  • 1. Data: 2006-11-25 21:31:29
    Temat: Visa Orange mBank
    Od: "Allan" <a...@t...pl>

    Czy ktoś wie, kiedy najnowsza partnerska karta kredytowa mBanku wydana
    wspólnie z Orange - Visa Orange mBank - będzie dostępna dla wszystkich
    klientów banku? Od dłuższego czasu informacje o tej karcie znadują się na
    stronach mBanku - http://www.mbank.com.pl/oferta/karty/orange/index.ht
    ml -
    jednakże wniosek o jej wydanie dostępny jest tylko dla osób, które "otrzymały
    listowną ofertę z propozycją limitu kredytowego karty". Będę wdzięczny za
    jakieś informacje na ten temat.

    Pozdrawiam,
    Allan

  • 2. Data: 2006-11-26 14:35:54
    Temat: Re: Visa Orange mBank
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Osoba przedstawiająca się jako *Allan* stuknęła w klawisze i oto co
    powstało:

    > Czy ktoś wie, kiedy najnowsza partnerska karta kredytowa mBanku wydana
    > wspólnie z Orange - Visa Orange mBank - będzie dostępna dla wszystkich

    Jakiś czas temu pytałem. Odpowiedź brzmiała: jak będzie to będzie. I
    przestałem się interesować.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    JID:o...@j...org || http://olgierd.bblog.pl

  • 3. Data: 2006-11-26 16:55:01
    Od: "Allan" <a...@t...pl>

    > Osoba przedstawiająca się jako *Allan* stuknęła w klawisze i oto co
    > powstało:

    > Jakiś czas temu pytałem. Odpowiedź brzmiała: jak będzie to będzie. I
    > przestałem się interesować.

    Czyli niespecjalnie im chyba zależy na tym, żeby ją komukolwiek wydawać, bo
    moje doświadczenia są podobne :/

    Pozdrawiam,
    Allan

  • 4. Data: 2006-11-26 17:04:24
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:7141.00000059.4569c6e5@newsgate.onet.pl, *Allan* wrote:

    > Czyli niespecjalnie im chyba zależy na tym, żeby ją komukolwiek
    > wydawać, bo moje doświadczenia są podobne :/

    Moze inaczej - oni sami postanowili decydowac komu ja wydac :-)

    --
    darnok

  • 5. Data: 2006-11-26 21:22:57
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    darnok <d...@a...spam.ch> wrote:
    > Moze inaczej - oni sami postanowili decydowac komu ja wydac :-)

    Nie oni, a Orange :) Ida jak swieze buleczki ponoc.
    A dlaczego Orange? Bo to on robi taki "pre-scoring". Zarowno w przypadkutej
    karty jak i Radosc Zycia nie trzeba dawac zadnych umow, etc. A limit w tej
    ostatniej jest 3k. Jak nie mBank!

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || http://PRNews.pl
    Banki nie mają dla nas tajemnic!

  • 6. Data: 2006-11-27 11:57:01
    Od: "Quental" <a...@g...com>

> [...]
    > karty jak i Radosc Zycia nie trzeba dawac zadnych umow, etc. A limit w tej

    Fajnie, bo to by minimalizowało formalności, a tych to ja nie lubię
    :/
    A jeśli prescoring jest na podstawie rachunków za tel. to mnie to tym
    bardziej cieszy ;)

    Też dzwoniłem i do Orange i do mBanku... W mBanku mi powiedzieli, że
    w pierwszej kolejności oferta jest skierowana do tych osób, które
    są uczestnikami programu Profit i NIE mają konta w mBanku...

    A dla innych klientów - być może już w grudniu, a być może
    dopiero w styczniu...

    Pozdrowienia,

  • 7. Data: 2006-11-27 23:50:23
    Od: w...@o...pl (Bankier)

    Quental

> [...]
    > są uczestnikami programu Profit i NIE mają konta w mBanku...

    > A dla innych klientów - być może już w grudniu, a być może

    Ciekawa polityka...

    Pozyskiwanie nowego klienta przede wszystkim... cóż starego i tak sie
    oskubie, to tylko kwestia czasu ;-)

    --
    Wyslano z serwisu -> http://kredycik.pl - kredyty mieszkaniowe,
    hipoteczne, konta bankowe

  • 8. Data: 2006-11-28 13:06:30
    Od: Piotrek Miller <p...@p...onet.pl>

    On Sun, 26 Nov 2006 22:22:57 +0100, Michał 'Amra' Macierzyński
    <m...@p...pl> wrote:

    >Nie oni, a Orange :) Ida jak swieze buleczki ponoc.

    Ciekawe co zrobią teraz, po tym jak mBank ogłosił, że będzie
    wirtualnym operatorem. A współpracować ma nie z Orange a z Plusem. No
    cóż coraz ciekawiej się robi "na rynku".