  • 1. Data: 2006-11-25 17:28:40
    Temat: Kredyt Hipoteczny Pekao SA
    Od: Marek Zegota <a...@-...pl>

    Dzieńdobry,
    Czy warto brać kredyt hipoteczny w Pekao SA z marżą 0.95%, oprocentowanie
    5.22 na mieszkanie na rynku pierwotnym w Ząbkach w cenie 4250 za metr?
    Złotówki bo nie jestem pewien, czy nie sprzedam tego mieszkania jak się
    wybuduje /2008/, w pekao mogę mieć kredyt w najbliższym tygodniu co
    gwarantuje, że cena będzie jak wyzej napisałem. W grudniu wzrasta do 4500.
    Z opłat dodatkowych ubezpiczenie w okresie przejściowym /pewnie dwa lata/
    77zl miesięcznie, 2500 ubezpieczenie za brak wkładu własnego /tylko tyle?/
    i jakieś dodatkowe opłaty /chyba weksel i cos jeszcze/ za 400zl /kwota
    kredytu 154000/. CZy są jakieś dodatkowe opłaty o których doradca nie
    wspomniał w tym banku?

  • 2. Data: 2006-11-26 21:23:43
    Temat: Re: Kredyt Hipoteczny Pekao SA
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Marek Zegota <a...@-...pl> wrote:
> [...]
    > jeszcze/ za 400zl /kwota kredytu 154000/. CZy są jakieś dodatkowe
    > opłaty o których doradca nie wspomniał w tym banku?

    Czy marza jest stala, czy po dwoch latach czasem nie wzrosnie?

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || http://PRNews.pl
    Banki nie mają dla nas tajemnic!

  • 3. Data: 2006-11-27 08:46:57
    Od: Marek Zegota <a...@-...pl>

    > Czy marza jest stala, czy po dwoch latach czasem nie wzrosnie?

    Pracownik banku twierdził, że stała.

  • 4. Data: 2006-11-27 19:28:16
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2006-11-27 09:46, Marek Zegota stwierdził, że:

    > Pracownik banku twierdził, że stała.

    Ale 0.95 w PLN to żadna rewelacja.

    --
    Marcin Nowakowski