    From: "Stiwi" <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: pierwsze konto bankowe
    Date: Fri, 5 Apr 2002 16:00:36 +0200
    Sender: s...@p...onet.pl@195.136.33.225

    > Nie rozumiem, jaką mam gwarancję, że ktoś nie nadużyje mojego konta,
    znając
    > jego numer. Jak się przed tym można zabezpieczać?

    Do tych celow sie wirtualna ekarta mBanku.
    Jak chcesz cos kupic, ladujesz na nia odpowiednia
    ilsoc gotowki i juz, wiec nie ma mowy o tym by
    ktos wyciagnal Ci z konta pieniadze.

    Aczkolwiek to zalezy tez gdzie bedziesz kupowala,
    np. ja z ekarty nie mialbym zadnego pozytku,
    bo tam gdzie chce placic wymagana jest karta
    wypukla... (po prostu ekarta nie jest wszedzie
    akceptowana).

    Pozdrawiam
    Sebastian