  • 11. Data: 2005-07-09 15:23:04
    Temat: Re: pesel proszę o radę pilne
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

  • 12. Data: 2005-07-09 15:26:24
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

  • 13. Data: 2005-07-09 17:16:06
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

  • 14. Data: 2005-07-09 17:22:46
    Od: Marcin Lubojański <marcin.lubojanski_usun_to@i_to_tez.gmail.com>

  • 15. Data: 2005-07-09 17:31:30
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 9 Jul 2005 19:16:06 +0200,
    osoba podpisana: Darek <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>
    napisała:
    skoro nalegasz ....
    http://www.gnu.org/software/sed/manual/sed.html

    KJ

    http://strony.aster.pl/kjonca/#f4y
    Biologia poucza, ze jeśli cię coś ugryzło, to niemal pewne, ze była to samica.

  • 16. Data: 2005-07-10 10:27:48
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl> wrote in message

    > Co ty pleciesz??
    > Bik identyfikuje osobę po PESELu + nazwisko i imię
    > Dodatkowo przy zapytaniu wymagane są jeszcze inne dane (dow. os., data
    > urodzenia, adres zamieszkania) ale te są zmienne.
    > Podobny PESEL??? Pesel jest niepowtarzalny.

    AFAIR adres zamieszkania nie jest konieczny.

    Maciej

  • 17. Data: 2005-07-10 10:46:45
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Darek wrote:
    [...]

    > Pesel jest niepowtarzalny.

    Mało jeszcze wiesz :-)
    KJ

  • 18. Data: 2005-07-10 11:40:25
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

    > Mało jeszcze wiesz :-)
    > KJ

    Ależ błyskotliwa wypowiedź

    To że znajduja się w bazie PESEL błędy to wiem.

    Darek

  • 19. Data: 2005-07-10 11:44:09
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

    > Mało jeszcze wiesz :-)
    > KJ

    A i jeszcze jedno. Swój wniosek opierasz na tym ze w BIKu dzieją się cuda
    czy też widziałeś 2 osoby z tym samym numerem PESEL??

    Darek

  • 20. Data: 2005-07-10 11:52:59
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Darek wrote:
    [...]

    > A i jeszcze jedno. Swój wniosek opierasz na tym ze w BIKu dzieją się
    > cuda czy też widziałeś 2 osoby z tym samym numerem PESEL??

    Nie w BIK, tak widziałem dane z tym samym numerem PESEL.
    KJ