  • 1. Data: 2006-11-26 11:34:34
    Temat: Działalność FX - co to jest?
    Od: Biod <c...@o...pl>

    Witam,

    ING obniżył rekomendację dla Banku Millennium. Uzasadnił to w taki sposób:

    "Podnosimy nasze prognozy dla Millennium (zysku netto o 1% w 2006 r. i 5%
    w 2007) za sprawę wyższych od spodziewanych przychodów z działalności FX i
    niższych kosztów ekspansji. Ze względu na obecne przeszacowanie akcji
    banku obniżamy naszą rekomendację z 'kupuj' do 'trzymaj'"

    Teraz moje pytanie - co to jest działalność FX?

    Biod

  • 2. Data: 2006-11-26 11:42:37
    Temat: Re: Działalność FX - co to jest?
    Od: "Tommeck" <t...@g...pl>

    > Teraz moje pytanie - co to jest działalność FX?

    wymiana walut