006-11-26 08:57:36
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:19f3.00000096.4568ba35@newsgate.onet.pl, *Allan* wrote:

    > To nie ten bank, nie ta karta a więc i nie ten regulamin

    Ehhh faktycznie. Kurde, ale mi sie na oczy rzucilo :/
    Przepraszam za zamieszanie.

    --
    darnok

  • 6. Data: 2006-11-26 09:05:26
    Od: "Allan" <a...@t...pl>

    > Ehhh faktycznie. Kurde, ale mi sie na oczy rzucilo :/
    > Przepraszam za zamieszanie.

    Spoko, każdemu mogło się zdarzyć. Zwłaszcza, że Orange wydało dwie rózne karty
    partnerskie z dwoma różnymi bankami, co raczej nie zdarza się często

    Pozdrawiam,
    Allan

  • 7. Data: 2006-11-26 20:04:28
    Od: "Krecik" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > za towary lub usługi". Jeśli więc dobrze zrozumiałem owe zapisy, przy
    > przelewie z rachunku karty punkty Profit powinny być naliczane.

    Dokladnie tak - po przeczytaniu regulaminu wlasnie tak mi sie wydawalo dlatego
    sie zdziwilem tak wiec chyba musze zadzwonic do banku - myslalem ze juz ktos to
    przerabial - przeciez ta karta to zadna nowosc.

    Pozdrawiam
    Krecik

  • 8. Data: 2006-11-26 20:52:40
    Od: "sam_mo" <s...@p...onet.pl>

    za przelewy nie ma punktow - dzwonilem pare miesiecy temu zaraz po wprowadzeniu
    przelewow do BZWBK i taka odpowiedz otrzymalem po konsultacjach infolinii z
    wsparciem sprzedazy.
    gdyby byly punkty bylby to absolutny nonsens, bo w sytuacji karty z limitem 10T
    PLN moznaby wykonac srednio okolo 21 przelewow w cyklu rozliczeniowym (tyle ile
    jest dni roboczych) - zakladajac ze kazdego dnia roboczego wysylamy 10T z karty
    BZWBK i jednoczesnie wysylamy 10T PLN na splate tej karty z innego rachunku.
    miesieczny koszt takiej 'zabawy' to 63PLN (21x3), a za kazdy przelew dostajemy
    1000 punktow profit, co miesiecznie daje 21000 punktow profit. wymieniajac je
    na doladowania POP (doladowanie 50PLN kosztuje 1250 punktow) otrzymujemy 17.2
    doladowania miesiecznie, co jest warte 860 PLN.
    daje to przy wkladzie 10T miesieczna stope zwrotu prawie 8% (860-63PLN).
    przy przelewach z karty kredytowej istnieja podobne z punktu widzenia banku
    absurdy (czyli bank doklada do interesu zamiast zarabiac), natomiast nie az na
    taka skale;)
    to 860zl miesiecznie musialby w koncu ktos (PTK Centertel i BZWBK)
    zasponsorowac...

  • 9. Data: 2006-11-26 22:05:07
    Od: "Krecik" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > wsparciem sprzedazy.
    > gdyby byly punkty bylby to absolutny nonsens

    Wiesz, nonsens czy nie - obowiazuje regulamin. Powinni wiec zmienic w
    regulaminie. Ja jako klient umowilem sie z bankiem w oparciu o pewin regulamin
    i wymagam przestrzegania go przez bank.

    Pozdro
    Krecik

  • 10. Data: 2006-11-27 14:35:56
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-to.pl>

    Krecik napisał(a):

    > Wiesz, nonsens czy nie - obowiazuje regulamin. Powinni wiec zmienic w
    > regulaminie.

    Obawiam się jednak, iż bank "przy okazji" dojdzie do wniosku, że lepiej
    traktować przelew z karty jako operację "gotówkową", więc może lepiej
    siedź cicho ;-)

    Marek