  • 1. Data: 2006-11-25 15:05:36
    Temat: BPH prowizja
    Od: "andy" <andyro @ poczta. onet. pl>

    W rozmowie z konsultantem na moje pytanie, jaka jest prowizja?, spytal czy
    jestem ich klientem ?, tak jestem odpowiedziałem, no to 1%, dzis w ofercie
    czytam ze na kredyt hipoteczny jest w BPH 0,5%. Moje pytanko, kto bierze tą
    prowije ?- konsultant /doradca/ czy Bank /zarząd itp./ Skąd wynikaja takie
    różnice ? to jest różnica 100%.

  • 2. Data: 2006-11-25 19:57:52
    Temat: Re: BPH prowizja
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

> [...]
    >prowije ?- konsultant /doradca/ czy Bank /zarząd itp./ Skąd wynikaja takie

    Zgodnie z TOiP minimum wynosi 0,5% maksimum 3,5% - od "negocjacji" zalezy
    którą granicę oiągnie ostateczna wartość. Przy czym żeby uzyskać całkowite
    minimum trzeba spełnić jeszcze dodatkowe kryteria. A te dodatkowe kryteria
    sa znane doradcy. Czasami klient nawet je spełniający ich nie otrzyma.

    Darek

  • 3. Data: 2006-11-25 21:10:19
    Od: "*piotr'ek*" <piotr*eknusun@gazetaskasuj.pl>

    > Moje pytanko, kto bierze tą
    > prowije ?- konsultant /doradca/ czy Bank /zarząd itp./ Skąd wynikaja takie
    > różnice ? to jest różnica 100%.

    Konsultant/doradca klika w komputerzu i widzi ile %. Skargi należy kierować
    do krawaciarzy w centrali.

    *

  • 4. Data: 2006-11-27 07:06:17
    Od: "Miroo" <m...@R...o2.pl>

    Użytkownik "andy" <andyro @ poczta. onet. pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >prowije ?- konsultant /doradca/ czy Bank /zarząd itp./ Skąd wynikaja takie

    Nie widziałem oferty, ale może tam było "od 0,5%"?
    Czyli np tylko dla tych co biorą 500 tyś i więcej
    kredytu.

    Miroo (http://miroo.ovh.org)

  • 5. Data: 2006-11-27 07:16:42
    Od: "gg" <d...@d...d.>

> [...]
    >czy jestem ich klientem ?, tak jestem odpowiedziałem, no to 1%, dzis w
    >ofercie czytam ze na kredyt hipoteczny jest w BPH 0,5%. Moje pytanko, kto

    Wynika z tego że jak jestes ich klientem to nie musza sie juz starac i
    masz wyzsza prowizje
    Normalka

    --
    pozdr
    P.

  • 6. Data: 2006-11-27 08:05:25
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2006-11-27 08:16, gg stwierdził, że:
    > Wynika z tego że jak jestes ich klientem to nie musza sie juz starac i
    > masz wyzsza prowizje

    Wynika z tego, że nie przeczytałeś TOiP, normalka.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 7. Data: 2006-11-29 12:04:58
    Od: "gg" <d...@d...d.>

    Użytkownik "Marcin Nowakowski" <m...@...sygnaturce.pl> napisał w
    wiadomości news:eke68a$4qu$1@news.dialog.net.pl...
    > Wynika z tego, że nie przeczytałeś TOiP, normalka.

    A po cholerę mam czytac ich TOiP? ja nie jestem klientem bph. A to co
    napisałem to norma w biznesie... nałapać klientów na siakiś lep (promocja)
    a potem ich dymać do czasu aż zwieją do konkurencji.

    --
    pozdrawiam
    P.

  • 8. Data: 2006-11-29 19:11:30
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2006-11-29 13:04, gg stwierdził, że:

    > A po cholerę mam czytac ich TOiP?

    To po cholerę zabierasz głos w dyskusji, o której nie masz pojęcia?

    > ja nie jestem klientem bph. A to co
    > napisałem to norma w biznesie... nałapać klientów na siakiś lep
    > (promocja) a potem ich dymać do czasu aż zwieją do konkurencji.

    No widzisz, nie przeczytałeś TOiP i piszesz bzdury, nie mające nic
    wspólnego z treścią wątku.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl