  • 1. Data: 2003-08-14 15:43:48
    Temat: Raz jeszcze zapytam, ktory bank ...
    Od: "Szukam.Siebie" <n...@s...com>

    witam raz jeszcze,

    ktory z polskich bankow najlepiej nadawalby sie do przyjmowania
    przelewow w jak najszybszym czasie. chodzi mi o to zeby a maksymalnie
    krotkim czasie miec zaksiegowania wplate (przelew) z zachodnich bankow/

    R,
    --

    : (SzukamSiebie) - Szukam nie mogac znalesc. Email: studio(at)post.pl :

    : Yahoo Messenger ID: TwojeStudio | GG: 328.28.00 :
    : IAX phone number: 1(700) 616-56-51 | Voice on net: msnbc.com
    : Jabber: T...@j...org.uk |

  • 2. Data: 2003-08-15 06:30:25
    Temat: Re: Raz jeszcze zapytam, ktory bank ...
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    In article <3...@n...home.net.pl>, Szukam.Siebie wrote:

    > ktory z polskich bankow najlepiej nadawalby sie do przyjmowania
    > przelewow w jak najszybszym czasie. chodzi mi o to zeby a maksymalnie
    > krotkim czasie miec zaksiegowania wplate (przelew) z zachodnich bankow/

    U korespondenta tego banku zagranicznego z ktorego przelewy chcesz
    przyjmowac. Tworze strone z listami korespondentow bankow, prosze
    uzbroic sie w cierpliwosc.

    Nie wiem czy tez interesuja Cie koszty, bo w jednych bankach przelewy
    przychodzace z zagranicy sa bezplatne, a w innych platne, w niektorych
    nawet minimum 30 zl od sztuki.

    Okresl zbior bankow z ktorych bedziesz przyjmowal przelewy.

    A generalnie polecam Multibank i Millenium - sa to jedyne polskie
    banki gdzie jednoczesnie przelewy przychodzace z zagranicy na konto
    walutowe sa bezplatne i mozna konto walutowe w pelni obslugiwac przez
    Internet. Z tym ze Multibank ma duzo wieksza ilosc korespondentow.

    --
    Miernik ________________________ jabberid:m...@h...pl
    __ ICQ: 4004001 ___/__ tel: +48608233394 __/ mailto:m...@c...pl

  • 3. Data: 2003-08-19 04:20:51
    Od: "Szukam.Siebie" <n...@s...com>

    Miernik wrote:

    [...]

    co do Multi to raczej z tego co sie dowiedzialem to np. kierunek wschod
    bezposrednio nie ma jakiegos korepondenta
    kierunek zachod w wiekszosci bankow rowniez musi posilkowac sie
    posredniakami.

    Ale masz racje incomming payment is free.

    R,