    From: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: poniżej 50zł kartą nie przyjmujemy ...
    Date: Thu, 21 Aug 2003 15:18:37 +0200
    <8...@d...pingwin.waw.pl>

    Wed, 20 Aug 2003 22:48:33 +0200, w <8...@d...pingwin.waw.pl>,
    w...@p...waw.pl (Wojtek Pięcek) napisał(-a):

    > No to niech odda posa i nie narzeka. Widzisz problem?

    To jest _jego_ sprawa co z POS-em zrobi. Mnie to zupełnie nie obchodzi. Jak
    chcesz mu dyktować warunki, to wstąp do rządu. Tam pełno takich, będziesz czuł
    się jak w domu :).

    > Powtarzam - widze marudzenie jakie to te karty zle. Nie chce, niech odda,
    > nie musi. Sa mądrzejsi od niego, oni nie narzekają.

    jw.

    > Jego i mu - które do kogo się odnosi?

    W obu przypadkach dotyczy sklepu.

    > Ależ proszę, z dumą choć do sklepu gdzie akceptują karty, wyciągaj swoją,
    > potem chowaj bo tutaj >50zł i płać gotówką. Z dumą.

    To też nie twoja sprawa gdzie będę chodził (do takiego raczej chodzić nie
    będę). Jeśli _tobie_ nie podoba się taki sklep, to do niego nie chodź, ale nie
    _nakazuj_ mu odsługiwania ciebie. Zrozum prawo tego sklepu do "mania cię w
    dupie".

    > Normalnie expierd.

    Kiedyś wyrośniesz ze swojego dziecinnego socjalistystycznego podejścia, to może
    zrozumiesz to. Chociaż wątpię :).