  • 11. Data: 2008-02-16 07:12:18
    Temat: Re: polbank, kiepski bank :/
    Od: "zlotowinfo" <u...@o...pl>

    Użytkownik "darnok" <d...@a...spam.ch> napisał w
    wiadomości news:fp4pvv$8f$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > masz nieaktualne info:
    > - przelewy w mbanku sa za friko
    to mnie rozwaliłeś, codziennie korzystam z mbanku a tu taka niespodzianka
    jak się dowiedziałem darmowe przelewy zewnętrzne są od 11.02.2008
    a 14.02.2008 założyłem konto w polbanku by mieć darmowe przelewy

  • 12. Data: 2008-02-16 07:49:45
    Od: RW <n...@l...spamu.pl>

    pele pisze:
    > 0,05% to pewnie tyle zysku ze braknie na oplate za karte :)
    musiałbyś mieć średniomiesięcznie na koncie minimum 22800 zł...

  • 13. Data: 2008-02-16 10:47:25
    Od: "zlotowinfo" <u...@o...pl>

    Użytkownik "darnok" <d...@a...spam.ch> napisał w
    wiadomości news:fp4pvv$8f$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > masz nieaktualne info:
    > - przelewy w mbanku sa za friko
    mam mieszane uczucia co do polbanku z powyższego powodu
    teraz oferty porównywalne, ale mbank 5,05, polbank 5,50
    zabawy/czas na przelewanie pomiędzy bankami

  • 14. Data: 2008-02-16 14:15:48
    Od: Caldrith <k...@i...pEEl>

    tata, a darnok <d...@a...spam.ch>
    powiedzial/a:

    > - wyzszy procent za ROR daje eurobank (5,5%) przy prostych do spelnieniach
    > warunkach darmowosci konta (tylko 95gr karta VE)

    a jak jest w eurobanku z dostepnoscia przez www? przystepny interfejs?
    nie ma problemow z dzialaniem?

    --
    (~0-0~) /Caldrith! ~|~ 1045924 |

  • 15. Data: 2008-02-16 14:16:54
    Od: Caldrith <k...@i...pEEl>

    tata, a Caldrith <k...@i...pEEl> powiedzial/a:

    > a jak jest w eurobanku z dostepnoscia przez www? przystepny interfejs?
    > nie ma problemow z dzialaniem?

    echhh, nie zauwazylem, ze o tym traktuje watek powyzej... :]

    --