  • 1. Data: 2002-04-04 14:22:24
    Temat: Re: pierwsze konto bankowe
    Od: "Wanias" <w...@t...USUN_BO_SPAMUJApl>

    > Natomiast mam bardzo kiepskie pojęcie o systemie płacenia kartami
    > wirtualnie, w sklepach internetowych.
    > Nie rozumiem, jaką mam gwarancję, że ktoś nie nadużyje mojego konta,
    znając
    > jego numer. Jak się przed tym można zabezpieczać?

    Najtaniej chyba wychodzi Inteligo, bo jego kartą Visa Electron możesz płacić
    w necie.
    Poczytaj www.inteligo.pl

    > A żeby, jak radzisz, posiadać dwa konta, to trzeba mieć najpierw trochę
    więcej
    > pieniędzy...

    Nie trzeba ;) U mnie tandem Lukas+mBank chodził wiele miesięcy przy stanie
    kont ok. 2zł.

    Pozdr.
    Wanias

  • 2. Data: 2002-04-05 10:35:13
    Temat: pierwsze konto bankowe
    Od: Justyna Biała <n...@s...pl>

    Witam.
    Chcę założyć sobie konto bankowe.
    Wiem, że tradycyjne RORy wymagają stałych miesięcznych wpływów na konto, a to
    mi nie odpowiada.
    Co innego, a przede wszystkim w jakim banku moglibyście mi polecić?
    Słyszałam dobre opinie o Citi Banku, ale w moim mieście, w Białymstoku zdaje się
    nie ma jeszcze jego oddziału.
    Z kolei PKO SA jest bardzo popularny, ma szeroka ofertę różnych rodzajów kont i
    wiele bankomatów w mieście, co jest jakąś jego zaletą.
    Bardzo mnie kusi załozyć konto wirtualne, ale także nie wiem, gdzie jeśli już.
    Co mi możecie poradzić?

    Pozdrawiam

    nell (Justyna Biała)

    --
    eounicorn - Escape of the Unicorn
    Free 2D flying shooter game -- http://eounicorn.sourceforge.net

  • 3. Data: 2002-04-05 11:36:53
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Justyna Biała
    > Wiem, że tradycyjne RORy wymagają stałych miesięcznych wpływów na konto,

    To nie jest juz takie niezbedne - np w Inteligo nic nie deklarujesz, ale w
    e-pakiecie Fortisa 300 zl/mies. W PKO BP SA zostalo to w szczatkowej
    formie - mozesz zadeklarowac 100 zl raz na rok (osobno kwota, osobno
    czestotliwosc)

    > Słyszałam dobre opinie o Citi Banku, ale w moim mieście, w Białymstoku
    zdaje się
    > nie ma jeszcze jego oddziału.

    masz szczescie ze nie ma - swoja droga, gdzie takie sluchy mozna uslyszec,
    bo chyba nie na liscie pl.biznes.banki ;-)))

    > Z kolei PKO SA jest bardzo popularny,

    najczesciej jak sa dyskusje o prowizjach ;-))

    > Bardzo mnie kusi załozyć konto wirtualne, ale także nie wiem, gdzie jeśli
    już.
    > nell (Justyna Biała)

    zerknij na www.ebanki.pl
    http://banki.top10.com.pl/
    *** blad ***

  • 4. Data: 2002-04-05 11:43:53
    Od: "RURB" <r...@s...cz>

    Użytkownik "Justyna Biała" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wiele bankomatów w mieście, co jest jakąś jego zaletą.
    > Bardzo mnie kusi załozyć konto wirtualne, ale także nie wiem, gdzie jeśli

    Nie piszesz po co Ci to konto jest potrzebne, z tego co czytam to chyba
    chcesz poszpanować. W Białymstoku taki wirtualny bank to może być coś
    seksownego ;)
    Robert

  • 5. Data: 2002-04-05 12:04:54
    Od: Artur Fortuna <f...@p...pole.reply-to.pl>

    Justyna Biała napisał(a):
    > Słyszałam dobre opinie o Citi Banku, ale w moim mieście, w Białymstoku zdaje się
    > nie ma jeszcze jego oddziału.

    Przyznam, że aż dotąd nie znałem nikogo kto dobrze mówiłby o tym banku.

    > Z kolei PKO SA jest bardzo popularny, ma szeroka ofertę różnych rodzajów kont i
    > wiele bankomatów w mieście, co jest jakąś jego zaletą.

    To dobry wybór, ale tylko oddział internetowy (TelePekao24), bo inaczej
    ugrzęźniesz w kolejkach. A tak masz wszelkie prawa zwykłego klienta plus obsługę
    przez Internet.

    > Bardzo mnie kusi załozyć konto wirtualne, ale także nie wiem, gdzie jeśli już.
    > Co mi możecie poradzić?

    Wizytę na stronie
    http://www.ebanki.pl
    We wtorkowej Wyborczej było dośc obszerne zestawienie banków (raport tak
    na 8 stron). Możesz poszukać w ich portalu (http://www.gazeta.pl).

    Jeśli chcesz "czysto" wirtualny bank to zdecydowanie polecam mBank
    (zero prowizji, wysokie odsetki). Chociaż trzeba przyznać, że dobrze jest
    mieć poza nim konto w jakimś "fizycznym" banku.

    --
    Artur Fortuna

  • 6. Data: 2002-04-05 13:10:53
    Od: "Piotr Filipkowski" <p...@i...pl>

    > Słyszałam dobre opinie o Citi Banku, ale w moim mieście, w Białymstoku
    zdaje się
    > nie ma jeszcze jego oddziału.

    Jest i to nie jeden. Ale przy braku miesięcznych stałych wpływów nie masz co
    nawet tam zaglądać.

    Pozdr.
    Piotrek

  • 7. Data: 2002-04-05 13:24:19
    Od: Justyna Biała <n...@s...pl>

    On Fri, 5 Apr 2002 13:36:53 +0200, blad <b...@W...pl> wrote:
    > Użytkownik "Justyna Biała
    > gdzie takie sluchy mozna uslyszec,
    > bo chyba nie na liscie pl.biznes.banki ;-)))

    Szczerze powiedziawszy to tutaj też ktoś go chwalił.
    A co złego jest w tym banku?

    > zerknij na www.ebanki.pl
    > http://banki.top10.com.pl/

    Dzięki.
    A tak przy okazji, to czy kolejność w tej tabeli na http://banki.top10.com.pl/
    jest znacząca jakoś?

    pozdrawiam

    nell

  • 8. Data: 2002-04-05 13:28:04
    Od: Justyna Biała <n...@s...pl>

    On Fri, 5 Apr 2002 13:43:53 +0200, RURB <r...@s...cz> wrote:
    > Nie piszesz po co Ci to konto jest potrzebne, z tego co czytam to chyba
    > chcesz poszpanować. W Białymstoku taki wirtualny bank to może być coś
    > seksownego ;)

    Hehe, sądzisz, że Białystok to aż taka dziuira?
    Nie, akurat w taki sposób atrakcyjności nie muszę sobie przysparzać.
    Konto mi jest potrzebne do rozliczeń z moimi pracodawcami.
    Ale nie mam stałej pracy, więc na ROR w klasycznym wydaniu nie mogę sobie
    pozwolić. Poza tym kusza mnei zakupy online, a często tam jest potrzebna
    odpowiednia karta.
    No i nie lubię stac w kolejkach.
    Więc może mBank, czy jest jakis lepszy wirtualny bank w okolicy :)?

    pozdrawiam

    nell

    ps. swoją drogą, może to naprawdę ma coś w sobie seksownego...? ;-)

  • 9. Data: 2002-04-05 13:42:13
    Od: Justyna Biała <n...@s...pl>

    On Fri, 5 Apr 2002 12:04:54 +0000 (UTC), Artur Fortuna
    <f...@p...pole.reply-to.pl> wrote:
    > To dobry wybór, ale tylko oddział internetowy (TelePekao24), bo inaczej
    > ugrzęźniesz w kolejkach. A tak masz wszelkie prawa zwykłego klienta plus
    > obsługę przez Internet.

    To brzmi nieźle, tylko ten bank tak jakoś odstrasza swoja popularnością na
    masowości chyba bazującą.
    Mam wrażenie, że oni już nie muszą się starać o klienta.

    > Jeśli chcesz "czysto" wirtualny bank to zdecydowanie polecam mBank
    > (zero prowizji, wysokie odsetki). Chociaż trzeba przyznać, że dobrze jest
    > mieć poza nim konto w jakimś "fizycznym" banku.

    Nie jest to najważniejsze, czy będize wirtualny, ale jak już posałam, to trochę
    mnie to kusi. Natomiast mam bardzo kiepskie pojęcie o systemie płacenia kartami

  • 10. Data: 2002-04-05 14:00:36
    Od: "Stiwi" <s...@p...onet.pl>

    > Nie rozumiem, jaką mam gwarancję, że ktoś nie nadużyje mojego konta,
    znając
    > jego numer. Jak się przed tym można zabezpieczać?

    Do tych celow sie wirtualna ekarta mBanku.
    Jak chcesz cos kupic, ladujesz na nia odpowiednia
    ilsoc gotowki i juz, wiec nie ma mowy o tym by
    ktos wyciagnal Ci z konta pieniadze.

    Aczkolwiek to zalezy tez gdzie bedziesz kupowala,
    np. ja z ekarty nie mialbym zadnego pozytku,
    bo tam gdzie chce placic wymagana jest karta
    wypukla... (po prostu ekarta nie jest wszedzie
    akceptowana).

    Pozdrawiam
    Sebastian