  • 81. Data: 2003-08-20 20:34:29
    Temat: Re: poniżej 50zł kart? nie przyjmujemy ...
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Laik wrote:

    > oraz Anioł, gospodarz domu Alternatywy 4.

    Mam propozycję dla właściciela tego sklepu, co to napisał sobie, że od 50
    PLN :-)))) - powinien jeszcze powiesić sobie "maksymę" Radka - "POS nie
    problem, problem to klienci" ;-)))

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 82. Data: 2003-08-20 20:45:04
    Temat: Re: poniżej 50zł kartą nie przyjmujemy ...
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Radosław Popławski <r...@a...net.pl> wrote:

    > Pójdziesz to się przekonasz.

    Wiesz, ja kupiłem....

    --
    ___________ (R)

  • 83. Data: 2003-08-20 20:45:58
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Radosław Popławski <r...@a...net.pl> wrote:

    > To nie nasz sprawa czy ma oddać posa czy nie.
    > On chce obsługiwac klientów z kartami. Ale tylko tych poważnych =d.

    To sprawa umowy między CA, a sklepem. I jak na razie takie 'od 50zł' to
    naruszenie umowy.

    --
    ___________ (R)

  • 84. Data: 2003-08-20 20:48:33
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Pięcek)

    Wed, 20 Aug 2003 21:58:12 +0200, Radosław Popławski pisze:

    > Po co osiedlowy sklepik ma powoływać centra i wydawać karty.

    No to niech odda posa i nie narzeka. Widzisz problem?

    > Nie, Ty im tylko zabraniasz olewania "drobnicy" :).

    Powtarzam - widze marudzenie jakie to te karty zle. Nie chce, niech odda,
    nie musi. Sa mądrzejsi od niego, oni nie narzekają.

    > Jego umowa zabrania mu zawierania innych umów o dobrowolnej treści.

    Jego i mu - które do kogo się odnosi?

    > Na szczęście żyjemy w socjaliźmie, więc w sumie sklep musi obsługiwać
    > "drobnicę". Na szczęścia zdarzają się chlubne wyjątki :).

    Ależ proszę, z dumą choć do sklepu gdzie akceptują karty, wyciągaj swoją,
    potem chowaj bo tutaj >50zł i płać gotówką. Z dumą.

    Normalnie expierd.

    --
    Wojtek

    Fingerprint: B0EA 20D7 20B6 24E7 DFFE 0D92 710B EC75 46F2 0982
    PGP Public Key available at http://www.keyserver.com
    or as http://www.pingwin.waw.pl/~woju/public_key.pgp

  • 85. Data: 2003-08-20 21:55:16
    Od: "zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl>

    Wojtek Pięcek napisal/a:

    > No to niech odda posa i nie narzeka. Widzisz problem?

    hehe myślałem, że temat zamrze, jak W.Frabiński wykazał, że nie masz racji
    materialnie a co najwyżej narzekaniem próbujesz przekonać wszystkich do
    racji "moralnych".
    No chyba że WF nie ma racji:

    <cyt za WF>
    Fakty sa takie, ze sklep może sobie taka granice ustalic, ale musi być o
    tym wyrazna informacja. O ile dobrze pamietam to w tej sprawie
    wypowiadala się m.in. rzeczniczka Polcardu.
    </cyt>

    Jeżeli to powyższe to prawda, to ten wątek to zwykłe bicie piany, bo:
    - sklepikarz postępuje zgodnie z prawem
    - umowa pomiędzy nim a Polcardem jest ich wewnętrzną sprawą, a klient
    zawiera umowę kupna bułeczek ze sklepikarzem a nie z kimś innym

    Poza tym jeszcze Twoja mantra nt. oddawania POSa - gość se zainstalował, i
    spowodowało to zwiększenie dostępnych opcji a nie żadne ograniczenie -
    wcześniej przyjmował gotówkę w zakresie 0..nieskończoności, dzisiaj: 1)
    gotówkę 0-niesk 2) karty 50..niesk więc gdzie tu masz problem?
    To tak jakby gość sprzedawał bułki, a pewnego dnia wpadł na pomysł, że
    będzie sprzedawał też połówki bułek - a Ty byś krzyczał na niego "jak nie
    chcesz sprzedawać też ćwiartek bułek, to nie sprzedawaj też połówek, bo ja
    mam ochotę na ćwiartkę" :))

    Pozdrawiam
    Zbiggy

  • 86. Data: 2003-08-20 22:46:08
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    Radosław Popławski <r...@a...net.pl> writes:

    > To idź kup samochód kartą :). Przykład skrajny, ale przykład.

    Przyklad, ktory nie ma w ogole zadnego zwiazku ze sprawa.

    Dodatkowo
    1) transakcja na taka sume nie przejdzie zapewne przez terminal, a jak
    wiesz nie wolno dzielic transakcji na czesci (choc to raczej dotyczy
    omijania autoryzacji).
    2) nie mam zadnej karty, ktora moglbym jednorazowo wydac taka kwote.
    Ale nawet zakladajac, ze mialbym np. jakas VE bez limitu z pewnoscia
    wolalbym rabat przy platnosci przelewem.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 87. Data: 2003-08-20 22:50:41
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    w...@p...waw.pl (Wojtek Pięcek) writes:

    > Niech _odda_ posa. <cytata> Prościej już nie mogę </>

    Tyle ze mu sie pewnie nie oplaca go oddawac :-)

    > I niech nie narzeka.

    I pewnie mu sie nie oplaca przestawac narzekac...
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 88. Data: 2003-08-21 06:21:59
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Pięcek)

    Wed, 20 Aug 2003 23:55:16 +0200, "zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl> pisze:

    > hehe myślałem, że temat zamrze, jak W.Frabiński wykazał, że nie masz racji
    > materialnie a co najwyżej narzekaniem próbujesz przekonać wszystkich do
    > racji "moralnych".

    Chodzi mi o _narzekanie_ jakie posy niedobre. I to nawet powyżej tych 50zł.

    A jeśli chodzi o korespondencję z Renatą Gawkowską to nie chwaląc się sam z
    nią na ten temat dyskutowałem, nie musisz mi przypominać mojej własnej
    korespondencji - bo nie o _ten_ problem w tej chwili chodzi.

  • 89. Data: 2003-08-21 07:55:00
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@N...gazeta.pl>

    Karol <a...@b...poczta.onet.pl> napisał(a):

    > "do Torunia (*) będę jeździł" :-))

    I niech obsługuje tylko klientów w krawatach "...bo klient w krawacie jest
    mniej awanturujący się..." :^)))

    Miłego dnia
    Tomek

  • 90. Data: 2003-08-21 13:06:22