  • 1. Data: 2008-02-15 18:47:06
    Temat: Re: polbank, kiepski bank :/
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    zlotowinfo napisał(a):
    > trza się chyba przyzwyczaić

    Trza chyba zamknac konto w Polbanku. Co tam niby jest takie fajne obecnie ?

    --
    Mithos

  • 2. Data: 2008-02-15 18:51:30
    Temat: polbank, kiepski bank :/
    Od: "zlotowinfo" <u...@o...pl>

    1. nie można usunąć odbiorcy przelewu, zastanawiałem się jak mi będzie
    najwygodniej
    i teraz mam te same konta po 2-3 razy takie same
    2. w adresach nie można użyć: "/"
    3. wpisanie nie akceptowanego znaku w nazwie beneficjenta
    powoduje, że wpisujemy wszystko od początku
    4. kombinowanie z certyfikatami
    5. wklejenie numeru konta ze spacjami obcina numer konta
    6. Nazwa beneficjenta jest stosunkowo krótka

    trza się chyba przyzwyczaić

    do tej pory używałem 3 banków:
    a) najłatwiejszy w obsłudze to mbank, bezpłatne: prowadzenie, karta
    płatne: przelewy na zewnątrz (50gr)
    hasła smsowe lub jednorazowe
    b) lukas, bezpłatne: prowadzenie, karta, przelewy na zewnątrz
    wady: odbiorców można zdefiniować tylko w siedzibie banku
    c) bgż, bezpłatne: prowadznie, przelewy na zewnątrz
    płatne: karta (chyba 3zł)

  • 3. Data: 2008-02-15 19:09:23
    Od: "zlotowinfo" <u...@o...pl>

    > Trza chyba zamknac konto w Polbanku. Co tam niby jest takie fajne obecnie
    > ?

    wysoki procent i karta nieoficjalnie umożliwiająca płatnosci internetowe

  • 4. Data: 2008-02-15 19:24:23
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    zlotowinfo napisał(a):
    > wysoki procent i karta nieoficjalnie umożliwiająca płatnosci internetowe

    Wyzszy procent ma Eurobank. A karta, ktora mozna placic online to
    obecnie chyba nie jest nic nadzwyczajnego.

    --
    Mithos

  • 5. Data: 2008-02-15 19:41:35
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:fp4o13$qhr$1@inews.gazeta.pl, *zlotowinfo* wrote:
    > Użytkownik "Mithos" <f...@a...pl> napisał w wiadomości

    > wysoki procent i karta nieoficjalnie umożliwiająca płatnosci
    > internetowe

    masz nieaktualne info:
    - przelewy w mbanku sa za friko
    - wyzszy procent za ROR daje eurobank (5,5%) przy prostych do spelnieniach
    warunkach darmowosci konta (tylko 95gr karta VE)

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 6. Data: 2008-02-15 19:46:10
    Od: "pele" <a...@a...sd>

    > Wyzszy procent ma Eurobank. A karta, ktora mozna placic online to
    > obecnie chyba nie jest nic nadzwyczajnego.

    o cale 0,05 :) ale karta polbanku ma najlepszy przelicznik walutowy :)
    i daja 2 karty za 0zl

  • 7. Data: 2008-02-15 19:47:02
    Od: "pele" <a...@a...sd>

    > - wyzszy procent za ROR daje eurobank (5,5%) przy prostych do spelnieniach
    > warunkach darmowosci konta (tylko 95gr karta VE)

    5,5% to tyle co polbank :)

  • 8. Data: 2008-02-15 19:47:22
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:fp4q5r$5kp$1@inews.gazeta.pl, *pele* wrote:

    > 5,5% to tyle co polbank :)

    Zezarlem jedna "5". Oni maja 5,55%. Wiec wiecej :)

  • 9. Data: 2008-02-15 19:51:13
    Od: "pele" <a...@a...sd>

    > Zezarlem jedna "5". Oni maja 5,55%. Wiec wiecej :)

    0,05% to pewnie tyle zysku ze braknie na oplate za karte :)

  • 10. Data: 2008-02-15 22:17:27
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    wiadomościnews:fp4n5l$fnq$2@news.onet.pl...> zlotowinfo napisał(a):

    > wysoki procent i karta nieoficjalnie umożliwiająca płatnosci internetowe

    Caly czas sie zastanawiam, co bedzie z tym "nieoficjalnie" jesli
    pojawi sie jakis problem z platnoscia internetowa?
    Zignoruja reklamacje?