    From: Artur Fortuna <f...@p...pole.reply-to.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: pierwsze konto bankowe
    Date: Fri, 5 Apr 2002 12:04:54 +0000 (UTC)
    Sender: <a...@m...mat.agh.edu.pl>

    Justyna Biała napisał(a):
    > Słyszałam dobre opinie o Citi Banku, ale w moim mieście, w Białymstoku zdaje się
    > nie ma jeszcze jego oddziału.

    Przyznam, że aż dotąd nie znałem nikogo kto dobrze mówiłby o tym banku.

    > Z kolei PKO SA jest bardzo popularny, ma szeroka ofertę różnych rodzajów kont i
    > wiele bankomatów w mieście, co jest jakąś jego zaletą.

    To dobry wybór, ale tylko oddział internetowy (TelePekao24), bo inaczej
    ugrzęźniesz w kolejkach. A tak masz wszelkie prawa zwykłego klienta plus obsługę
    przez Internet.

    > Bardzo mnie kusi załozyć konto wirtualne, ale także nie wiem, gdzie jeśli już.
    > Co mi możecie poradzić?

    Wizytę na stronie
    http://www.ebanki.pl
    We wtorkowej Wyborczej było dośc obszerne zestawienie banków (raport tak
    na 8 stron). Możesz poszukać w ich portalu (http://www.gazeta.pl).

    Jeśli chcesz "czysto" wirtualny bank to zdecydowanie polecam mBank
    (zero prowizji, wysokie odsetki). Chociaż trzeba przyznać, że dobrze jest
    mieć poza nim konto w jakimś "fizycznym" banku.

    --
    Artur Fortuna