  • 91. Data: 2003-08-21 13:11:48
    Temat: Re: poniżej 50zł kart? nie przyjmujemy ...
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Wed, 20 Aug 2003 22:16:36 +0200, w <8...@d...pingwin.waw.pl>,
    w...@p...waw.pl (Wojtek Pięcek) napisał(-a):

    > Wreszcie ustaliliśmy że największym problemem sklepów są klienci.

    Napisałem wyraźnie, jacy klienci...

    > Brawo za logikę.

    ... ale przecież ponad połowa Polaków nie czyta ze zrozumieniem.

  • 92. Data: 2003-08-21 13:12:37
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    begin --> Wed, 20 Aug 2003 22:17:13 +0200, w <bi0l3k$fc7$1@inews.gazeta.pl>,
    "Glenn" <g...@g...pl> napisał(-a):

    > ROTFL - kierowniczka Społem za czasów prl, by się tego zdania nie
    > powstydziła :-)))

    ROTFL. Jak już napisałem, ponad połowa Polaków... ;>

  • 93. Data: 2003-08-21 13:13:30
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Wed, 20 Aug 2003 22:34:29 +0200, w <bi0m40$jr8$1@inews.gazeta.pl>, "Glenn"
    <g...@g...pl> napisał(-a):

    > Mam propozycję dla właściciela tego sklepu, co to napisał sobie, że od 50
    > PLN :-)))) - powinien jeszcze powiesić sobie "maksymę" Radka - "POS nie
    > problem, problem to klienci" ;-)))

    Mysłę, że jakby napisał nawet "drobnica won!", to i tak niektórzy by nie
    zrozumieli :DDD.

  • 94. Data: 2003-08-21 13:18:37
    Temat: Re: poniżej 50zł kartą nie przyjmujemy ...
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Wed, 20 Aug 2003 22:48:33 +0200, w <8...@d...pingwin.waw.pl>,
    w...@p...waw.pl (Wojtek Pięcek) napisał(-a):

    > No to niech odda posa i nie narzeka. Widzisz problem?

    To jest _jego_ sprawa co z POS-em zrobi. Mnie to zupełnie nie obchodzi. Jak
    chcesz mu dyktować warunki, to wstąp do rządu. Tam pełno takich, będziesz czuł
    się jak w domu :).

    > Powtarzam - widze marudzenie jakie to te karty zle. Nie chce, niech odda,
    > nie musi. Sa mądrzejsi od niego, oni nie narzekają.

    jw.

    > Jego i mu - które do kogo się odnosi?

    W obu przypadkach dotyczy sklepu.

    > Ależ proszę, z dumą choć do sklepu gdzie akceptują karty, wyciągaj swoją,
    > potem chowaj bo tutaj >50zł i płać gotówką. Z dumą.

    To też nie twoja sprawa gdzie będę chodził (do takiego raczej chodzić nie
    będę). Jeśli _tobie_ nie podoba się taki sklep, to do niego nie chodź, ale nie
    _nakazuj_ mu odsługiwania ciebie. Zrozum prawo tego sklepu do "mania cię w
    dupie".

    > Normalnie expierd.

    Kiedyś wyrośniesz ze swojego dziecinnego socjalistystycznego podejścia, to może
    zrozumiesz to. Chociaż wątpię :).

  • 95. Data: 2003-08-22 11:04:54
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 20 Aug 2003, Wojtek Pięcek wrote:

> [...]
    >+ > POS nie problem, problem to klienci.
    >+
    >+ Wreszcie ustaliliśmy że największym problemem sklepów są klienci.

    ...niektórzy. Ale tak jest we wszystkich działaniach gospodarczych:
    jest taka grupa klientów których obsługa staje się nieopłacalna :),
    a z niektórymi dla odmiany dogadać się nie można.

    >+ Brawo za logikę.

    :)

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 96. Data: 2003-08-22 11:11:08
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Pięcek)

    Fri, 22 Aug 2003 13:04:54 +0200, Gotfryd Smolik pisze:

    > ...niektórzy. Ale tak jest we wszystkich działaniach gospodarczych:
    > jest taka grupa klientów których obsługa staje się nieopłacalna :),
    > a z niektórymi dla odmiany dogadać się nie można.

    To ja, ze mną się nie dogadasz. Wielki Pan Sprzedawca mi mówi że od 50zł a
    ja zostawię towar i sobie pójdę. I więcej nie wrócę. Chyba że zacznie
    myśleć, że traci klienta i zdejmie kartkę.

    Dla jasności - jeśli człowiek nie ma posa, to czasem tam kupię, bo jeszcze
    nie wiem że może być durny i ograniczać wolność kupującym.

    --
    Wojtek

    Fingerprint: B0EA 20D7 20B6 24E7 DFFE 0D92 710B EC75 46F2 0982
    PGP Public Key available at http://www.keyserver.com
    or as http://www.pingwin.waw.pl/~woju/public_key.pgp

  • 97. Data: 2003-08-22 11:26:30
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Fri, 22 Aug 2003 13:11:08 +0200, w <8...@d...pingwin.waw.pl>,
> [...]

    > ja zostawię towar i sobie pójdę. I więcej nie wrócę. Chyba że zacznie
    > myśleć, że traci klienta i zdejmie kartkę.

    To _jego_problem i jego sprawa. Rozumiem, że nie potrafisz przyjąć do
    wiadomości, że on absolutnie w tym zakresie nic nie musi. ;>

    > Dla jasności - jeśli człowiek nie ma posa, to czasem tam kupię, bo jeszcze
    > nie wiem że może być durny i ograniczać wolność kupującym.

    Czyli jednak nie możesz się pogodzić, że jakiś sprzedawca może mieć Ciebie
    gdzieś. Smutne ;).

  • 98. Data: 2003-08-25 18:41:10
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Radosław Popławski <r...@a...net.pl> wrote:

    > Samochód kartą? Taki duży? ;)

    Tak. 4.75 długi, 2.20 szeroki.

    --
    ___________ (R)

  • 99. Data: 2003-10-22 10:34:37
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Mon, 25 Aug 2003 18:41:10 +0000 (UTC), Adam Płaszczyca napisał(a):

    > Tak. 4.75 długi, 2.20 szeroki.

    Rozmiary w calach? Duży ten resorak... No chyba że to cm :)

    Jak już tak chcesz coś udowodnić to mógłbyś podać trochę szczegółów.
    Jaka karta, jaki dealer - bo nie wierzę żeby dealer był aż takim frajerem
    żeby 4% ceny auta wyrzucić w błoto...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki
    j...@c...pl

  • 100. Data: 2003-10-22 13:07:14
    Od: "MarcinP" <b...@p...onet.pl>

    > Jak już tak chcesz coś udowodnić to mógłbyś podać trochę szczegółów.
    > Jaka karta, jaki dealer - bo nie wierzę żeby dealer był aż takim frajerem
    > żeby 4% ceny auta wyrzucić w błoto...

    Czasami tak bywa. Znam taki przypadek. Czesc ceny auta
    (w tym konkretnym przypadku 60000 zl) klient
    zaplacil karta.
    Diler sprzedajac auto wyszedl na zero.
    Odbije sobie na serwisie.

    pozdr.