  • 1. Data: 2003-08-14 10:22:21
    Temat: Kredyt
    Od: "ppp" <e...@p...onet.pl>

    Zwracam sie z prosba o udzielenie informacji dotyczacej korzystnej oferty
    kredytu hipotecznego na remont domu..Prosze owskazanie banku lub wiarygodnej
    instytucji kredytowej. z powazaniem

  • 2. Data: 2003-08-14 10:36:34
    Temat: Re: Kredyt
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    ppp wrote:
    > Zwracam sie z prosba o udzielenie informacji dotyczacej korzystnej
    > oferty kredytu hipotecznego na remont domu..Prosze owskazanie banku
    > lub wiarygodnej instytucji kredytowej. z powazaniem

    A jaka suma?
    Zobacz Kredyt Bank, PKO BP, MultiBank(*)
    *Tensorku - nie ginewaj sie, ale to nie moja wina, ze to jest produkt bardzo
    popularny, nawet nie wiem czy nie bardziej niz kredyty w KB. (trzeba
    poczekac na wyniki)

  • 3. Data: 2003-08-14 13:45:48
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    ppp wrote:
    > Zwracam sie z prosba o udzielenie informacji dotyczacej korzystnej
    > oferty kredytu hipotecznego na remont domu..

    Zobacz w archiwum grupy
    http://www.google.pl/groups?as_q=kredyt%20hipoteczny
    &as_oq=mieszkaniowy%20zakup%20domu&ie=UTF-8&oe=UTF-8
    &as_ugroup=pl.biznes.banki&lr=&as_scoring=d&hl=pl

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl