  • 1. Data: 2006-11-25 18:23:43
    Temat: Zgubiłem potwierdzenie przelewu POCZTA POLSKA
    Od: "pioded" <p...@p...onet.pl>

    Witam,
    Czy Poczta Polska posiada historię przelewów. Zgubiłem potwierdzenie
    przelewu, które teraz bardzo potrzebuje. Było to 3 miesiące temu,
    ale znam datę w której dokonałem wpłatę.
    Czy mam jakiesz szanse na uzyskanie takiej informacji?
    Dzieki z góry za odp.
    Pozdrawiam
    pioded

  • 2. Data: 2006-11-25 19:57:05
    Od: "Piterson" <p...@h...plum.pl>

    "pioded" <p...@p...onet.pl> napisał(a):
> [...]
    > ale znam datę w której dokonałem wpłatę.
    > Czy mam jakiesz szanse na uzyskanie takiej informacji?

    Wiesz, staram sie unikac okienek pocztowych i nie mialem nigdy takiej
    sytuacji, ale wydaje mi sie, ze oni to rejestruja w systemie, jednak
    obawiam sie, ze pilnie tego nie zalatwisz, pewnie na pisemna prosbe i za 2
    tygodnie odszukaja... Pod warunkiem, ze nie beda dalej strajkowac :P

    A tak przy okazji, to ciekawe ile wyciagow do kart kredytowych nie dotrze
    na czas do adresatow, banki sie oblowie na prowizjach za spoznienia...

    Pozdrawiam,
    Piterson

  • 3. Data: 2006-11-25 19:59:09
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

[...]

    Kazda firma musi przetrzymywac dokumenty księgowe co najmniej 5 lat.

    Darek

  • 4. Data: 2006-11-25 20:03:25
    Od: JotBe <j...@b...spamu.op.pl>

    Piterson napisał(a):

    > A tak przy okazji, to ciekawe ile wyciagow do kart kredytowych nie dotrze
    > na czas do adresatow, banki sie oblowie na prowizjach za spoznienia...

    Niekoniecznie.
    Dziś dostałem wyciąg z BPH doręczony przez InPost. Ciekawostką jest
    przyklejony "balast" w postaci metalowej płytki. Chodzi o to, aby waga
    przesyłki przekroczyła 50g.

    --
    JotBe

  • 5. Data: 2006-11-26 01:38:19
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Piterson" <p...@h...plum.pl> wrote in message
    pl...

    > A tak przy okazji, to ciekawe ile wyciagow do kart kredytowych nie dotrze
    > na czas do adresatow, banki sie oblowie na prowizjach za spoznienia...

    ale telefony i internet nie strajkują i jak się komuś chce ruszyć cztery
    litery to się dowie na czas ile ma zapłacić.

  • 6. Data: 2006-11-26 09:28:43
    Od: KrzysiekPP <j...@N...ceti.pl>

    > Kazda firma musi przetrzymywac dokumenty księgowe co najmniej 5 lat.

    A czy ma obowiazek je udostepniac człowiekowi "z ulicy" ?

    --
    Krzysiek, Krakow, http://kszysiek.xt.pl/

  • 7. Data: 2006-11-26 12:01:09
    Od: robbi <r...@n...com>

    pioded napisał(a):
> [...]
    > ale znam datę w której dokonałem wpłatę.
    > Czy mam jakiesz szanse na uzyskanie takiej informacji?

    Udaj sie na UP w ktorym dokonales wplaty.
    Popros naczelnika albo kierownika zmiany, przedstaw sytuacje.
    W systemie powinni znalesc twoja wplate.
    No chyba ze PG im padla jakii czas temu i dane poszly w kosmos.

    --
    pzdr
    robbi

  • 8. Data: 2006-11-26 12:23:41
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

    > A czy ma obowiazek je udostepniac człowiekowi "z ulicy" ?

    Kazdemu? Nie. Nadawcy przekazu? Tak. Zgodnie i ich cennikiem kasują za to
    3zł. A ich regulamin mówi:

    § 23
    1. Za opłatą określoną w cenniku, nadawca przesyłki rejestrowanej lub
    przekazu pocztowego może żądać wydania mu dowolnej liczby odpisów
    potwierdzeń nadania na podstawie przedstawionego oryginału potwierdzenia
    nadania.
    2. Wydanie odpisu potwierdzenia nadania, może nastąpić nie później niż w
    okresie 12 miesięcy,licząc od dnia nadania przesyłki lub przekazu
    pocztowego.

    No i wychodzi że jeżeli zgubił oryginał to nie dostanie odpisów :)
    Do złożenia reklamacji też potrzeba oryginału dokumentu :)

    Darek